Skocz do zawartości
german21

Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR + LPG

Rekomendowane odpowiedzi

lord_kalina.

Daj spokój z ta listwą LPG. Jak już pisałem wyżej wymieniłem listwę i reduktor na nowy i bez zmian.Tak po za tym to ja też miałem problem z duszeniem po pięknym odpaleniu.Jak naciskałem zaraz po odpaleniu na pedał gazu to go dusiło i telepało silnikiem.Jak pochodził z 2 minuty to już wszystko było OK. TYLKO!!!! i tu uwaga!!!!!!!! jak zlokalizowałem ten urwany wężyk to go wyciągnąłem w górę, kładąc luzem na inne przewody i wtedy o dziwo gdy go chciałem zapalić to najpierw kręciłem zapłonem z 15 sekun i dopiero odpalał i później duszenie.Więc morał z tego taki, że im zimniejsze fałszywe powietrze tym większy problem z odpaleniem.Obserwacja ta posunęła mnie do tego , że początkowo wkręciłem w ten urwany przewód ciasno śrubę w celu sprawdzenia.Jak juz napisałem wyżej efekt :pełne uzdrowienie.Kupiłem więc ten przewód , zamontowałem i cieszę się jazdą. Dlatego z uporem maniaka twierdzę, że za te niesprawności odpowiada podciśnienie. Na dowód tego mogę wskazać fakt, że wszyscy twierdza zgodnie, że z bardziej zimnymi dniami problemy większe.Jest to naturalne bo zimne fałszywe powietrze łapane przez jakiś dziurawy przewód gumowy jest bardziej kłopotliwe niż ciepłe letnie fałszywe powietrze. Skoro mo to pomogło to wam tez musi.Trzeba wąż po wężu wyjmować i patrzeć czy wszystko z nimi jest w porządku.

 

Listwę wtryskową wymieniałem ok roku temu :) bo moja walka z tym nie zaczęłą się od dziś :) A pisałam o nie bo także uważam że wymiana listwy nie to.

 

Co do przewodów to zapewne jest racja może sie skuszę na nowe wężyki ?? Ostatnio je przegladałem i poskracałem je aby były możliwie nakrótsze. Jeszcze mam myśl , bo część weżyków wpinających reduktor i mapsensor nie jest z gumy ale z jakiegoś plastiku, może one są winne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz szanse kupna węża 06B 133 783B będzie również pasować za ten co wymieniałeś, bo ta taśma klejąca na moim nie daje mi spokoju ?

A ja mam silnik APT jakby co

Edytowane przez hpnoti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego, że ja mam ADR a ty APT to musisz się cofnąć do schematów umieszczonych wcześniej .Prawdopodobne jest, że mogą one sie rożnić kształtem ale jak skopiujesz schemat APT i wyślesz go tu

 

http://motoplatforma.com/index.php?k403,audi-seat-skoda-vw-zawieszenie-i-uklad-jezdny-wahacze,3

 

to ci dobiorą a najlepiej zawitaj do serwisu VW lub Audi

 

---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:38 ----------

 

bo ta taśma klejąca na moim nie daje mi spokoju ?

 

dawno już to powinieneś wymienić!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zauważyłem ją niedawno ale teraz praca piwo sen obiad praca piwo.... ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.

miałem problem z odpaleniem ,tak za 3 razem gadał.jak postał 2-3 dni to łechtałem pare minut,jakby benzyny nie było.

wlazłem na to forum i czytam .a to pompa,a to gaz,czujnik temp.cieczy.Mysle to mnie skrobnie...

Dziekuje Zdunvw uratowałes mi kupe kasy. Ten Wąż ciśnieniowy,był całkiem przeżarty .

DZiekuje i życze szerokości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem w ASO, okazało się, że to przewód 06b 133 783 B(co potwierdziły moje własne oczy jak pociągałem tym wężem. Popatrzyłem dokładnie, że samemu za chiny to nie wymienię, potem cykne zdjęcie... 72 złote i jeszcze w dodatku tydzień czekania

 

A teraz przyuważyłem aukcję http://allegro.pl/audi-a4-a6-c5-przewod-058133783l-06b133783bc-waz-i1866795440.html#gallery i mówią, że to zamiennik tego co ja chce, ale wydaje mi się, że on w ogóle inaczej wygląda więc to dziwne ciut

 

Jest właściwie różnica od węża 06b 133 783b od 06b 133 783bc ? czy to tylko literówka? na vagcats po rusku tylko powypisywane to w ogóle tych ślaczków nie rozumiem

Edytowane przez hpnoti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś byłem w ASO, okazało się, że to przewód 06b 133 783 B(co potwierdziły moje własne oczy jak pociągałem tym wężem. Popatrzyłem dokładnie, że samemu za chiny to nie wymienię, potem cykne zdjęcie... 72 złote i jeszcze w dodatku tydzień czekania

 

A teraz przyuważyłem aukcję http://allegro.pl/audi-a4-a6-c5-przewod-058133783l-06b133783bc-waz-i1866795440.html#gallery i mówią, że to zamiennik tego co ja chce, ale wydaje mi się, że on w ogóle inaczej wygląda więc to dziwne ciut

 

Jest właściwie różnica od węża 06b 133 783b od 06b 133 783bc ? czy to tylko literówka? na vagcats po rusku tylko powypisywane to w ogóle tych ślaczków nie rozumiem

 

Zdaje mi się że pamietam na pamięć przewody podciśnieniowe ale takiego węża o takim kształcie nie pamiętam. Mógłbyś mi napisać który to przewód wg mojego schematu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hpnoti, ten przewód jest w 1.8T i taki też jest u mnie, a jeśli chodzi o ten co Ty szukasz to wygląda on inaczej, niby różnica literki, ale rurki różnią się diametralnie

 

P.S. Mój Passat też cierpi na to samo co Wasz jeśli chodzi o nierówną, szarpaną pracę po odpaleniu, kiedy próbuję ruszyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lord, tak patrząc na szybko ni gwint z tego schematu nie mogłem obczaić, ale cyknąłem zdjęcia jakośc marna ale widoczna

[ATTACH=CONFIG]68457[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]68458[/ATTACH] tu strzałkami zaznaczyłem którędy idzie ten wąż

[ATTACH=CONFIG]68459[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w miejsce tego weza mam wstawiony zwykly, prosty z LPG, oczywiscie wygiety w odpowiedni sposob.

dzisiaj ciag dalszy walki z sonda lambda, ta co byla jest popsiuta bo ponoc caly czas wskazuje 0 ( nie wiem czy to fachowe okreslenie, ale tak mechanik powiedzial), a w zeszlym roku byla wymieniona - co moze byc przyczyna popsucia sie lambdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi coś z sondą gadał, że za mało do niej wpływa czegoś tam kompletnie nie pamiętam dokładnie odpowiedzi, ale w moim przypadku mechanik wymienił sondę, nie dało to efektów to na szczęście w sklepie przyjęli ją z powrotem. hmm to wychodzi na to, że jednak w ASO jadę zamówić, bo nigdzie nie widzę w necie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich.

miałem problem z odpaleniem ,tak za 3 razem gadał.jak postał 2-3 dni to łechtałem pare minut,jakby benzyny nie było.

wlazłem na to forum i czytam .a to pompa,a to gaz,czujnik temp.cieczy.Mysle to mnie skrobnie...

Dziekuje Zdunvw uratowałes mi kupe kasy. Ten Wąż ciśnieniowy,był całkiem przeżarty .

DZiekuje i życze szerokości...

 

Cieszę się, że mogłem pomóc.

 

---------- Post added at 18:25 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

 

ja w miejsce tego weza mam wstawiony zwykly, prosty z LPG, oczywiscie wygiety w odpowiedni sposob.

dzisiaj ciag dalszy walki z sonda lambda, ta co byla jest popsiuta bo ponoc caly czas wskazuje 0 ( nie wiem czy to fachowe okreslenie, ale tak mechanik powiedzial), a w zeszlym roku byla wymieniona - co moze byc przyczyna popsucia sie lambdy?

Jestem pewny na 100% , że niczego to nie zmieni - poza portfelem

 

---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

 

lord, tak patrząc na szybko ni gwint z tego schematu nie mogłem obczaić, ale cyknąłem zdjęcia jakośc marna ale widoczna

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0003.jpg Wyświetleń: 7 Rozmiar: 75.2 KB ID: 68457

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0004.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 71.0 KB ID: 68458 tu strzałkami zaznaczyłem którędy idzie ten wąż

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0006.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 68.1 KB ID: 68459

 

Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0004.jpg‎ Wyświetleń: 2 Rozmiar: 69.7 KB ID: 68456

 

hpnoti

jak patrzę na te twoje zdjęcia to na 99% to twoja przyczyna. Można jeszcze to załatwić w taki oto sposób.Chwyć mocno ten przewód i ciągnij mocno w góre.Jeżeli jest sprawny to go nie urwiesz.Jeżeli jest naderwany to na pewno sie urwie i masz przyczynę. Do momentu zakupu wkręcasz w urwany przewód ciasno śrubę lub strugasz kijek i ciasno wkładasz i na razie jeździsz .I w tym momencie gwarantuję, że masz juz poprawę.

Natomiast co do samej wymiany przewodu jeżeli nie chcesz tego robić w warsztacie to zapytaj kolegi wyżej , też ma APT.On to wymieniał. I oczywiscie pomogło.

Edytowane przez zdunvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lord, tak patrząc na szybko ni gwint z tego schematu nie mogłem obczaić, ale cyknąłem zdjęcia jakośc marna ale widoczna

 

 

 

Nic dziwnego że go nie kojarzę bo u mnie to był pierwszy przewód jaki znajomy mechanik mi wymienił i to 1 miesiącu jazdy, Ja teraz mam zwykły przewód gumowy zbrojony w środku nie wiem skad wział go moj kolega mechanik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a więc odstałem dziś telefon, że przewód już na mnie czeka w serwisie, więc z miłą miną pojechałem go odebrać... patrze, a nazwa wg mnie kompletnie nie ma nic wspólnego z odpalaniem silnika... oto fota[ATTACH=CONFIG]68589[/ATTACH] jeszcze nie wymieniałem, ale nawet chęci odeszły, bo nie widzę szans by to poprawiło cokolwiek,choć klima działa jak należy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hpnoti a nie pomyliły sie numerki tej czesci?? albo po prostu serwis tak opisuje rurki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyciągałem na siłę tą rurę u siebie otaśmowaną i niestety ten sam numer, chyba, że serwis to tak nazywa , choć to dziwna sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co by nie było jak miałeś obklejony taśmą tł znaczy, że i tak coś z nim było i byl do wymiany.Jak będziesz wymieniał zobacz sąsiednie przewody.Jest okazja .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyciągałem na siłę tą rurę u siebie otaśmowaną i niestety ten sam numer, chyba, że serwis to tak nazywa , choć to dziwna sprawa

 

Z ciekawości ile zapłaciłeś to mnie też kiedys bedzie to czekać.

 

 

Nie przejmuj się ja wymieniałem przewód w ASO (nr 2 na moim 1 schemacie) i też było napisane przewód od klimatyzacji (przewód oczywiście pasował). Kumpel z ASO mówił że jest bałagan w numeracjach i w nazewnictwie może po tym jak VW zmieniło numerację na nowy typ. Dzięki temu życie jest ciekawsze . Przypomną się stare czasy - kiedyś w kiosku mieli mięso a ty możesz mieć przewód od klimatyzacji przy odmie olejowej :mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

No i po wymianie lambdy. Auto chodzi ok... ale na benzynie. Instalacja gazowa jest odlaczona bo wychodzi na to ze gazownicy spartolili robote i uszkodzili sonde, ponadto mechanik powiedzial, ze gaz ucieka (ale nie wiem dokaldnie gdzie i jak) mozliwe ze chodzilo mu o lejace wtryski badz reduktor. Nastepny krok to wizyta u gazownika, zeby podpial sonde na nowo do gazu, poustawial wszystko itd.. Kuzwa watpie juz czy ktokolwiek potrafi ten gaz porzadnie zalozyc a warsztat cieszy sie dobra renoma i dlugo juz jest na rynku. Tak mysle czy nie olac gwarancji i nie pojechac do jakiegos innego gazownika - mozecie cos polecic na gornym slasku?

 

drugie pytanko - czy zle ustawiona instalacja LPG moze uszkodzic sonde lambda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności