Skocz do zawartości

Bondd

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bondd

  • Urodziny 24.06.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mmz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam. Mam takie ogólne dość pytanie posiadam Passata B5 z 1999r. AFN, Mam go prawie od nowości więc przebieg 305 000km jest pewny, piszę tutaj bo nie mogę dodać nowego tematu w dziale technicznym. Chcę zapytać co po takim przebiegu powinienem wymienić. Ogólnie silnik nie ma mocy, do setki ma jakieś 17 sekund. Najbardziej ciekawi mnie co powinienem natychmiast wymienić, bo dotychczas nie grzebano zbyt mocno w tym TDI-ku. Wiadomo wymieniano kilka razy rozrząd, raz tarcze sprzęgła, chłodnice, łożyska kół, oleje, filtry, tył amortyzatory, przepływomierz no ogólnie te podstawowe części. Co powinienem wymienić popychacze zaworów, EGR, ? Silnik pracuje jak traktor Ps Dodam, że VCDS nie pokazuje błędów silnika.
  2. Witam, Ja mam z kolei taki problem, że po wymianie drzwi kierowcy, zaczęło mi tam świszczeć podczas jazdy (okolice górnej części drzwi) Jak myślicie co by mi mogło pomóc ? Jak ruszam całymi drzwiami to czuć luz na zawiasach. Istnieje możliwość wyregulowania zawiasów itd. ? Drzwi nie wyglądają na uderzone a guma na nich chyba nie jest taka zła. Przed wymianą drzwi problem nie występował. Pozdrawiam.
  3. A jak myślicie co jest powodem, że samochód do setki rozpędza się 17 sekund ??? Turbina chyba działa chodź jej wcale nie słyszę (w 2000 roku było ją wyraźnie słychać). Ten n75 z n18 mam zamienić miejscami czy jak ?
  4. Witam, Reanimacja starej przeplywki sie nie powiodła ale miałem w domu przepływkę od Audi A4 B6 1.9 TDI z 2004 roku. Zamieniłem tylko wkład. Powiem tak różnica była, passat sie lepiej zbierał, błędu komp nie wywalił. Samochód ma z pewnością walnięte turbo i egr no i szklanki tłuką niemiłosiernie. Zrobiłem logi dynamiczne 003 i 011. Są tutaj : Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87753.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87754.html Ps jakoś się podwojnie zrobily, te na dole są właściwe. Dodam, ze passat do setki rozpędzał się w 17sekund więc bez szału. Dodaję logi statyczne : Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87764.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87765.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87766.html Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87767.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87768.html
  5. Witam, Mam kilka logów statycznych z AFN-a da się coś z nich wyczytać ? Ogólnie chodzi mi o przepływomierz : 000 : http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87517.html 003 : http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87515.html 011 : http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87518.html Logi dynamiczne zrobię w najbliższym czasie gdy będzie tylko taka możliwość. Pozdrawiam. Dodaję błąd : 1 Fault Found: 17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus P1145 - 35-00 - - Readiness: N/A
  6. Witam, Posiadam Passata z 1999r, i komp pokazuje błąd przepływki zwarcie do plusa, czy jest jeszcze możliwość zregenerowania jej wyżej opisanymi sposobami (1 post) czy jak komp pokazuje coś takiego to już po niej totalnie ? Napięcie we wtyczce jest bo sprawdzałem multimetrem. Pozdrawiam.
  7. Hehe a tak troszeczkę odkopałem.
  8. Witam, Kolega wyżej pytał lecz nie dostał odpowiedzi. Mam Passata B5 z 1999r. Co zrobić by gong był także podczas otwierania drzwi z włączonymi światłami i wyjętym kluczykiem ? Aktualnie gong jest tylko wtedy gdy kluczyk znajduje się w stacyjce. Pozdrawiam
  9. Witam, Kolega wyżej pytał lecz nie dostał odpowiedzi. Mam Passata B5 z 1999r. Co zrobić by gong był także podczas otwierania drzwi z włączonymi światłami i wyjętym kluczykiem ? Aktualnie gong jest tylko wtedy gdy kluczyk znajduje się w stacyjce. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności