lukaszstep Zgłoś #121 Napisano 6 Sierpnia 2011 Witam znalazlem przyczyne,jednak jest pękniecie w gumowym przewodzie,ten co idzie od intercoolera do turbiny,dokladnie jest pod turbiną zaraz przy tej spince.I teraz mam pytanie czy mozna jakos to zrobic w stylu Mc Gywera czyli jakas mocna tasma,tak zebym mogl przejechac bez wiekszych problemow te 1200 km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #122 Napisano 7 Sierpnia 2011 jakas mocna tasma,tak zebym mogl przejechac bez wiekszych problemow te 1200 km? Jak mi pekl, to bezposrednio na to pekniecie dalem grobsza gume, byla to detka, ale niepamietam z czego, a pozniej zalosc owinolem kilkakrotnie, mocna tasma, wytrzymalo to okolo 2500 km, ale bez wymiany weza sie nieobejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstep Zgłoś #123 Napisano 9 Sierpnia 2011 Witam dzieki za pomoc,jade zaraz po jakas gume zakleje i owine jakas dobra tasma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstep Zgłoś #124 Napisano 10 Sierpnia 2011 Witam Niestety nieudalo mi sie tego dobrze skleic,wymiana tego węza razem z zakupem w Chorwacji to koszt jakies 800zl wiec raczej wymienie to w kraju,tylko czy jadac te 1200 km z taka usterka moze zaszkodzic intercoolerowi bądz turbinie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #125 Napisano 10 Sierpnia 2011 tylko czy jadac te 1200 km z taka usterka moze zaszkodzic intercoolerowi bądz turbinie ? Mi ten waz pekl w trasie i przejechalem tak dobre 400 km, jedynie zaszkodzilo mi to filtrowi DPF, tak mi sie wydaje, bo po niedlugim czasie zaczely sie z nim problemy, co ciebie niedotyczy bo go niemasz. Co do weza to sm zakup w niemczech to okolo 75 euro, w polsce cena podobna co sie orientuje, wiec tam tez powinna byc w tych granicach, a co do wymiany to zrobisz to sam, po zdjeciu filtra i rury ktora laczy filtr i turbo dojdziesz do niego bez problemu, mi to zajelo okolo 20-30 min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstep Zgłoś #126 Napisano 12 Sierpnia 2011 Witam Wąż wymieniony,ale niestety nadal nie ma mocy,co moze byc nadal nie tak?Boje sie ze intercooler padl,a jutro wracam do kraju,i znowu bede przymulał pod gorke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #127 Napisano 12 Września 2011 (edytowane) WItam dzis podmieniałem czujnik masy powietrza i z golfa jezdził w miare ale kolo 100km/h nie miał juz siły jechać a z pasata to wogole nie chciał jechać zero siły. problem polega na tym ze na mojej w miare idzie ale cos go chamuje a tamte dwie przepływki na 100% sprawne bo golf i pasat jada super. mam polski vag ale nie wiem ktora grupe zobaczyc ile daje ta przeplywka, bledow nie mam EDIT 05,10,2011 podmienilem ze 130 konnego i to nie przeplywka ani czujnik doladowania, czyscilem egr i sam juz nie wiem co jeszcze sprawdzic, kat wtrysku waha sie w granicy 0.5 Edytowane 5 Października 2011 przez jachok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKM_sk-ce Zgłoś #128 Napisano 18 Marca 2012 (edytowane) Witam, Przepływomierz masowy w B5-ce (silnik 1.6) znajduje się na początku rury dolotowej powietrza i jest przymocowany bezpośrednio do obudowy filtra. Żeby go zobaczyć należy zdjąć plastikową maskownicę - demontuje się ją po prostu ściągając. Aby go wymontować należy: 1. odpiąć od złącza wtyczkę; 2. poluzować opaskę zaciskową od strony rury idącej do kolektora i zsunąć rurę; 3. odkręcić 4 śruby mocujące przepływomierz do obudowy filtra (użyć klucz płasko-oczkowy lub nasadowy M10) Zdemontowany przepływomierz wygląda tak: Następnie należy odkręcić 2 śruby mocujące "moduł pomiarowy". Należy do tego użyć specjalnego klucza (podobny do torksa z otworem w środku). Można to zrobić mniej profesjonalnie czyli za pomocą kombinerek lub płaskoszczypiec. Po odkręcaniu wyciągamy z obudowy "moduł". Czyszczenie przepływomierza polega na usunięciu brudu z rezystorów. Użyłem to tego wacików do uszu i benzyny ekstrakcyjnej (odważni mogą użyć acetonu lub nitro ). Oczywiście, jak ktoś chce, można zakupić specjalne środki. UWAGA: czynność tą wykonujemy bardzo ostrożnie i delikatnie!! Po wyczyszczeniu rezystorki wyglądają tak: Pozdrawiam, miłej zabawy Edytowane 18 Marca 2012 przez SKM_sk-ce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bondd Zgłoś #129 Napisano 6 Czerwca 2012 Witam, Posiadam Passata z 1999r, i komp pokazuje błąd przepływki zwarcie do plusa, czy jest jeszcze możliwość zregenerowania jej wyżej opisanymi sposobami (1 post) czy jak komp pokazuje coś takiego to już po niej totalnie ? Napięcie we wtyczce jest bo sprawdzałem multimetrem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #130 Napisano 6 Czerwca 2012 Najpierw musisz sprawdzić jakie wartości przepływka pokazuje w logach Twojego silnika. W tym celu należy zlogować grupy : 003 z 011 a potem 008 z 010 i wkleić linki do ww. logów ze strony http://vaglog.rtnet.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #131 Napisano 7 Czerwca 2012 Chciałem tylko potwierdzić że kąpiel wkładu przepływomierza Bosch od 1.9 ATJ w myjce ultradźwiękowej zalanej alkoholem izopropylowym nie powoduje jego uszkodzenia, a zabrudzenia zostają usunięte. Taką też metodę polecam gdyż uważam że samo płukanie nie usunie skutecznie osadów, a z kolei metoda z pędzelkiem może okazać się za bardzo inwazyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavek83 Zgłoś #132 Napisano 14 Sierpnia 2012 Przeczyściłem rezystory w przepływomierzu benzyną ekstrakcyjną - pomogło, jednak w mniejszym zakresie i rzadziej ale dalej obroty lekko falują. Tak myslę wyciągnąć ponownie i może zanurzyć na godzinę w roztworze tej benzyny ektrakcyjnej. Powinno usunąć resztki niedomyte patyczkiem do uszu czy myślicie że takie zanurzenie na godzinkę zaszkodzi układowi?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #133 Napisano 3 Września 2012 Przeczyściłem rezystory w przepływomierzu benzyną ekstrakcyjną - pomogło, jednak w mniejszym zakresie i rzadziej ale dalej obroty lekko falują. Tak myslę wyciągnąć ponownie i może zanurzyć na godzinę w roztworze tej benzyny ektrakcyjnej. Powinno usunąć resztki niedomyte patyczkiem do uszu czy myślicie że takie zanurzenie na godzinkę zaszkodzi układowi?!Czysciles jeszcze raz?Czy po podpieciu wyskoczyl czy blad przeplywki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #134 Napisano 3 Września 2012 Powinno się czyścic płynami do elektroniki bądź czystym alkoholem,nie benzyną Poza tym,żadko kiedy to pomaga-a jeżeli już,to na krótki czas.Falowanie to w 90% przepustnica,tym bardziej w silniku ADR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #135 Napisano 3 Września 2012 Powinno się czyścic płynami do elektroniki bądź czystym alkoholem,nie benzyną Poza tym,żadko kiedy to pomaga-a jeżeli już,to na krótki czas.Falowanie to w 90% przepustnica,tym bardziej w silniku ADR Benzyna niczym aspiryna,na każdą przypadłość jak widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #136 Napisano 3 Września 2012 Falowanie to w 90% przepustnica,tym bardziej w silniku ADR Czyżby? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #137 Napisano 3 Września 2012 Powinno się czyścic płynami do elektroniki bądź czystym alkoholem,nie benzynąPrzewalilem juz troche tematow i gro osob czyscilo wlasnie benz. ekstr. z pozytywnym skutkiem. Czy blad 16486 moze powstac po czyszczeniu przeplywki, czy jest to tylko raczej zwiazane z sama wtyczka albo przewodami do niej idacymi.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #138 Napisano 5 Września 2012 Czy blad 16486 moze powstac po czyszczeniu przeplywki,Odpowiem sam sobie.Tak moze. Przeplywka padla po czyszczeniu, ale to z mojej winy bo uzywlem patyczka higienicznego nasaczonego benz. ekstr. Podlaczenie nowej przeplywki od TDi utwierrdzilo mnie w podejrzeniach co do uszkodzenia. Teraz czeka mnie zakup nowej. Wsadzal ktos Pierburga do 1.8T? Jak sie sprawuje? I jaki ma miec nr, bo wychodzi mi, ze jeden Pierburg obsluguje benzyny i diesle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #139 Napisano 6 Września 2012 Pierburg jest :ok Ja miałem problem z doborem do ADR'a,ale do AWT prędzej dostaniesz bez problemu przepływkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #140 Napisano 6 Września 2012 do AWT prędzej dostaniesz bez problemu przepływkę...Sa dwa rodzaje Boscha, w zaleznosci od rocznika. Do 2001 byl montowany z koncowka L, a w latach 2002-2005 z koncowka N.Z N monotwano jeszcze w Superbie i A6. Ciekawiej jest z L, ktora montowana w pozostalych autach grupy VAG z 1.8/T w latach 1997 do .... 2010 (m.in. seat exeo). Pytanie co takiego specjalnego ma przeplywka N, ze byla wsadzana na koniec produkcji B5 i A6? W przypadku Pierburga, to sa dwa rozne modele z rozroznieniem jw., tylko ze one tez obsluguja wieksza ilosc silnikow, w tym diesle. Na razie nie znalazlem opinii na ich temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach