Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

mam nadzieje ze mi tez wymienia bo w tamtym roku jak padl mi pompowtrysk to zabolalo przy placeniu(645 pound) i to za jeden

 

Wydaje mi sie ze oddaja kase za poprzednie wymiany pompek - musialbys popytac w aso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam nadzieje ze mi tez wymienia bo w tamtym roku jak padl mi pompowtrysk to zabolalo przy placeniu(645 pound) i to za jeden

 

 

 

 

ja w tym tygodniu dostałem oficjalny list z Volkswagena o wymianie pompowtrysków i dzisiaj pojechałem umówić się na wymianę.Nawet nikt nie pytał czy mam jakieś problemy z autem tylko po prostu umówiłem się na po świętach na wymianę i tyle.Dam znać po wymianie czy wszystko poszło gładko i czy jest jakaś różnica w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a wiesz co Tomek podpytam sie ,przedstawie rachunek i zobaczymy co powiedza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pasowało by zrobic wiecej szumu koło vw żeby nam w polcse też wymienili te wadliwe pompki!!!

Przecież to jakieś chore że w UK wymieniają a w polsce cisza?

Co by można w tym kierunku zrobic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze zaczniemy pisac do vw Polska? Na każde pismo muszą odpisać. Ewentualnie turbokamera:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle że mamy dużo do wywalczenia więc warto by sie zainteresowac i próbować coś w tym temacje zrobić jak będzie duzo szumu to jest szansa że to popchniemy do przodu !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a co im napisałeś i gdzie to wysłałeś ja mieszkam w Irlandii i oni nawet nie chcą słyszeć o wymianie za free

ja w tym tygodniu dostałem oficjalny list z Volkswagena o wymianie pompowtrysków i dzisiaj pojechałem umówić się na wymianę.Nawet nikt nie pytał czy mam jakieś problemy z autem tylko po prostu umówiłem się na po świętach na wymianę i tyle.Dam znać po wymianie czy wszystko poszło gładko i czy jest jakaś różnica w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam a co im napisałeś i gdzie to wysłałeś ja mieszkam w Irlandii i oni nawet nie chcą słyszeć o wymianie za free

 

 

Nic nigdzie nie pisałem i nie wysyłałem.Sami przysłali do mnie taki list z numerem rejestracyjnym i VIN mojego auta. "CUSTOMER SATISFACTION CAMPAIGN-Passat 2006 Piezo Unit Injector"- i taki mam początek listu.Napiszę może kilka zdań z tego listu: "As part of our commitment to continuous improvement we have identified a potential issue with your Passat that we would like to check and rectify if necessary. (...) On vehicles with 2.0l TDI engine of a limited production period small electrically conducting carbon deposits can settle on the Piezo pump injector elements after being carried in the engine oil. (...) To ensure the reliability of your Passat engine injectors we would like to offer you the opportunity to have a free precautionary check and if necessary repair your vehicle.The check and any necessary repair work is free of charge." I tak to mniej więcej wygląda.Paska kupiłem używanego od dealera VW więc może dlatego mnie znaleźli.Do listu był dołączony kwestionariusz do wypełnienia w razie gdybym już nie miał tego auta,w którym można podać dane nowego właściciela lub zaznaczyć że auto jest zezłomowane lub exportowane.VW nie zna nowych właścicieli aut więc na pewno nie każdy dostanie taką informacje mimo że auto podlega danej bezpłatnej naprawie.Myślę że aby się upewnić czy nasze paski mogą skorzystać z takiej naprawy trzeba jechać do servisu VW,podać VIN i zapytać.Widzę że miałem trochę szczęscia,bo nie wszyscy mogą skorzystać z tej "prmocji".Jak już wcześniej pisałem dam znać po naprawie.Życzę wszystkim powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , dzisiaj odebralem autko . Pompki wymienione na nowe plus wiazka elektryczna ,dodatkowo zrobili caly przeglad auta.Passacik umyty i odkurzony . Panowie rewelacja...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co czeba sie przejechac do Anglii żeby pompki wymienić ?

Czy to tylko dla mieszkańców wyspy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To co czeba sie przejechac do Anglii żeby pompki wymienić ?

Czy to tylko dla mieszkańców wyspy?

 

Nie tylko dla mieszkancow - jesli bylbys tu np na wakacjach i padlaby Ci pompka to tez zrobiliby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie tylko dla mieszkancow - jesli bylbys tu np na wakacjach i padlaby Ci pompka to tez zrobiliby.

 

Ale Silwer pisał że wymieniaja na wyspach zanim padną taka akcja serwisowa i zastanawiam sie dlaczego w polsce wymieniaja dopiero jak padnie chodzi mi o to że super by było żeby wymienili zanim padnie ale to w polsce to tylko pomarzyć możemy

w Anglii to co innego !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jozef76 ale jest tak jak mowi Tomek TMSTP bedac na wyspie spedzajac milo urlopik to w chwili wolnego czasu zajezdzasz do serwisu i na podstawie nr. twojego nadwozia powiedza ci czy autko nadaje sie do wymiany pompek . Jesli tak to zostawiasz im na ok.3 godz. a panowie serwisanci zrobia co do nich nalezy . W moim przypadku ja dostalem list zapraszajacy do serwisu ale z tego co mowila mi kobieta z informacji serwisowej to nie ma problemu z wymiana pompek ,podstawa to numerek nadwozia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozef76 ale jest tak jak mowi Tomek TMSTP bedac na wyspie spedzajac milo urlopik to w chwili wolnego czasu zajezdzasz do serwisu i na podstawie nr. twojego nadwozia powiedza ci czy autko nadaje sie do wymiany pompek . Jesli tak to zostawiasz im na ok.3 godz. a panowie serwisanci zrobia co do nich nalezy . W moim przypadku ja dostalem list zapraszajacy do serwisu ale z tego co mowila mi kobieta z informacji serwisowej to nie ma problemu z wymiana pompek ,podstawa to numerek nadwozia

 

dokladnie. Ja nie dostalem zadnego listu bo pewnie nie mna mnie w ich bazie danych ale podjade do nich moze w przyszlym tygodniu i sprobuje umowic sie jakos na po Nowym Roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne ze tak ,nalezy nam sie... jak to powiedziano mi dzisiaj -jest pan naszym klientem i musze byc zadowolony . Tomek jak bedziesz w serwisie to podpytaj sie o inne akcje serwisowe moze jeszcze na jakies twoje autko sie zalapie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozef76 ale jest tak jak mowi Tomek TMSTP bedac na wyspie spedzajac milo urlopik to w chwili wolnego czasu zajezdzasz do serwisu i na podstawie nr. twojego nadwozia powiedza ci czy autko nadaje sie do wymiany pompek . Jesli tak to zostawiasz im na ok.3 godz. a panowie serwisanci zrobia co do nich nalezy . W moim przypadku ja dostalem list zapraszajacy do serwisu ale z tego co mowila mi kobieta z informacji serwisowej to nie ma problemu z wymiana pompek ,podstawa to numerek nadwozia

Wszystko pieknie i ładnie ale pytałem w serwisie w polsce i wymienią mi za free ale dopiero jak mi padnie a profilaktycznie nie ma szans a ja miałem nadzieje że jak w UK wymieniaja to i w polsce wymieniaja lecz nic z tego musi passat na lawecie przyjechać z padniętą pompką to wymienią a do UK jakos mi nie po drodze i tu jest problem!

Zebym jeszcze miał pewność że mi wymienią w UK to bym się wybrał tam na weekend ale jak nie mam pewności to ciężko sobie taką wycieczkę fundować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą nie wydaje się Wam dziwne podejście do klientów w różnych krajach? VW to VW, więc nie powinno być różnicy czy to w Niemczech, GB czy Polsce i podział na klientów i "klientów"? Może warto zapytać w centrali dlaczego dyskryminuje swoich klientów w Polsce? Chętnie zrobiłbym to sam ale z niemieckiego to znam tylko "danke i bite", a z angielskiego dochodzi jeszcze "sorry".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wieksza grupa właścicieli pasków interweniowała w sprawie tych wadliwych pompek to może by sie centrala tym zainteresowała czeba by znaleźć jakiegoś prawnika żeby sie tym zainteresował najlepiej gdyby sam był właścicielem passata z pompkami siemensa!!!

Ja cały czas licze na to że skoro w UK jest taka akcja i wymieniaja te wadliwe pompki zanim padna to może w najbliższym czasie i do Polski ta akcja zawita bo my zawsze w tyle jesteśmy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A swoją drogą nie wydaje się Wam dziwne podejście do klientów w różnych krajach? VW to VW, więc nie powinno być różnicy czy to w Niemczech, GB czy Polsce i podział na klientów i "klientów"?

Ja widzę jedną: Kulczyk Tradex. Ale i to się zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja widzę jedną: Kulczyk Tradex. Ale i to się zmieni.

To już nie jest problem Kulczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności