Skocz do zawartości

Krzysztofsz

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Krzysztofsz

  • Urodziny 09.10.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witaj, ja ukręciłem u siebie tyle ze w silniku AFN mimo ze potraktowałem ją wcześniej odrdzewiaczem bo zapieczoan była ostro... Koszt przewodu w serwisie to ok 140 PLN , ale w zestawie oprócz "olejrurki" dostajesz komplet uszczelek i śrubek pozdrowienia!
  2. Może znalazłaby się osoba chętna do analizy załączonych logów:654:
  3. nakonr - dzieki! dorzucilem logi dynamiczne z kanału 004 oraz 008 (logi z 000,010,011 dołaczyłem już wczesniej) będe wdzięczny za analizę z logu 008 wychodzi ze dawka wtryskiwanego paliwa jest za mała (ale może to wynika z tego ze pedał gazu nie jest na 100% (och! ten kickdown:mad:) logi statyczne wykonane na kanałach ktore podałeś - wszystkie mieszczą sie w normach.... (poza tą temperaturą płynu chłodzącego, ktora wydaje sie być za niska) Dodam jeszcze ze wszystkie te pomiary i analizy wykonuje dlatego iż uważam że auto nie idzie tak jak powinno tzn. np. skrzynia wrzuca 3 bieg, obroty na poziomie 2 tys, ja mu gaz a on muł.....; (obroty stoją w miejcu a przyspieszenie mizerne... chyba ze wstawie gaz mocno, wtedy automatyczna redukcja, czarny bąk z rury i wolno zaczyna się zbierać...... Nie ma zadnych zapamiętanych błedów, przeładowań, trybów awaryjnych itp... Dynamiczne_004_008_bez kickdown.txt
  4. Witam ponownie, wykonałem parę logów dynamicznych na blokach 000, 010, 011 zapisałem zarówno te wykonane z "gazem w podłogę" i oczywiscie kickdownem oraz logi bez kickdownu (tutaj niestety gaz nie był juz na 100% . Porównałem wyniki z fachową literaturą na forum:) i to co rzuca sie w oczy (na obu typach pomiarów) to inne niz oczekiwane wskazania przepływomierza (dla logów z bloku 10) oraz temperatura płynu chłodzącego (dla logów z bloku 000). Od razu dodam ze, testy wykonane były zgodnie z podstawowymi zasadami opisywanym na forum (samochód był rozgrzany własciwie, czysty filtr powietrza itd) Spróbuje przełozyc przepływke z innego auta, pytanie co z tą pemperaturą (jak sprawdzić czy czujnik temperatury działa własciwie) prośba o analize załączonych logów oraz ew. sugestie gdyż pewnie przeoczyłem jakieś inne ważne rzeczy. dzieki! dynamiczne_bez_kickdown.txt dynamiczne_z_kickdown.txt
  5. kot_ik no właśnie kłopot w tym ze nawet jesli ustawie blokade 3 biegu (aby nie przerzucał na czwórke) to w momencie dynamicznego dodania gazu kickdown działa automatycznie i redukuje przełozenie z drugiej strony jest obawa, ze jesli nie dam "gazu w podłoge" lecz bede operował "z wyczuciem" aby nie zrobił kickdown'u to wtedy w logach wychodzi ze gaz nie jest na 100%... na ile wiec miarodajny moze byc taki pomiar? spróbuje dziś raz jeszcze na spokojne wykonac logi i wrzucić je do analizy...
  6. Witam serdecznie, przeszukiwałem forum próbując znaleźć odpowiedź na pytanie w jaki sposób poprawnie przeprowadzić dynamiczny pomiar silnika, aby otrzymać wartościowe dane. Niestety w aucie z ASB (4-ro biegowy automat) nie da rady ustawić. Czy operacja "gaz w podłogę" winna byc wykonana od razu po ruszeniu od 1-go biegu czy też trzeba to zrobic w jakiś inny sposób? Niestety próba wykonania pomiaru jadą na 2 lub 3 biegu zawsze kończy się "kick down'em" i kręceniem silnika i zmianą biegów powyżej 3,3 tys obrotów. nie można więc zmierzyć parametrów na przedziału 1500-4000 obr. Będę wdzięczny za podpowiedzi pozdrawiam!
  7. Witam Szanownych Kolegów! Zwracam sie z prośbą o poradę czy za pomocą VAG'a mozna zmienić dzwiek pojawiajacy sie np. przy rezerwie lub braku plunu do spryskiwaczy z głośnego "piszczenia" na np. spokojniejszy "gong". Kiedy wykonalem VAGiem "kontrole zegarów" pojawił sie tam całkiem przyjemny dziwke gongu, ktory jest duzo mniej stresujacy. Będę wdzięczny za informację Moje auto to AFN '99r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności