_chris_ Zgłoś #41 Napisano 8 Września 2011 no do kolektroa jedna i ja więcej nie wymieniałem. ew. możesz pod EGRem,ale to dostaniesz je w każdym motoryzacyjnym:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #42 Napisano 8 Września 2011 dzięki kolego mam nadzieję że do walki w sobotę się wyrobie w moim motoryzacyjnym wątpię ponoć aso ma je również w przystępnych cenach chcę czyścić bo z dołu coś słabo idzie ja mam myjkę ciśnieniową tak że dam rade chyba kolektor dobrze wyczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #43 Napisano 8 Września 2011 Uff, dobrze że u mnie cały dolot był w miarę czysty, a w EGRze było naprawdę mało syfu .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #44 Napisano 11 Października 2011 a ja walczę parę dni już z odkręceniem tych śrub... stoją dwie od egr do kolektora i pierwsze trzy od kolektora od strony zderzaka.. Jeden klucz już pękł, kupiłem jakiś środek Soudal Degrip All, ale nic nie daje... Może jakieś rady. Nie wspomnę już o rurce w oplocie metalowym, bo tam te śrubki 12 w ogóle nie chcą drgnąć, ale przy egr się odkręciły imbusy, więc obędzie się bez zdjęcia tej rurki... Jakieś rady na te śrubki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #45 Napisano 21 Października 2011 przetestowałem działa;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #46 Napisano 29 Listopada 2011 Witam. Wczoraj zabrałem się za czyszczenie EGR i kolektora. Kolektor nawet czyściłem karcherem. Wczoraj jeszcze zrobiłem jazde próbną i było wszystko OK nawet odczułem jakby lepiej turbina się załączała. Dzisiaj rano odpalam autko i ono ledwo jedzie, wogóle nie chciał się rozpędzić, totalny muł. Ale wziąłem go troche przeciągnąłem przez jakieś 10 min i wszystko wróciło do normy. Pytanie do Was: co mogło być tego przyczyną i dlaczego wczoraj zaraz po czyszczeniu było wszystko OK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #47 Napisano 30 Listopada 2011 myślę ze wina leży gdzie indziej czy ktoś jeździ z całkiem zaślepionym EGR ? jest jakaś znaczna różnica w nagrzewaniu się auta z EGR a bez ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #48 Napisano 2 Grudnia 2011 Różnicy w nagrzewaniu nie widzę. Długich tras teraz nie mam, ale z tego co wiem nasze silniki zimą ciężko dogrzewają do 90 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #49 Napisano 4 Grudnia 2011 Witam. Pare dni było ok po czyszczeniu EGR i kolektora, lepiej się zbierał itd. A dzisiaj jak jechałem to niestety wrócił do tego stanu co przed czyszczeniem:dolamam Wczoraj zalałem autko do pełna na zwykłej stacji, może to być przyczyna paliwa? Nie wiem czy znowu nie zaślepić EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nieznaszmnie Zgłoś #50 Napisano 28 Grudnia 2011 Hej A czyścił ktoś może EGR w silniku AVB, bo nie wiem jak odkręcić tego EGR, ja ten Grzybek mam u góry, a imbusy są w takim miejscu ze nie mogę dojść, no i jeszcze w przy ERG jest takie plastikowe cięgło, chyba od gazu. Może ktoś się bawil w AFB EGRrem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #51 Napisano 25 Lutego 2012 2 dni walki z nagarem w kolektorze ssącym polecam wyskrobanie ile się da a potem zalanie tego środkiem do mycia silników i zostawienie na noc tego potem płukanie najlepiej gorącom wodom 100% czystości kolektora jeżeli ktoś nie ma kechera a ma możliwość dojścia do sprężarki i pistoletu do ropowania to polecam lejemy gorącom wodę i myjemy efekt znakomity a i zalecam gumowe rękawiczki bo raczek domyć nie można cena uszczelek w aso Świtoń Paczkowski w Lubinie 59zł 3 uszczelki pod kolektor i 2 EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #52 Napisano 27 Lutego 2012 witam ostatnio u tescia czyściłem zmienną geometrię i zawor egr uzyłem to tego dremela i szczotki z miedzi do tego papier wodny i trochę chemi wygląda jak nowy choć zastanawiałem się nad zaślepieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pilicz Zgłoś #53 Napisano 1 Marca 2012 Witajcie, Jak Wy walczyłem z "brudem" w EGR i dolocie (silnik AJM)...Udało się, auto jak w opisie na niższych biegach dużo lepiej się zbiera! a tutaj kilka fot: http://forum.vw-passat.pl/threads/106555-1-9-TDI-Passat-115-km-Hella-Xenon-D?p=1606028&viewfull=1#post1606028 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buroczek Zgłoś #54 Napisano 2 Kwietnia 2012 Witam, zastanawiam sie rowniez nad czyszczeniem EGR, tylko prosze mi powiedziec czy jak u mnie turbinka czasami powyzej 3tys obrotow przechodzi w tryb awaryjny czy czyszczenie EGR moze cos w tym pomoc, czy pozostaje mi tylko czyszczenie samej turbiny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #55 Napisano 2 Kwietnia 2012 Witam, zastanawiam sie rowniez nad czyszczeniem EGR, tylko prosze mi powiedziec czy jak u mnie turbinka czasami powyzej 3tys obrotow przechodzi w tryb awaryjny czy czyszczenie EGR moze cos w tym pomoc, czy pozostaje mi tylko czyszczenie samej turbiny? Jak na moje to raczej turbina do czyszczenia. Ale jeśli turbo będzie czyszczone automatycznie trzeba wyczyścić EGR i dolot żeby się ten syf nie odkładał od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #56 Napisano 13 Kwietnia 2012 ja wlasnie jestem po czyszczeniu dolotu,duzo bylo tego szlamu w kolektorze.Najgorsze jest odkrecenie 2 srub przy gruszce,ja uzylem koncowki torxa i klucza oczkowego z grzechotka.Wrazenia z jazdy po czyszczeniu POZYTYWNE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xmalpa23 Zgłoś #57 Napisano 27 Kwietnia 2012 Panowie a macie moze jakas fotorelacje z zaslepienia erg AFNa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #58 Napisano 28 Kwietnia 2012 bede robil dzisiaj albo w poniedzialek to zamieszcze opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xmalpa23 Zgłoś #59 Napisano 6 Maja 2012 Panowie w ktorym miejscu najlepiej zaslepic ERG? Swoja droga odkrecenie srub od dolotu to jakas masakra ;/ Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #60 Napisano 7 Maja 2012 Koledzy byłem zmuszony zaślepic egr, zrobiłem to za rurką z plecionka . Zmusił mnie do tego przewód łączący przepływomierz i kolektor dolotowy, strasznie rzygało olejem więc owinąłem ten przewód izolacją ale wiadomo ze długo nie wytrzyma bo idą tamtędy spaliny to tez zaślepiłem egr.Wnioski auto mniej pali a co do mocy to nie zauważyłem aby coś przybyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach