Skocz do zawartości
Gość olo6

czyszczenie przepływomierza masoweg chyba G70

Rekomendowane odpowiedzi

No juz jezdze ze 2 tygodnie po czyszczeniu i bledow nie ma, tylko te piszczenie jakby braku gazu 3 dni temu bylo, ale nie wiem tak naprawde od kiedy tak jest bo ostatanio nie pamietam kiedy mu tak cisnalem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na odpalonym silniku odpialem wtyczkie od przeplywki i na sek obroty spadly troche i auto chodzilo tak samo juz, po podpieciu znowu na sek spadly... Czy to znaczy ze przeplywka jest dobra czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile powinna wynosić wartość przepływu powietrza na wolnych otrotach w 2.8 30v ACK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!!!

dzisiaj panowie wezmę się za swoją przepływkę 1.8 T AEB troszkę mi zamula a po odpięciu wtyczki było znacznie lepiej więc chyba jakiś trąd dam znać jak mi poszło trzymajcie kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie !!!

jestem już po pracy z przepływomierzem wszystko się udało :D potrzebowałem do tego parę drobnych nie drogich rzeczy

2x pędzel 6zł (z naturalnego włosia )

1x Aceton 5zł

1x szczykawka (nie wiem ile kosztuje miałem na stanie)

img0758a.jpg

http://img577.imageshack.us/i/img0758a.jpg/

 

tutaj pokazana jest przepływka

img0758a.jpg

http://img573.imageshack.us/f/img0759m.jpg/

img0760sp.jpg

http://img29.imageshack.us/i/img0760sp.jpg/

 

(pamiętajcie) trzeba bardzo ostrożnie czyścić u mnie czujnik z bliska wygląda jak płytka z układem ,mogę powiedzieć że wszystko jest teraz ok nawet przy odpalanie nie mam 3x sygnału dźwiękowego i pasek troszkę odżył pozdrawiam Andrzej

Edytowane przez Andrzej 28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ponownie !!!

jestem już po pracy z przepływomierzem wszystko się udało :D potrzebowałem do tego parę drobnych nie drogich rzeczy

2x pędzel 6zł (z naturalnego włosia )

1x Aceton 5zł

1x szczykawka (nie wiem ile kosztuje miałem na stanie)

img0758a.jpg

http://img577.imageshack.us/i/img0758a.jpg/

 

tutaj pokazana jest przepływka

img0758a.jpg

http://img573.imageshack.us/f/img0759m.jpg/

img0760sp.jpg

http://img29.imageshack.us/i/img0760sp.jpg/

 

(pamiętajcie) trzeba bardzo ostrożnie czyścić u mnie czujnik z bliska wygląda jak płytka z układem ,mogę powiedzieć że wszystko jest teraz ok nawet przy odpalanie nie mam 3x sygnału dźwiękowego i pasek troszkę odżył pozdrawiam Andrzej

 

Wszystko ok,a czy VAG'owałeś PAsska po przeczyszczeniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryk niestety nie :( ale może w wykeend zlukam dam znać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj podpiłem pod VAG i nie wykazało żadnych błędów :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wczoraj podpiłem pod VAG i nie wykazało żadnych błędów :D

 

To cieszy,dobrze że Ci się udało.Mogłeś jeszcze sprawdzić jakie wartości podaje przepływka-czy są w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,chciałbym przeczyścić przepływomierz preparatem firmy CRC air sensor clean,czy ktoś z Was używał tego środka do przepływomierza bosch o numerach 058133471a i jak dokładnie podejść do tego zabiegu aby czegoś nie spierniczyć.Wydaje mi się,że różni się budową od innych maf.Proszę o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Mam Passata B4 TDI 96r. Chce Przeczyścić przepływke. wiem gdzie jest , lecz na forum czytałem ze sa dwie śrubki ktore sie odkreca, u mnie jest goły plastik. nie jestem pewny czy sa tam jakies zatrzaski czy co. pewny jestem ze zadnych srub nie ma . pytanie czy w B4 jest to wpinane u mnie jest cos pokopane. czekam na odp. z góry dziekuje. Pozdro

Edytowane przez SZUSTY18VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżę trochę kotleta, chociaż to chyba nie jedyny kotlet :) :)

Dziś czyściłem swoją przepływkę, muszę przyznać, że oprócz połamania zaczepów kostki elektrycznej to robota prosta jak pół litra na dwóch! A to ile syfu tam było to moje !!!

Czyściłem sprayem do elementów elektronicznych kupinym na allegro za ok. 30zł...

Na razie nie mogę nic powiedzieć czy coś się polepszyło czy zesra.......ło, ale w każdym bądź razie jeden element sprawdzony więcej !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie potrzebuję pilnie odpowiedzi.Ostatnio auto zaczęło mi trochę mulić na wolnych obrotach i postanowiłem przeczyścić przepływomierz(już raz go czyściłem) i po poskładaniu wszystkiego do kupy auto zapala i gaśnie ,po podpięciu Wag-a wywala błąd

 

16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High

 

Z tego co wyczytałem to zwarcie w przepływce i czeka mnie zakup nowej,czy tak?

Drugie pytanie jest takie ,po odpięciu kostki od przepływki auto chodzi nie gaśnie,czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowej ze dwa dni?

 

Proszę o pilną odpowiedź.

Pozdrawiam Marian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Panowie potrzebuję pilnie odpowiedzi.Ostatnio auto zaczęło mi trochę mulić na wolnych obrotach i postanowiłem przeczyścić przepływomierz(już raz go czyściłem) i po poskładaniu wszystkiego do kupy auto zapala i gaśnie ,po podpięciu Wag-a wywala błąd

 

16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High

 

Z tego co wyczytałem to zwarcie w przepływce i czeka mnie zakup nowej,czy tak?

Drugie pytanie jest takie ,po odpięciu kostki od przepływki auto chodzi nie gaśnie,czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowej ze dwa dni?

 

Proszę o pilną odpowiedź.

Pozdrawiam Marian.

tak możesz ale sterownik po odpięciu przepływki przeszedł w tryb awaryjny->> słabszy wolniejszy większe spalanie

Co do samej przepływki to spróbuj ją przeczyścić najpierw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słabszy wolniejszy większe spalanie

 

Przejechałem się kawałek na odpiętej wtyczce i nie odczułem ,że jest słabszy a właśnie zrobiło mi się to po czyszczeniu więc myślę ,że padła.

Idę zerknąć co pokazuje w kanale 002.

 

---------- Post added at 13:09 ---------- Previous post was at 12:48 ----------

 

A więc na zimnym silniku i z podpiętą wtyczką auto odpala i gaśnie ,po rozgrzaniu chodzi na wolnych obrotach i na kanale 002 pokazuje 0,00 g/s jak dodam gazu to gaśnie,myślę że totalna wtopa i bez zakupu nowej się nie obędzie co myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

jesli masz zwarcie to nie pomoze wymiana przeplywomierza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczow.

Prosze o pomoc,wyjechalem na wczasy do chorwacji,w austri zaczelo syczec podczas przyspieszania w okolicy filtra powietrza,i zaczelo kopcic na czarno,po chwili zaczela spadac moc,a kopcenie sie zwiekszylo,na trasie zaczepili mnie polacy i powiedzieli ze mam problem z przeplywomierzem,podpieli vag i wyszedl bład Mass Air Flow,odpielismy wtyczke od przeplywki i przestal kopcic ale mocy nadal niema,po dojechaniu jakims cudem do chorwacji,(masakra bez mocy jezdzic po tych gorkach ;) wyjalem przeplywke ale wszystko bylo czyste,zadnych zanieczyszczen,jedynie filtr powietrza byl zasyfiony,i teraz moje pytanie,czy to na pewno bedzie przeplywomierz do wymiany?,niezawracal bym wam glowy gdybym byl w polsce,takze prosze o pomoc dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaczelo syczec podczas przyspieszania w okolicy filtra powietrza,i zaczelo kopcic na czarno,po chwili zaczela spadac moc,a kopcenie sie zwiekszylo

Jak na moje oko, to gdzies nieszczelnosc w dolocie, a po odpieciu przeplywki turbo juz nieladuje i syczenie i kopcenie moglo ustac.

Takie moje przepuszczenia, ale moge sie mylic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzieki za zainteresowanie,dodam jeszcze ze wyskoczyla tez kontroloka silnika,i komunikat Abgas Werkstatt.Jak zlokalizowac ta nieszczelnosc?,ogladalem ten gumowy przewod ale zadnej dziury,czy pękniecia nie widze,jedynie co to ta wieksza obejma jest do wymiany,bo juz nie chce scisnąc tego przewodu jak nalezy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedynie co to ta wieksza obejma jest do wymiany

Moze wlasnie tam, ale z tego co sie orientuje to powinienes miec na takie samo zatrzaski, musisz posprawdzac caly dolot, moze intercoler, co do kontrolki to jak mi pekl waz ten zaraz za turbina, to mialem takie same objawy jak u Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności