Skocz do zawartości
german21

Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR + LPG

Rekomendowane odpowiedzi

mam ten sam problem rano ciężko zapala za 2 lub3 razem a wczoraj wo-gule nie zapalił łapał na dwa gary i po chwili koniec i tak dwa aku załatwiłem dopiero na trzecim zapalił z ledwością i tak prześledziłem to forum zalałem v-power zrobiłem z 50 km na bezynce przy odłączonym LPG i dzisiaj rano szok przekręcam kluczyk i pali od kopa jak by był ciepły........ ciekawe co będzie za parę dni przy jeździe na LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. chciałem sie dowiedziec z czym sie łączą 2 Krócice na kolanku od rury Filtra powietrza przed przepustnica. Prosze o odpowiedzi i Prosze nie mylic z 1.8T

 

ruraa.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. chciałem sie dowiedziec z czym sie łączą 2 Krócice na kolanku od rury Filtra powietrza przed przepustnica. Prosze o odpowiedzi i Prosze nie mylic z 1.8T

 

ruraa.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Zobaczy parę stron wcześniej

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ci%C4%99%C5%BCko-odpala-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1492560&viewfull=1#post1492560

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega napisał ,, już było"

Dla przypomnienia ODMA i EZEKTOR

 

attachment.php?attachmentid=67755&d=1319021534

 

---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:11 ----------

 

mam ten sam problem rano ciężko zapala za 2 lub3 razem a wczoraj wo-gule nie zapalił łapał na dwa gary i po chwili koniec i tak dwa aku załatwiłem dopiero na trzecim zapalił z ledwością i tak prześledziłem to forum zalałem v-power zrobiłem z 50 km na bezynce przy odłączonym LPG i dzisiaj rano szok przekręcam kluczyk i pali od kopa jak by był ciepły........ ciekawe co będzie za parę dni przy jeździe na LPG

 

Mimo wszystko wydaje mi się, że to nie od LPG. Byłby to pierwszy stwierdzony i udokumentowany taki przypadek poza teoriami oczywiście. Jednak podziel się swoimi kolejnymi spostrzeżeniami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha no to fajnie dzieki bardzo widze ze rura od dolotu powietrza przed przepustnica z numerem (5) łaczy sie także z tak zwana odma z numerem (7) przez łaczanca sie rurke numer(6) jezeli tak jest w 1.8 ADR to prosze o odpowiedz czy poprostu tak jak napisałem bo wiem ze w 1.8T sa jakies trujniki a w 1.8 u mnie nic takiego nie widze. Dzieki za wielka pomoc :) i prosze o odp mojego ostatniego pytania dzieki. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem wątek od początku i śledzę go na bieżąco ale już nie pamiętam czy ktoś wspomniał o pompie paliwa. Kumpel też miał podobne problemy z paleniem rano. Aż w końcu odpalenie stało się prawie niemożliwe. Po zdjęciu wężyka od nadmiaru z listwy nic nie leciało (ale silnik jakoś dawał radę pracować). Więc pompa paliwa ledwo żyła, po wymianie jak ręką odjął. Jeszcze można podjechać na pomiar ciśnienia paliwa.

 

Jak temat już był omawiany to sorry za zawracanie głowy.

Edytowane przez biskup2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prosze mi szybko odpoiwiedzeic krótko i zwiezle na pytanie moje.

Czy ta zaznaczona rurka w kółku na czerwno. To ona łaczy sie z odma olejowa ?

Odma olejowa od bloku silnika mi popenkała... a ten wąż co na zdjeciu w czerwonym kolku zaznaczony jest poprostu se wisiał.. i nie wiem gdzie on idzie z czym sie łaczy.. Prosze o pomoc on łaczy sie bez posrednio z odma? bo wiem ze 1.8T posiadaja trujniki ale w 1.8 niby nie ma i widocznie z tego ta rurka co na zdjeciu ma sie łaczyc z odma olejowa która jest przy bloku silnika pod kolektorem.. prosze o odpowiedz.. i nie mylcie 1.8 z 1.8T bo sa różnice. Dzieki pozdrawiam.

 

Audi a4 b5 1.8 ADR

To ta Rurka która mi tak wisiała..

odmaaa.jpg

 

A Tu Odma olejowa.. Która mi Cała popękała...

 

odmasooo.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

I prosze odpowiedzcie czy dobrze napisałem czy zle.. Bo juz tyle schematow dostalem kazdy pokazywal 1.8T... Jescze raz prosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Prosze mi szybko odpoiwiedzeic krótko i zwiezle na pytanie moje.

Czy ta zaznaczona rurka w kółku na czerwno. To ona łaczy sie z odma olejowa ?

Odma olejowa od bloku silnika mi popenkała... a ten wąż co na zdjeciu w czerwonym kolku zaznaczony jest poprostu se wisiał.. i nie wiem gdzie on idzie z czym sie łaczy.. Prosze o pomoc on łaczy sie bez posrednio z odma? bo wiem ze 1.8T posiadaja trujniki ale w 1.8 niby nie ma i widocznie z tego ta rurka co na zdjeciu ma sie łaczyc z odma olejowa która jest przy bloku silnika pod kolektorem.. prosze o odpowiedz.. i nie mylcie 1.8 z 1.8T bo sa różnice. Dzieki pozdrawiam.

 

 

 

 

I prosze odpowiedzcie czy dobrze napisałem czy zle.. Bo juz tyle schematow dostalem kazdy pokazywal 1.8T... Jescze raz prosze.

 

Dokładnie TAK. U mnie w 1.8 125KM (bez turbiny) ten przewód łączy się z tym kolankiem. Te kolanko często pada bo to plastik nielubiący mrozu ani ciągania. Zaś ten przewód też często pada bo jest pierwszy w łańcuchu przewodów odmy olejowej U mnie tam nie ma żadnego trójnika pomiędzy tym kolankiem i tym przewodem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś ty taki uparty. Zadaj sobie trochę trudu i przeczytaj ten cały wątek najlepiej od początku. Wszystko jest tam opisane. Też mam 1.8 ADR i też miałem urwany ten sam przewód ( przegnity).Oczywiście ma to wpływ na poranne odpalanie bo po wymianie tego przewodu gumowego auto pali jak nowe. Jak już ci się nie chce czytać całego wątku to zacznij od tej strony

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ci%C4%99%C5%BCko-odpala-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju-1.8-ADR-LPG/page5

 

Wszystko tam jest opisane włącznie z zdjęciami.

Tak na marginesie ten wąż który masz urwany idzie właśnie do trójnika który zwie się ezektorem. Jest to przewód podciśnienia.Zarówno ten przewód jak i odma mają kolosalne znaczenie na poranne odpalanie na zimnym silniku. POCZYTAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

 

U mnie tam nie ma żadnego trójnika pomiędzy tym kolankiem i tym przewodem..

 

lord_kalina jemu chodzi prawdopodobnie o ezektor mówiąc o trójniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie oddaje samochód do elektronika, po podłączeniu Vaga stwierdził, że jeszcze raz trzeba sprawdzić wymienioną przepustnicę lub coś dzieje się z komputerem pokładowym. To co piszę Zdunuv wszystko wymieniłem. Śledzę post od początku, u mnie narazie kicha. Ciekawe co czarodziej elektronik mi "naprawi" ? Napiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie wężyki nie tylko przeze mnie sprawdzone i wszystko cale. A sprawdzialeś czujnik temperatury bodajze to tak się nazywa, kolejny rupeć przez którego zima nie jest dla passatów ciekawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie TAK. U mnie w 1.8 125KM (bez turbiny) ten przewód łączy się z tym kolankiem. Te kolanko często pada bo to plastik nielubiący mrozu ani ciągania. Zaś ten przewód też często pada bo jest pierwszy w łańcuchu przewodów odmy olejowej U mnie tam nie ma żadnego trójnika pomiędzy tym kolankiem i tym przewodem..

 

 

 

 

 

Dzieki wielkie lord_kalina. Jestem bardzo wdzieczny za ta Krótką ale normalna odpowiedz.. dzieki wielkie jescze raz Pozdro ;))))))

 

Jutro biore sie do roboty i wymieniam wkoncu i nie bd smierdzialo olejem w aucie :) Dzienks.

A poza tym innym pewnie tez sie przyda z 1.8 ADR ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eureka usterki, passacik odpala odrazu, elektronik wymienił przepływomierz, czujnik temperatury cieczy- drugi raz i zrobił akceptację przepustnicy - samochód był u niego przez 4 dni. Żonka zadowolona, chce nim jeździć do pracy. Nie spóźnia się do pracy chyba dostanie podwyżkę ha, ha, ha ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe po co adaptacja przepustnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja była potrzebna, ponieważ uszkodzony przepływomierz i zawieszająca się czujka roztrajały przepustnicę. Finał jest taki, że samochód jeździ i nie ma problemów z odpalaniem. Vag nie wykrywał wady przepływomierza i czujnika cieczy.U mnie problem rozwiązany. Piszę tą informacją, może komuś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak wszystko się kręci wokół dolotu powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to nie na temat ale........

Miałem dzisiaj chwilkę i przyglądnąłem się okolicom odmy. Zauważyłem tam sporo oleju na bloku silnika w bezpośrednim otoczeniu ODMY. Wie ktoś co to oznacza? Czy ona jest popękana ? Czy jest to możliwe aby było tam aż tak duże ciśnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem, że to nie na temat ale........

Miałem dzisiaj chwilkę i przyglądnąłem się okolicom odmy. Zauważyłem tam sporo oleju na bloku silnika w bezpośrednim otoczeniu ODMY. Wie ktoś co to oznacza? Czy ona jest popękana ? Czy jest to możliwe aby było tam aż tak duże ciśnienie?

 

Mam inny silnik , musiałem odkręcić alternator aby mieć dostęp do wymiany termostatu , i wtedy też miałem dostęp do odmy w miejsu gdzie wchodzi w blok silnika , była bardzo lekko spocona w tym miejscu olejem , mówie sprawdze to i leciuteńko chciałem ją odciągnoć od bloku i wyszła , była pęknięta bo kołnierz z zabezpieczeniem został, kupiłem nową ori bo zamiennika nie mogłem znależć - koszt z dostawą 185zł .Zdziwienie moje było wielkie jak zobaczyłem z jakiego lipnego i cienkiego tworzywa stara i nowa-orginalna od Kulczyka są wykonane , bubel z celową zagrywką VW , myśle że za 5-lat znów będzie do wymiany, a niestety żadnym wężem się jej nie zastąpi ze względu na specyficzne łączenie końcówki która pęka przy samym bloku.O dziwo auto zapalało z tą uszkodzoną odmą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prześledziłem posty i u mechaników vag ok. odma ,węże zrobione ale nie ma poprawy .Mam pytanie czy w1,8 ADR po przekręceniu kluczyka pompka paliwa powinna dobić ciśnienie a jeżeli tak to co może blokować tę funkcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co może blokować tę funkcję
przekaźnik uwalone przewody kostka/styki w niej lub sama pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności