Skocz do zawartości

slavek83

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slavek83

  • Urodziny 19.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Przeczyściłem rezystory w przepływomierzu benzyną ekstrakcyjną - pomogło, jednak w mniejszym zakresie i rzadziej ale dalej obroty lekko falują. Tak myslę wyciągnąć ponownie i może zanurzyć na godzinę w roztworze tej benzyny ektrakcyjnej. Powinno usunąć resztki niedomyte patyczkiem do uszu czy myślicie że takie zanurzenie na godzinkę zaszkodzi układowi?!
  2. Koledzy zaczęły mi się 2tyg temu falujące obroty na luzie w zakresie 500-1200obr, podjechałem do gazownika żeby wykluczyć sprawy z gazem i padła diagnoza po obserwacji i pracy na kompie że przepływomierz. Po odłączeniu gniazda 3pinowego ta pewność wzrosła na 100%. Wyciągnąłem z auta, delikatnie przeczyściłem wacikiem nasączonym benzyną ekstrakcyjną i trochę syfu na tych dwóch wąskich drucikach było. Zaraz po przeczyszczeniu zamontowałem i jazda próbna. 10min super, potem wróciło lekkie falowanie, co prawda w mniejszym zakresie i rzadziej ale faluje dalej. Czy dalej czyścić?! Środek benzyny ekstrakcyjnej szybko paruje, znajomy ma w golfie to samo, polecił ten sposób bo od 2lat ma spokój po przeczyszczeniu. U mnie kurcze dalej... Co myślicie Koledzy pomoże jeszcze - sprężonym powietrzem do kompa coś da?! Może trzeba przedmuchać w tym otworze gdzie wchodzi wyciągnięty czujnik przpływomierza ( ten okrągły fragment z 2 antenkami?!)
  3. Koledzy - pomocy. Witam, poszukuję PRZEPŁYWOMIERZ do Passata b5 benz 1.8 ADR, auto z 1998r Czy macie może jakieś firmy oprócz bosha godne polecenia?! Nie stać mnie na oryginał za 400-500zl...
  4. Jeśli komuś to pomoże - polecam szczerze instalację BRC. Duży atut - całość składników od jednego producenta, mapa się nie rozregulowuje jak często ma msc przy STAG-ACH (wiem od 2 posiadaczy). Mam założoną instalację BRC od 2lat, przejechane na lpg ok35tys km i wszystko (odpukać) działa dalej jak w zegarku. Nawet mapa się nie rozregulowała, co nieczęsto ma msc przy tej firmie. Trzeba pamiętać o zalecanych wymianach eksploatacyjnych i będziecie mieć pożytek. Za instalację dałem 2700zl, jestem już do przodu drugie tyle... Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h) Jedyne co bym zalecał to abyście Koledzy zakładali instalację w polecanym warsztacie, zweryfikowanym na forum lub u innych znajomych. Jest święta prawda - że wybór nawet najdroższej i najlepszej instalacji nie pomoże, jeśli spartaczą założenie. Wtedy to już ciężko naprawić błąd założenia LPG. Mam nadzieję że komuś pomogłem. Powodzenia! W razie pytań - pisać: gg5441518
  5. slavek83

    instalacja do 1.8T

    Jeśli komuś to pomoże - polecam szczerze instalację BRC. Duży atut - całość składników od jednego producenta, mapa się nie rozregulowuje jak często ma msc przy STAG-ACH (wiem od 2 posiadaczy). Mam założoną instalację BRC od 2lat, przejechane na lpg ok35tys km i wszystko (odpukać) działa dalej jak w zegarku. Nawet mapa się nie rozregulowała, co nieczęsto ma msc przy tej firmie. Trzeba pamiętać o zalecanych wymianach eksploatacyjnych i będziecie mieć pożytek. Za instalację dałem 2700zl, jestem już do przodu drugie tyle... Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h) Jedyne co bym zalecał to abyście Koledzy zakładali instalację w polecanym warsztacie, zweryfikowanym na forum lub u innych znajomych. Jest święta prawda - że wybór nawet najdroższej i najlepszej instalacji nie pomoże, jeśli spartaczą założenie. Wtedy to już ciężko naprawić błąd założenia LPG. Mam nadzieję że komuś pomogłem. Powodzenia! W razie pytań - pisać: gg5441518
  6. Jeśli komuś to pomoże - mam założoną instalację BRC od 2lat, przejechane na lpg ok35tys km i wszystko (odpukać) działa dalej jak w zegarku. Nawet mapa się nie rozregulowała. Trzeba pamiętać o zalecanych wymianach eksploatacyjnych i będziecie mieć pożytek. Za instalację dałem 2700zl, wyliczyłem że zaoszczędzone 5500zl... Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h) Jedyne co bym zalecał to abyście Koledzy zakładali instalację w polecanym warsztacie, zweryfikowanym na forum lub u innych znajomych. Jest święta prawda - że wybór nawet najdroższej i najlepszej instalacji nie pomoże, jeśli spartaczą założenie. Wtedy to już ciężko naprawić błąd założenia LPG. Mam nadzieję że komuś pomogłem. Powodzenia! W razie pytań - pisać: gg5441518
  7. Ponawiam pytanie do wcześniejszych wpisów: jak sprawują się założone zawieszenia?! Mam na myśli głównie firmy Racer, ale resztę nie zaszkodzi opisać - uczmy się na własnych zakupach :-)
  8. Kolego "wydra" faktycznie dylemat pomiędzy firmami ze średniej półki typu kraft, hart, kager, maxgear sprowadziłbym do równie ważnego argumentu - źródła z którego dokona się zakupu. Sprzedawca sprzedawcy nierówny, jeden może mieć podróbki inny nie, ale o tym to już ciężko wiedzieć przed zakupem. Szperając dalej w necie na forum o audi 2 mechaników opisało fakt zakładania u nich w warsztacie do B5 i Audi taniego zawieszenia w postaci firmy maxgear. Zgodnie zapewniają że z dolnej półki najtrwalsze, lepsze od Mastersport. Zatem ktoś z forumowiczów jeździ na zawieszeniu Maxgear aby zweryfikować nowe opinie?!
  9. TO że sporo sobie życzą w Norauto to już wiedziałem jak proponowali. Widzę że zawieszenie Kraft nie zbiera dobrych opinii od użytkowników. SPoro dobrego słyszałem od 2 byłych-mechaników, hobbystów na temat zawieszenia (tańszego) Hart i meyle HD. Ma ktoś z Kolegów takowe założone?!
  10. Dzięki Koledzy za refleksje - pomyślałem podobnie jak "Piotr1986" na temat gwarancji 2 letniej w Norauto....dziwne to trochę, że oferują 2 lata gwarancji (lub chyba 60-80tys km) na dość przeciętny komplet wahaczy KRAFT. Jeśli (jak piszecie) jest dość zawodny to jak im to się kalkuluje?! 2 pracowników warsztatu twierdzi że przez ostatnie 2-3lata mieli tylko kilka wymian na gwarancji, a tak ogólnie to ludzie chwalą. Ile w tym prawdy, ile nieprawdy nie wiem. Z drugiej strony Norauto to nie prywatny, 1 -os warsztat gdzie za wszelką cenę musi namówić na wybór z 2 firm, bo mają tam spory wybór.... Jeszcze zdanie do "bartek776": dość twardo stąpam po ziemi i ciężko uwierzyć mi w oryginalny zestaw wahaczy Lemfordera za 1200zl...było już o tym na innym wątku że sporo podrób "made in China", na których po kilku tys. km posypało się zawieszenie... A czy ktoś jeszcze z Kolegów ma założone zawieszenie Kraft lub mastersport i może coś więcej dodać w temacie?!
  11. Witam Kolegów, przyszedł niestety moment wymiany wahaczy - kilka sztuk luźnych, wyrobionych w końcu przeleciały 13lat. Mam pytanie czy ktoś z Was założył cały komplet Kraft i czy może podzielić się własną opinią użytkownika?! Sporo złego i czasami dobrego pisze się na temat firmy Kraft czy Mastersport - cenowo podobnie... mam dylemat. Oryginały odpadają. Ciekawa opcja - w Norauto polecili założenie Kraft jako tani i w miarę solidny zamiennik, do tego dają gwarancję na części i robotę u nich. Niby jak przez dwa lata cokolwiek stanie się złego z wahaczami - wymieniają bezpłatnie w ramach gwarancji. Użyteczna opcja jak na nasze polskie dziurawe drogi, gdzie z zawieszeniem od założenia w pierwszych 2 latach często jakiś element nie wytrzymuje. Norauto więcej bierze za zestaw - wiadomo, ale 2 lata gwarancji kusi... Co sądzicie o firmie Kraft i opcji 2 letniej gwarancji?! Za komplet do B5 firmy kraft ok850zl+ robota 405zl+ geometria 91zl = ok.1350zl Pozdrawiam
  12. Auto to Passat 1998r, 1.8benz. Potrzebuję zakupić: 1. Klocki TRW Lucas na tył 2. Wahacze na przednią oś- tzw. przednie-tylnie, proszę podaj cenę za sztukę 2 firm: Lemfordera i TRW Czekam na odp na forum,priv lub gg:5441518 i finalizację. Pozdrawiam a i 3: filtr oleju Bosh lub Mann
  13. Panowie, sprawa rozwiązana! Nie dawałem wiary przyczynie....AKUMULATOR! Mimo sprawdzenia go miernikiem i ukazania się poprawnej wartości 12,5V to nie wszystko. nie miał po prostu mocy na odpalenie... Akumulator nowy, odpala aż miło. Niech moja przygoda będzie przestrogą dla innych - i koledzy mimo braku wiary warto spróbować odpalić auto na innym akumulatorze, zanim zacznie się szukać poważniejszych powodów. Pozdrawiam
  14. Dzięki Koledzy za odpowiedzi, przepustnica była czyszczona rok temu i faktycznie syfu tam sporo znalazłem, na chwilę obecną zacznę od odprowadzenia auta do mechanika i sprawdzenia rozrusznika - jak nic nie kręci to jest mój typ...dam znać jak uda się doprowadzić do stanu użytkowego...
  15. Koledzy jedynym podejrzanym objawem, który występował przez ostatnie kilka m-cy to "ksztuszenie" się przy próbie natychmiastowego odpalenia. Odpalam jak diesla, kontrolki gasną i zawsze pali bdb, jak chciałbym od razu to czasami dusił się ale zawsze po kilku sekundach odpalał. Robie samemu diagnostykę VAG i z błędów które mogą być w temacie to pojawiał się: 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Ale z objawów kompletnego braku kręcenia stawiam na rozrusznik...okaże się w na dniach...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności