Torreto Zgłoś #101 Napisano 18 Grudnia 2010 No juz jezdze ze 2 tygodnie po czyszczeniu i bledow nie ma, tylko te piszczenie jakby braku gazu 3 dni temu bylo, ale nie wiem tak naprawde od kiedy tak jest bo ostatanio nie pamietam kiedy mu tak cisnalem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #102 Napisano 19 Grudnia 2010 Dzisiaj na odpalonym silniku odpialem wtyczkie od przeplywki i na sek obroty spadly troche i auto chodzilo tak samo juz, po podpieciu znowu na sek spadly... Czy to znaczy ze przeplywka jest dobra czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #103 Napisano 4 Stycznia 2011 Ile powinna wynosić wartość przepływu powietrza na wolnych otrotach w 2.8 30v ACK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 28 Zgłoś #104 Napisano 3 Lutego 2011 witam!!! dzisiaj panowie wezmę się za swoją przepływkę 1.8 T AEB troszkę mi zamula a po odpięciu wtyczki było znacznie lepiej więc chyba jakiś trąd dam znać jak mi poszło trzymajcie kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 28 Zgłoś #105 Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) witam ponownie !!! jestem już po pracy z przepływomierzem wszystko się udało potrzebowałem do tego parę drobnych nie drogich rzeczy 2x pędzel 6zł (z naturalnego włosia ) 1x Aceton 5zł 1x szczykawka (nie wiem ile kosztuje miałem na stanie) http://img577.imageshack.us/i/img0758a.jpg/ tutaj pokazana jest przepływka http://img573.imageshack.us/f/img0759m.jpg/ http://img29.imageshack.us/i/img0760sp.jpg/ (pamiętajcie) trzeba bardzo ostrożnie czyścić u mnie czujnik z bliska wygląda jak płytka z układem ,mogę powiedzieć że wszystko jest teraz ok nawet przy odpalanie nie mam 3x sygnału dźwiękowego i pasek troszkę odżył pozdrawiam Andrzej Edytowane 3 Lutego 2011 przez Andrzej 28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #106 Napisano 3 Lutego 2011 witam ponownie !!!jestem już po pracy z przepływomierzem wszystko się udało potrzebowałem do tego parę drobnych nie drogich rzeczy 2x pędzel 6zł (z naturalnego włosia ) 1x Aceton 5zł 1x szczykawka (nie wiem ile kosztuje miałem na stanie) http://img577.imageshack.us/i/img0758a.jpg/ tutaj pokazana jest przepływka http://img573.imageshack.us/f/img0759m.jpg/ http://img29.imageshack.us/i/img0760sp.jpg/ (pamiętajcie) trzeba bardzo ostrożnie czyścić u mnie czujnik z bliska wygląda jak płytka z układem ,mogę powiedzieć że wszystko jest teraz ok nawet przy odpalanie nie mam 3x sygnału dźwiękowego i pasek troszkę odżył pozdrawiam Andrzej Wszystko ok,a czy VAG'owałeś PAsska po przeczyszczeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 28 Zgłoś #107 Napisano 3 Lutego 2011 Patryk niestety nie ale może w wykeend zlukam dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 28 Zgłoś #108 Napisano 6 Lutego 2011 wczoraj podpiłem pod VAG i nie wykazało żadnych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #109 Napisano 6 Lutego 2011 wczoraj podpiłem pod VAG i nie wykazało żadnych błędów To cieszy,dobrze że Ci się udało.Mogłeś jeszcze sprawdzić jakie wartości podaje przepływka-czy są w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #110 Napisano 11 Lutego 2011 Witam,chciałbym przeczyścić przepływomierz preparatem firmy CRC air sensor clean,czy ktoś z Was używał tego środka do przepływomierza bosch o numerach 058133471a i jak dokładnie podejść do tego zabiegu aby czegoś nie spierniczyć.Wydaje mi się,że różni się budową od innych maf.Proszę o porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZUSTY18VW Zgłoś #111 Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) Witam Wszystkich. Mam Passata B4 TDI 96r. Chce Przeczyścić przepływke. wiem gdzie jest , lecz na forum czytałem ze sa dwie śrubki ktore sie odkreca, u mnie jest goły plastik. nie jestem pewny czy sa tam jakies zatrzaski czy co. pewny jestem ze zadnych srub nie ma . pytanie czy w B4 jest to wpinane u mnie jest cos pokopane. czekam na odp. z góry dziekuje. Pozdro Edytowane 16 Lutego 2011 przez SZUSTY18VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #112 Napisano 28 Maja 2011 Witam, odświeżę trochę kotleta, chociaż to chyba nie jedyny kotlet :) Dziś czyściłem swoją przepływkę, muszę przyznać, że oprócz połamania zaczepów kostki elektrycznej to robota prosta jak pół litra na dwóch! A to ile syfu tam było to moje !!! Czyściłem sprayem do elementów elektronicznych kupinym na allegro za ok. 30zł... Na razie nie mogę nic powiedzieć czy coś się polepszyło czy zesra.......ło, ale w każdym bądź razie jeden element sprawdzony więcej ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #113 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam.Panowie potrzebuję pilnie odpowiedzi.Ostatnio auto zaczęło mi trochę mulić na wolnych obrotach i postanowiłem przeczyścić przepływomierz(już raz go czyściłem) i po poskładaniu wszystkiego do kupy auto zapala i gaśnie ,po podpięciu Wag-a wywala błąd 16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High Z tego co wyczytałem to zwarcie w przepływce i czeka mnie zakup nowej,czy tak? Drugie pytanie jest takie ,po odpięciu kostki od przepływki auto chodzi nie gaśnie,czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowej ze dwa dni? Proszę o pilną odpowiedź. Pozdrawiam Marian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #114 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam.Panowie potrzebuję pilnie odpowiedzi.Ostatnio auto zaczęło mi trochę mulić na wolnych obrotach i postanowiłem przeczyścić przepływomierz(już raz go czyściłem) i po poskładaniu wszystkiego do kupy auto zapala i gaśnie ,po podpięciu Wag-a wywala błąd 16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High Z tego co wyczytałem to zwarcie w przepływce i czeka mnie zakup nowej,czy tak? Drugie pytanie jest takie ,po odpięciu kostki od przepływki auto chodzi nie gaśnie,czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowej ze dwa dni? Proszę o pilną odpowiedź. Pozdrawiam Marian. tak możesz ale sterownik po odpięciu przepływki przeszedł w tryb awaryjny->> słabszy wolniejszy większe spalanie Co do samej przepływki to spróbuj ją przeczyścić najpierw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #115 Napisano 12 Czerwca 2011 słabszy wolniejszy większe spalanie Przejechałem się kawałek na odpiętej wtyczce i nie odczułem ,że jest słabszy a właśnie zrobiło mi się to po czyszczeniu więc myślę ,że padła. Idę zerknąć co pokazuje w kanale 002. ---------- Post added at 13:09 ---------- Previous post was at 12:48 ---------- A więc na zimnym silniku i z podpiętą wtyczką auto odpala i gaśnie ,po rozgrzaniu chodzi na wolnych obrotach i na kanale 002 pokazuje 0,00 g/s jak dodam gazu to gaśnie,myślę że totalna wtopa i bez zakupu nowej się nie obędzie co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
itor Zgłoś #116 Napisano 12 Czerwca 2011 jesli masz zwarcie to nie pomoze wymiana przeplywomierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstep Zgłoś #117 Napisano 3 Sierpnia 2011 Witam szanownych forumowiczow. Prosze o pomoc,wyjechalem na wczasy do chorwacji,w austri zaczelo syczec podczas przyspieszania w okolicy filtra powietrza,i zaczelo kopcic na czarno,po chwili zaczela spadac moc,a kopcenie sie zwiekszylo,na trasie zaczepili mnie polacy i powiedzieli ze mam problem z przeplywomierzem,podpieli vag i wyszedl bład Mass Air Flow,odpielismy wtyczke od przeplywki i przestal kopcic ale mocy nadal niema,po dojechaniu jakims cudem do chorwacji,(masakra bez mocy jezdzic po tych gorkach wyjalem przeplywke ale wszystko bylo czyste,zadnych zanieczyszczen,jedynie filtr powietrza byl zasyfiony,i teraz moje pytanie,czy to na pewno bedzie przeplywomierz do wymiany?,niezawracal bym wam glowy gdybym byl w polsce,takze prosze o pomoc dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #118 Napisano 3 Sierpnia 2011 zaczelo syczec podczas przyspieszania w okolicy filtra powietrza,i zaczelo kopcic na czarno,po chwili zaczela spadac moc,a kopcenie sie zwiekszylo Jak na moje oko, to gdzies nieszczelnosc w dolocie, a po odpieciu przeplywki turbo juz nieladuje i syczenie i kopcenie moglo ustac. Takie moje przepuszczenia, ale moge sie mylic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstep Zgłoś #119 Napisano 4 Sierpnia 2011 Witam Dzieki za zainteresowanie,dodam jeszcze ze wyskoczyla tez kontroloka silnika,i komunikat Abgas Werkstatt.Jak zlokalizowac ta nieszczelnosc?,ogladalem ten gumowy przewod ale zadnej dziury,czy pękniecia nie widze,jedynie co to ta wieksza obejma jest do wymiany,bo juz nie chce scisnąc tego przewodu jak nalezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #120 Napisano 4 Sierpnia 2011 jedynie co to ta wieksza obejma jest do wymiany Moze wlasnie tam, ale z tego co sie orientuje to powinienes miec na takie samo zatrzaski, musisz posprawdzac caly dolot, moze intercoler, co do kontrolki to jak mi pekl waz ten zaraz za turbina, to mialem takie same objawy jak u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach