skubi2225 Zgłoś #101 Napisano 26 Grudnia 2012 ale czy zaślepienie zaworu egr nie wpłynie na pracę silnika ??? no właśnie... jakiś negatywny skutek jest tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #102 Napisano 26 Grudnia 2012 no właśnie... jakiś negatywny skutek jest tego? dla ekologi tak, a dla samochodu nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skubi2225 Zgłoś #103 Napisano 1 Stycznia 2013 a spalanie zostaje takie samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #104 Napisano 2 Stycznia 2013 Ja sobie zaślepiłem EGR ale przed tym wyczyściłem kolektor ssący:-) może delikatnie wzrosło spalanie ale za to dobrze przyśpiesza;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinooo Zgłoś #105 Napisano 6 Stycznia 2013 a długi czas masz zaślepiony egr? ja myślę kupic na allegro zaślepki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #106 Napisano 6 Stycznia 2013 No 2 miesiace blacha 5mm. Ja przed zaslepieniem wyczyscilem egr + kolektor ssacy prawie na glanc. Nie zdajesz sobie sprawy jak potrafi sie zawalic kolektor. Wystarczy ze sobie odkrecisz 2 sruby egr od strony kolektora, odciagnij egr od kolektora i zobacz do srodka jak wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinooo Zgłoś #107 Napisano 7 Stycznia 2013 Witam Miałeś rację z kolektorem jeden wielki syf spaliny do kolektora ssącego to porażka teraz czeka mnie czyszczenie trzeba zaślepic egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #108 Napisano 7 Stycznia 2013 godzinka roboty i masz peknie zrobione. Ja kolektor wypalałem z 40min bezyna ekstrakcyjną, po wystygnięciu obstukałem gumowym młotkiem z każdej strony a na koniec czyscilem takim wyciorem do butelek. Milej zabawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davix1990 Zgłoś #109 Napisano 16 Kwietnia 2013 Ja kolektor wypalałem z 40min bezyna ekstrakcyjną, po wystygnięciu obstukałem gumowym młotkiem z każdej strony a na koniec czyscilem takim wyciorem do butelek. Milej zabawy ja wymyłem kolektor karcherem z gorącą wodą i wymyło się prawie wszystko, później popsikałem do środka zmywaczem do tarcz hamulcowych w sprayu i jest igiełka, zostało czyściutkie aluminium. Polecam ten sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #110 Napisano 28 Kwietnia 2013 Witam. Przeczytałem cały wątek. Jednak mam pytanie odnośnie zaślepienia egr. Otóż kumpel poradził mi, żeby wsadzić kulkę z łożyska w przewód zaznaczony na zdjęciu. Co o tym sądzicie, sprawdzi się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #111 Napisano 29 Kwietnia 2013 Wkręć sobie tam wkręta i po problemie. Oczywiście wcześniej proponowałbym zaślepić EGR. Na tej rurce pojawia się podciśnienie po jakimś tam czasie postoju więc jak tam coś zrobisz to się EGR nie otworzy, ale spaliny dalej będą na niego nawalać no i będzie się tam pod nim sadza zbierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #112 Napisano 29 Kwietnia 2013 koledzy, jak ruszyc te cholerne śruby zaznaczone na zielono? już 3x pryskałem wd40 i ani drgą, są całe zapieczonem zardzewiałe zdaje mi się że to rozmiar 10, wygląda jakby to była nakrętka a na niej jakby okragła podkładka? czy to są faktycznie nakrętki czy śruby? ps. chris, mam nadzieję, że się nie zdenerwujesz za wykorzystanie Twojego zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychusu Zgłoś #113 Napisano 29 Kwietnia 2013 A to nie są przypadkiem śruby na imbus 6 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #114 Napisano 29 Kwietnia 2013 górne są na imbus ale dolne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #115 Napisano 29 Kwietnia 2013 dzisiaj je wykręcałem u mnie to były nakrętki na klucz 12 poszły raczej bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #116 Napisano 30 Kwietnia 2013 ps. chris, mam nadzieję, że się nie zdenerwujesz za wykorzystanie Twojego zdjęcia Nie no bez jaj, korzystaj ile chcesz Pryskaj, luzuj to są nakrętki, bo wystają z kolektora szpilki. Musisz uważać żeby tam nic nie złamać / ułamać / ukręcić bo wtedy to dopiero bieda będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #117 Napisano 30 Kwietnia 2013 Odkręcałem wczoraj EGR i była tam trochę oleju, że jak go wyciągnąłem to aż się wylało to oznacza że turbo już puszcza oliwe ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #118 Napisano 30 Kwietnia 2013 Może być turbo a może tez odma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #119 Napisano 30 Kwietnia 2013 We wszystkich rurach od IC jest oliwa a najwięcej upaćkana jest właśnie ta rura w kształcie "S" co idzie od turbo do IC także cały dolot nadaje się tylko to czyszcznia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #120 Napisano 30 Kwietnia 2013 Wkręć sobie tam wkręta i po problemie. Oczywiście wcześniej proponowałbym zaślepić EGR. Na tej rurce pojawia się podciśnienie po jakimś tam czasie postoju więc jak tam coś zrobisz to się EGR nie otworzy, ale spaliny dalej będą na niego nawalać no i będzie się tam pod nim sadza zbierać. Hm ok. Tak czy siak egr do czyszczenia, więc czy mi się tam nazbiera wszystko czy nie to mi już w sumie zwisa. Czy może robić się coś gorszego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach