Skocz do zawartości

piernik

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piernik

  • Urodziny 24.03.1959

Informacje osobiste

  • Imię
    Stanisław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Też miałem problem z odpalaniem , a szczególnie gdy chodził na gazie.Rano było jako tako, ale gdy zgasiłem go na gazie i po paru minutach odpalałem - to musiałem kręcić pare sekund i z dodaniem pedałem gazu zaskakiwał.Wymieniłem filtry , świece , listwe gazu na Magic Jet , bo podejżewałem przepuszczanie gazu na wtryskach(była Matrix - musiałem co poł roku czyścić) i dalej to samo. Dopiero wtedy wpadłem na pomysł sprawdzenia czy reduktor nie przepuszcza gazu poprzez wężyk podciśnienia do kolektora i bingo!Zapaliłem autko - zapaliło oczywiście na benzynce , zdjołem wężyk z kolektora który idzie do reduktora i jak komp od gazu podał impuls na elektromagnesy na przygotowanie na przełaczenie się na gaz zaczeło właśnie lecieć gaz z tego wężyka. Czyli po podaniu przez elektomagnes ciśnienia gazu do reduktora przedostawał się gaz do kolektora , a odpalając autko na benzynce silnik dostawał i benzynke i gaz i dlatego trudno odpalał. Instalacja - reduktor Zavoli 150KM ( wymieniony na AGC P-250 ) Sterownik Diego KME Wtryski Matrix , a teraz Magic Jet Przejachane było 65KKm na gzazie i było do awarii OK i teraz też jest OK. PS Instalacje ustawiałem sam , bo niestety gazownicy albo im się nie chce , albo nie potrafią. piernik
  2. Witam Zakończyłem kłopotliwe ocieranie tarcz o zacisk - tarcze powędrowały do tokarza.Zmniejszono średnice z 288mm na 283mm i jest spokój ( koszt 15zł.) Jak kupowałem tarcze , to sprawdzałem u znajomego w serwisie jakie mam kupić i w/g Etki podał mi ,że 288mm , ale jak widać miały być 282,5mm. Zaciski mam ATE. Pozdrawiam
  3. Doraźnie podłożyłem aluminiowe blaszki wygięte pod katem prostym między jarzmem , a klockiem- co pomogło , bo odchylił klocek zewnętrznie zacisk do tyłu i jest cicho.Pytanie jest tylko czy jarzmo zacisku się wytarło w miejscu, gdzie się opiera się klocek ?, czy wenątrz zacisku klocek wyrobił wgłębienie? , a co za tym idzie zacisk zbliżył się do tarczy.Czy śruby mocujące zacisk do jarzma z gumkami są powodem.
  4. Witam W moim pasku pojawiło się to samo w lewym przednim.Wymontowałem zacisk i zauwazyłem ,że to tarcza wyżłobiła w zacisku rowek.Sam się zastanawiam co jest powodem? Tarcze i klocki ATE wymieniełem dokładnie rok temu i przejechałem 20kkm.Przedtem tego nie było , jaki powód? jarzmo zacisku ?, czy zacisk do wymiany?
  5. Witam Też się dokładam. Pozdrawiam Piernik
  6. Mam kolegę co rozprowadza części po warsztatach , ale ten numer Pierburga jest ciężko osiągalny do mojego autka , a i produkcja Pierburga jest podobno mała.Wybrałem to co było w ofercie .
  7. Witam Czas zakończyć temat przepływomierza - zakupiony, wymieniony, auto nabrało ponownie kopa. Zakupiłem zamiennik z tego adresu http://www.allegro.pl/item267267278_przeplywomierz_0280217117_037_906_461c_037906461c.html Jak narazie wszystko jest OK - czas pokarze jak długo. Pozdrawiam wszystkich
  8. piernik

    Passat b5 abs

    Witam Jutro wieczorem sprawdze vagiem i ci podam.Podpowiem , jeśli zmieniałeś sterownik na taki sam-to powinnien być ten kod prawidłowy. Jest już wieczór i podaje kod 027 300 42 83 warsztat BB 24 332
  9. Dzieki koledzy za zainteresowanie , ale to co się dowiadywałem to za orginał Boscha trzeba zapłacić przeszło 500zł , jeśli Bosch kosztuje 300zł - to powiedziano mi że to nie orginał. Wiem ,że w necie jest sporo ofert po 150-300zł tylko czekam na podpowiedzi kolegów z 1.8T AEB co wymieniali i na co?. Moim paskiem mam przejechane 175kkm i to jego 1 awaria przepławki ( data na czujniku 05.98). Troche mnie kusi zakup odpowiednika Boscha , ale czy te oferowane np. na Allegro to nie szajs. Co do moczenia w płynie hamulcowym - to odpada , był mój już czyszczony preparatem spray do elektroniki i nic to nie dało.U mnie ojawy były takie ,że po dodaniu gazu powyżej 2tys. następowało szarpanie , brak ciągu - nie dało się gwałtownie przyspieszyć . Jeżdżę z wypiętą wtyczką , wkręca się na obroty powolnie , ale nie szarpie. Zastanawiam się czy wydać te 550zł , czy nie warto , bo przecież nie bedę jeździł nim kolejne 9 lat. Czekam na podpowiedzi kolegów co mają AEB
  10. Witam Dopadła mojego paska awaria przepływomierza- bład na Vagu 16486. Sprawdziłem w/g tematów na forum , napiecia itp. Napewno przepływomierz , tylko u mnie w Toruniu w ASO koszt 550zł Bosch ( zdanie starego)- brak pierburga.Zwracam sie do kolegów o namiary sklepu gdzie można kupić za rozsadną cene ( w jednym z postów padła cena ok. 330zł) może być i w Warszawie ( mam tam rodzine). Nie chciałbym kupować jekiegoś szajsu za 150zł i mieć co chwile poroblem , tylko za rozsądną cene coś sprawdzonego. Dane szczytane z orginału : 037 906 461C 0 280 217 117 / chociaż w faq jest w tabeli 0 280 217 217/ AEB 1.8T Może być namiar na sam wkład. - 861 28 2 B poniżej jest jeszcze 104 Z góry dziękuje i pozdrawiam. piernik
  11. Witam Jestem mocno zaskoczony jazdą z sygnalizacją braku ciśnienia oleju , bo to wiąże się z naprawą silnika. Niestety przy braku smarowania dostaną wałki rozrządu i panewki główne i silnik kaput.Jeśli u ciebie po wymianie pompy będzie jako tako to nie długo , objawy zapalania się lampki będą się pojawiać po rozgrzanym mocno silniku . Tak czy siak motor nie pochodzi za długoi nie chcę cię straszyć , ale czekają cię wydatki. pozdrawiam
  12. Piernik dotarł do grodu kopernika planowo i bez niespodzianek o 16:00 i już niestety melduje się pracy od 22:00 Chcieliśmy też podziękować organizatorom za super, super zlot pozdrowionka dla wszystkich uczestników oraz szczególne dla pechowca
  13. Witam Ja poproszę: Sobota - 3x śniadanie ; 3x obiad ; 3x kolacja Niedziela - 3x śniadanie
  14. piernik

    Pompa ABS ?

    Witam VW 1,8T /napisałem ci w temacie Kontrolka ABS. Z zamiennkiem jest problem - pasuje tylko 8E0 614 111 F Pompa 8E0 614 111 B jest dość mało popularna np. na Allegro , jak ja miałem problem z identyczną to była ale za 800zł. Ja swoją naprawiłem (sterownik) Ty jakie masz błedy z VAGa? Ja gdy podpiołem kompa - to nie mogłem się połaczyć ze sterownikiem ABSu gdy się świeciła kontrolka. Natomiast gdy nie świeciła , to wtedy był bład -01203. Pomoc znalazłem w necie / Passat club w rosji/ Oto link - jest tam wszystko jak naprawić sterownik. http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 Od siebie - proponuje nie lutować , ale przykleić klejem przewodzącym np. takim do pasków ogrzewanych szyb Pozdrawiam PS. Poprawiony link
  15. piernik

    Kontrolka ABS

    Do VW 1,8T Miałem to samo , gdy podpiołem kompa - to nie mogłem się połaczyć ze sterownikiem ABSu gdy się świeciła kontrolka. Natomiast gdy nie świeciła , to wtedy był bład -01203. Pomoc znalazłem w necie / Passat club w rosji/ Oto link - jest tam wszystko jak naprawić sterownik. http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 Od siebie - proponuje nie lutować , ale przykleić klejem przewodzącym np. takim do pasków ogrzewanych szyb Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności