lord_kalina Zgłoś #181 Napisano 24 Października 2011 lord_kalina.Daj spokój z ta listwą LPG. Jak już pisałem wyżej wymieniłem listwę i reduktor na nowy i bez zmian.Tak po za tym to ja też miałem problem z duszeniem po pięknym odpaleniu.Jak naciskałem zaraz po odpaleniu na pedał gazu to go dusiło i telepało silnikiem.Jak pochodził z 2 minuty to już wszystko było OK. TYLKO!!!! i tu uwaga!!!!!!!! jak zlokalizowałem ten urwany wężyk to go wyciągnąłem w górę, kładąc luzem na inne przewody i wtedy o dziwo gdy go chciałem zapalić to najpierw kręciłem zapłonem z 15 sekun i dopiero odpalał i później duszenie.Więc morał z tego taki, że im zimniejsze fałszywe powietrze tym większy problem z odpaleniem.Obserwacja ta posunęła mnie do tego , że początkowo wkręciłem w ten urwany przewód ciasno śrubę w celu sprawdzenia.Jak juz napisałem wyżej efekt :pełne uzdrowienie.Kupiłem więc ten przewód , zamontowałem i cieszę się jazdą. Dlatego z uporem maniaka twierdzę, że za te niesprawności odpowiada podciśnienie. Na dowód tego mogę wskazać fakt, że wszyscy twierdza zgodnie, że z bardziej zimnymi dniami problemy większe.Jest to naturalne bo zimne fałszywe powietrze łapane przez jakiś dziurawy przewód gumowy jest bardziej kłopotliwe niż ciepłe letnie fałszywe powietrze. Skoro mo to pomogło to wam tez musi.Trzeba wąż po wężu wyjmować i patrzeć czy wszystko z nimi jest w porządku. Listwę wtryskową wymieniałem ok roku temu bo moja walka z tym nie zaczęłą się od dziś A pisałam o nie bo także uważam że wymiana listwy nie to. Co do przewodów to zapewne jest racja może sie skuszę na nowe wężyki ?? Ostatnio je przegladałem i poskracałem je aby były możliwie nakrótsze. Jeszcze mam myśl , bo część weżyków wpinających reduktor i mapsensor nie jest z gumy ale z jakiegoś plastiku, może one są winne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #182 Napisano 24 Października 2011 (edytowane) Mam teraz szanse kupna węża 06B 133 783B będzie również pasować za ten co wymieniałeś, bo ta taśma klejąca na moim nie daje mi spokoju ? A ja mam silnik APT jakby co Edytowane 24 Października 2011 przez hpnoti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #183 Napisano 24 Października 2011 Z racji tego, że ja mam ADR a ty APT to musisz się cofnąć do schematów umieszczonych wcześniej .Prawdopodobne jest, że mogą one sie rożnić kształtem ale jak skopiujesz schemat APT i wyślesz go tu http://motoplatforma.com/index.php?k403,audi-seat-skoda-vw-zawieszenie-i-uklad-jezdny-wahacze,3 to ci dobiorą a najlepiej zawitaj do serwisu VW lub Audi ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:38 ---------- bo ta taśma klejąca na moim nie daje mi spokoju ? dawno już to powinieneś wymienić!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #184 Napisano 25 Października 2011 no zauważyłem ją niedawno ale teraz praca piwo sen obiad praca piwo.... ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #185 Napisano 25 Października 2011 jeśli kogoś interesuje to uzupełniłem post http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ciężko-odpala-po-dłuższym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1493202&viewfull=1#post1493202 o schemat ezektora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glaton Zgłoś #186 Napisano 25 Października 2011 witam wszystkich. miałem problem z odpaleniem ,tak za 3 razem gadał.jak postał 2-3 dni to łechtałem pare minut,jakby benzyny nie było. wlazłem na to forum i czytam .a to pompa,a to gaz,czujnik temp.cieczy.Mysle to mnie skrobnie... Dziekuje Zdunvw uratowałes mi kupe kasy. Ten Wąż ciśnieniowy,był całkiem przeżarty . DZiekuje i życze szerokości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #187 Napisano 25 Października 2011 (edytowane) Dziś byłem w ASO, okazało się, że to przewód 06b 133 783 B(co potwierdziły moje własne oczy jak pociągałem tym wężem. Popatrzyłem dokładnie, że samemu za chiny to nie wymienię, potem cykne zdjęcie... 72 złote i jeszcze w dodatku tydzień czekania A teraz przyuważyłem aukcję http://allegro.pl/audi-a4-a6-c5-przewod-058133783l-06b133783bc-waz-i1866795440.html#gallery i mówią, że to zamiennik tego co ja chce, ale wydaje mi się, że on w ogóle inaczej wygląda więc to dziwne ciut Jest właściwie różnica od węża 06b 133 783b od 06b 133 783bc ? czy to tylko literówka? na vagcats po rusku tylko powypisywane to w ogóle tych ślaczków nie rozumiem Edytowane 25 Października 2011 przez hpnoti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #188 Napisano 25 Października 2011 Dziś byłem w ASO, okazało się, że to przewód 06b 133 783 B(co potwierdziły moje własne oczy jak pociągałem tym wężem. Popatrzyłem dokładnie, że samemu za chiny to nie wymienię, potem cykne zdjęcie... 72 złote i jeszcze w dodatku tydzień czekania A teraz przyuważyłem aukcję http://allegro.pl/audi-a4-a6-c5-przewod-058133783l-06b133783bc-waz-i1866795440.html#gallery i mówią, że to zamiennik tego co ja chce, ale wydaje mi się, że on w ogóle inaczej wygląda więc to dziwne ciut Jest właściwie różnica od węża 06b 133 783b od 06b 133 783bc ? czy to tylko literówka? na vagcats po rusku tylko powypisywane to w ogóle tych ślaczków nie rozumiem Zdaje mi się że pamietam na pamięć przewody podciśnieniowe ale takiego węża o takim kształcie nie pamiętam. Mógłbyś mi napisać który to przewód wg mojego schematu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #189 Napisano 25 Października 2011 hpnoti, ten przewód jest w 1.8T i taki też jest u mnie, a jeśli chodzi o ten co Ty szukasz to wygląda on inaczej, niby różnica literki, ale rurki różnią się diametralnie P.S. Mój Passat też cierpi na to samo co Wasz jeśli chodzi o nierówną, szarpaną pracę po odpaleniu, kiedy próbuję ruszyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #190 Napisano 25 Października 2011 lord, tak patrząc na szybko ni gwint z tego schematu nie mogłem obczaić, ale cyknąłem zdjęcia jakośc marna ale widoczna [ATTACH=CONFIG]68457[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]68458[/ATTACH] tu strzałkami zaznaczyłem którędy idzie ten wąż [ATTACH=CONFIG]68459[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurrikhan Zgłoś #191 Napisano 25 Października 2011 ja w miejsce tego weza mam wstawiony zwykly, prosty z LPG, oczywiscie wygiety w odpowiedni sposob. dzisiaj ciag dalszy walki z sonda lambda, ta co byla jest popsiuta bo ponoc caly czas wskazuje 0 ( nie wiem czy to fachowe okreslenie, ale tak mechanik powiedzial), a w zeszlym roku byla wymieniona - co moze byc przyczyna popsucia sie lambdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #192 Napisano 25 Października 2011 Mi coś z sondą gadał, że za mało do niej wpływa czegoś tam kompletnie nie pamiętam dokładnie odpowiedzi, ale w moim przypadku mechanik wymienił sondę, nie dało to efektów to na szczęście w sklepie przyjęli ją z powrotem. hmm to wychodzi na to, że jednak w ASO jadę zamówić, bo nigdzie nie widzę w necie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #193 Napisano 25 Października 2011 (edytowane) witam wszystkich.miałem problem z odpaleniem ,tak za 3 razem gadał.jak postał 2-3 dni to łechtałem pare minut,jakby benzyny nie było. wlazłem na to forum i czytam .a to pompa,a to gaz,czujnik temp.cieczy.Mysle to mnie skrobnie... Dziekuje Zdunvw uratowałes mi kupe kasy. Ten Wąż ciśnieniowy,był całkiem przeżarty . DZiekuje i życze szerokości... Cieszę się, że mogłem pomóc. ---------- Post added at 18:25 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- ja w miejsce tego weza mam wstawiony zwykly, prosty z LPG, oczywiscie wygiety w odpowiedni sposob.dzisiaj ciag dalszy walki z sonda lambda, ta co byla jest popsiuta bo ponoc caly czas wskazuje 0 ( nie wiem czy to fachowe okreslenie, ale tak mechanik powiedzial), a w zeszlym roku byla wymieniona - co moze byc przyczyna popsucia sie lambdy? Jestem pewny na 100% , że niczego to nie zmieni - poza portfelem ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:25 ---------- lord, tak patrząc na szybko ni gwint z tego schematu nie mogłem obczaić, ale cyknąłem zdjęcia jakośc marna ale widoczna Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0003.jpg Wyświetleń: 7 Rozmiar: 75.2 KB ID: 68457 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0004.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 71.0 KB ID: 68458 tu strzałkami zaznaczyłem którędy idzie ten wąż Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0006.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 68.1 KB ID: 68459 Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: LGIM0004.jpg Wyświetleń: 2 Rozmiar: 69.7 KB ID: 68456 hpnoti jak patrzę na te twoje zdjęcia to na 99% to twoja przyczyna. Można jeszcze to załatwić w taki oto sposób.Chwyć mocno ten przewód i ciągnij mocno w góre.Jeżeli jest sprawny to go nie urwiesz.Jeżeli jest naderwany to na pewno sie urwie i masz przyczynę. Do momentu zakupu wkręcasz w urwany przewód ciasno śrubę lub strugasz kijek i ciasno wkładasz i na razie jeździsz .I w tym momencie gwarantuję, że masz juz poprawę. Natomiast co do samej wymiany przewodu jeżeli nie chcesz tego robić w warsztacie to zapytaj kolegi wyżej , też ma APT.On to wymieniał. I oczywiscie pomogło. Edytowane 25 Października 2011 przez zdunvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #194 Napisano 25 Października 2011 lord, tak patrząc na szybko ni gwint z tego schematu nie mogłem obczaić, ale cyknąłem zdjęcia jakośc marna ale widoczna Nic dziwnego że go nie kojarzę bo u mnie to był pierwszy przewód jaki znajomy mechanik mi wymienił i to 1 miesiącu jazdy, Ja teraz mam zwykły przewód gumowy zbrojony w środku nie wiem skad wział go moj kolega mechanik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #195 Napisano 27 Października 2011 No a więc odstałem dziś telefon, że przewód już na mnie czeka w serwisie, więc z miłą miną pojechałem go odebrać... patrze, a nazwa wg mnie kompletnie nie ma nic wspólnego z odpalaniem silnika... oto fota[ATTACH=CONFIG]68589[/ATTACH] jeszcze nie wymieniałem, ale nawet chęci odeszły, bo nie widzę szans by to poprawiło cokolwiek,choć klima działa jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #196 Napisano 27 Października 2011 hpnoti a nie pomyliły sie numerki tej czesci?? albo po prostu serwis tak opisuje rurki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #197 Napisano 27 Października 2011 wyciągałem na siłę tą rurę u siebie otaśmowaną i niestety ten sam numer, chyba, że serwis to tak nazywa , choć to dziwna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #198 Napisano 27 Października 2011 Co by nie było jak miałeś obklejony taśmą tł znaczy, że i tak coś z nim było i byl do wymiany.Jak będziesz wymieniał zobacz sąsiednie przewody.Jest okazja . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #199 Napisano 28 Października 2011 wyciągałem na siłę tą rurę u siebie otaśmowaną i niestety ten sam numer, chyba, że serwis to tak nazywa , choć to dziwna sprawa Z ciekawości ile zapłaciłeś to mnie też kiedys bedzie to czekać. Nie przejmuj się ja wymieniałem przewód w ASO (nr 2 na moim 1 schemacie) i też było napisane przewód od klimatyzacji (przewód oczywiście pasował). Kumpel z ASO mówił że jest bałagan w numeracjach i w nazewnictwie może po tym jak VW zmieniło numerację na nowy typ. Dzięki temu życie jest ciekawsze . Przypomną się stare czasy - kiedyś w kiosku mieli mięso a ty możesz mieć przewód od klimatyzacji przy odmie olejowej :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurrikhan Zgłoś #200 Napisano 28 Października 2011 Witam, No i po wymianie lambdy. Auto chodzi ok... ale na benzynie. Instalacja gazowa jest odlaczona bo wychodzi na to ze gazownicy spartolili robote i uszkodzili sonde, ponadto mechanik powiedzial, ze gaz ucieka (ale nie wiem dokaldnie gdzie i jak) mozliwe ze chodzilo mu o lejace wtryski badz reduktor. Nastepny krok to wizyta u gazownika, zeby podpial sonde na nowo do gazu, poustawial wszystko itd.. Kuzwa watpie juz czy ktokolwiek potrafi ten gaz porzadnie zalozyc a warsztat cieszy sie dobra renoma i dlugo juz jest na rynku. Tak mysle czy nie olac gwarancji i nie pojechac do jakiegos innego gazownika - mozecie cos polecic na gornym slasku? drugie pytanko - czy zle ustawiona instalacja LPG moze uszkodzic sonde lambda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach