Skocz do zawartości

krzychusu

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzychusu

  • Urodziny 09.06.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. A to nie są przypadkiem śruby na imbus 6 ?
  2. Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119255.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119256.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119257.html Grupy: 011,010,008 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119258.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119259.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119260.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119261.html Grupy: 000,001,003,000,001,003,000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119262.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzychusu12_119263.html Są tu logi dynamiczne i statyczne ale chyba się troche pomieszały ;x, Autko kopci na czarno pod obciązeniem. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
  3. Jaki rozmiar tarcz i jakie klocki musze mieć na przód :WVWZZZ3BZXX036271 AEB 1998r ? Na wlepie 1LB czyli mogę załozyć 282,5 albo 288 ?, bo chętnie bym wskoczył na te większe bo planuje załozyć ATE Power Disc.
  4. Ma ktos jakieś pomysły ?, własnie znowu rozebrałem przepustnice wyczysciłem ją i nadal to samo. @Edit Zrobione i działa <jea>. Rozebrałem przepustnice poogladałem z kazdej strony i przyszedłem znowu przeczytać na forum ten tekst po englishu i w końcu zrozumiałem co ten człek miał na myśli. W zamkniętą klape przepusnicy uderzyc z otwartej dloni przez srubokret poskutkowało to tym ze wskoczyło ADP RUN na chwile dłużej i znowu ERROR i wtedy miałem kolejny przebłysk , poluzowałem dwie subki od klapy przepustnicy kliknąłem GO i wyskoczyło ADP OK ihhha. Chciałem spowrotem dokręcic srubki ale przy kolejnej probie znow miałem ERROR a więc dokręcałem je po troszeczkę i próba adaptacji tak długo aż miałem skrajny moment Dzięki chłopaki za pomoc Pozdrawiam Krzysiek
  5. Odświeżam. Może ktoś przetłumaczyc to na nasze ? ułatwiło by mi to co nie co.
  6. U mnie się dzieje to samo co na filmiku muszę to dobrze obejrzeć. Jakby ktoś mógł to przetłumaczyć na nasze bo nie moge zrozumieć co dokładnie zrobić żeby było ok.
  7. Adaptacje robie tak jak na filmie i mam dokladnie to samo co on w grupie 98, a grupa 60 jest nie doostępna. Mechanizm chodzi lekko, ma opor tylko na sprezynie a w srodku nie ma ani grama kurzu czy czegokolwiek.
  8. możliwe że się wyślizgnęła,ale nieraz na aucie otwierałem przepustnice do końca i puszczałem. Tak jest na linke
  9. Kanał 60 jest niedostępny, napięcie 11,9V
  10. Wiem że juz sporo było na ten temat ale mam problem. Falowały mi trochę obroty, wyciagnelem przpustnice i wyczysciłem. Po założeniu wszedłem VAG'iem w kanał 98 i nastawy. W prawy okienku pojawiło sie ADP. RUN za chwilę zgasło i zapalił się error. Auto teraz trzyma obroty w okolicy 1500 i nie schodzi niżej ;x, na ssaniu jak auto zimne trzyma 1100 a potem tylko rosnie. Na 1 kanale przy pedale w podlodze pokazuje otwarcie przepustnicy 81,2* co by oznaczało ze do 90 troche brakuje. Dzisiaj odłączałem aku na godzine i błędy nie znikły... Gdy włącze adaptacje silniczek przy przepustnicy przez jakies 10-15sek piszczy ale nic sie nie dzieje talerzyk w przepustnicy sie nie rusza. Błędy są 2: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings Czyli brak adaptacji 17973 P 1565 035 Zespół sterowania przepustnicy - J338 Dolny kraniec nie został osiągnięty Pozdrawiam @Edit Rozkręciłem część elektryczną i jest tam czysciutko zero jakiekolwiek syfu. Z taką rozkręconą przepustnicą podszedłem do auta, podłączyłem i włączyłem adaptacje na adaptacji ofc. wyskoczył error ale, to piszczenie o ktorym mowilem to silniczek on wykonuje pol obrotu i staje próba pomocy paluchem zakonczyla sie fiaskiem. Gdy adaptacja jest wylaczona moge obrocic silniczkiem kilka razy zanim dojdzie do konca swojej skali. W VAG;u na kanale 98 sa 4 okienka, 1-napięcie po wcisnięciu pedału 2-to wlasnie napięcie wolnych obrotow 3-mowi o tym czy wciskamy pedał czy nie 4- adptacja a umnie error. W momencie przeskoczenia z adaptacji do nastaw wartość w 2 okienku rosnie z 3,xV do 4,xV i w tym momencie wyskakuje error. Czyli wychodzi na uszkodzoną ścieżkę potencjometru wolnych obrotów, lecz ta wyglada jak nowa... Pomocy, zachciało mi sie czyszczenia @Edit Na noc odłączyłem aku, rano podłączyłem kleme odpaliłem auto (które dopiero po 2sek. kręcenia załapało) i obroty byly ok 900. szczęsliwy zostawiłem auto zeby sie nagrzało do 90*, ale jak wróciłem wolne znowu byly w okolicy 1500obr. Zrobiłem dzisiaj 350km i dalej to samo już brakuje mi pomysłów.
  11. Takie spożycie jak w instrukcji to jest tylko mydlenie oczu... Przy takim zuzyciu to ty między wymianami robisz dwie wymiany dolewając 10l. Zgodzić sie mogę tylko i wyłącznią z drugą częścią tego zdania czyli że należy regularnie kontrolować stan. Jakby palił więcej niż 1litr na 10 000km to ja już bym się nad przeglądem motoru zastanawiał. Litr to jest srednio stan między max-min na bagnecie, czyli między wymianami masz musową dolewkę... A co do turbinki to i tak powoli umiera ;<, przez długi czas Passek jeździł bez sterowania zaworkiem N75
  12. Przydałby sie jakiś filmik albo wykres porównujący zwykłą skrzynie z tą 6Dieslowską. W sensie pokazania różnic w przyspieszeniu bo o V-max tu sie nie rozchodzi, bo będzie tym większy im dluzsza prostą sie znajdzie .
  13. Ja w swoim sam robiłem, na forum jest piękny tutorial. Czytaj i ucz się http://forum.vw-passat.pl/threads/18834-Rozbiorka-drzwi-i-naprawa-zamka-Almannah-dla-potomnych-%29
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności