jaro86 Zgłoś #321 Napisano 25 Listopada 2014 U mnie szarpanie pojawia sie sporadycznie nieraz co 10 km nieraz co 50 i wydaje mi sie jak wcisne gaz w podłoge to po chwili ustaje i jedzie normalnie. Silnik BKP 205 tys przebiegu wtryski 15 tys temu wymienone na nowe turbo po regeneracji 5 tys temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAZA Zgłoś #322 Napisano 14 Grudnia 2014 No i problem rozwiazany wymiana turbinki i autko lata jak ta lala. :respect no ale oczywiscie nie obylo sie bez problemow a mianowicie kupilem na allegro regenorawana turbine i po wyjeciu starej okazalo sie ze ta nowa miala po regeneracji wiekszy luz osiowy niz wyciagnieta z auta wiec kupilem druga w lepszej kondycji ze tak powiem jutro bede dzwonil do tego pana o zwrot pieniedzy( turbinka nie byla zakladana) zobaczymy co wyjdzie mam nadzieje ze pan stanie na wysokosci zadania i zwroci pieniadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAZA Zgłoś #323 Napisano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Witam No i niestety podczas rozmowy telefonicznej pan powiedzial ze oczywiscie pieniadze zwroci itd niestety po wyslaniu turbiny zaczely sie problemy pan stwierdzil ze turbina jest w jak najlepszym porzadku i pomimo ze sie zmiescilem w terminie pan nie zwroci mi pieniedzy malo tego zaproponowal ze on moze odkupic turbine za 600 zl gdzie zaplacilem 1299 zl. Bede staral sie odzyskac pieniadze w calosci srodkami prawnymi. Mozna sie pokusic o stwierdzenie ze to potrwa i czy warto no ale wlasnie pomyslalem ze nalezy walczyc z nieuczciwymi firmami. Oto namiary na firme ku przestrodze Genesis Turbo z Oleśnicy http://genesisturbo.pl Edytowane 19 Stycznia 2015 przez RAZA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B62007 Zgłoś #324 Napisano 16 Marca 2015 Witam wszystkich !!! Mam duzy problem który mnie wkurza już od dawna. Kupilem paska b6 2007 BMR 170 KM kombi.Pojawily się szarpanie przy dodawaniu gazu jak i odejmowaniu. Zostal wymieniony DPF.Wymienione wszystkie filtry z olejem. Do tej pory co zrobiłem to wyczyscilem przepustnice w EGR-u. Za EGR we wnętrzu sa slady jakby oleju ale auto nie ma ubytków. Kilka razy wystrzelila kontrolka od filtra cząsteczek stalych . Przy przyspieszaniu na 2 lub 3 biegu spirala swiec ale zadko. Gdy jade autem w warunkach miejskich często auto przydusi i wchodzi z mniej więcej 850 obr do około 950-1000obr.Gdy stane na biegu jalowym przy wlaczonym silniku po około 2 minutach auto uspokaja się i wraca do standardowych nominalnych obrotow. Proszę o porade jeśli ktoś miał podobny lub identyczny problem . W serwisie powiedzieli ze jest cis z powietrzem może jakiś wężyk pekniety...Pojutrze jade do serwisu na dokładną diagnostykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #325 Napisano 16 Marca 2015 wchodzi z mniej więcej 850 obr do około 950-1000obr.Gdy stane na biegu jalowym przy wlaczonym silniku po około 2 minutach auto uspokaja się i wraca do standardowych nominalnych obrotow.to jest objaw wypalania DPF-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B62007 Zgłoś #326 Napisano 16 Marca 2015 No właśnie tyle że DPF został wymieniony na nowy. Może faktycznie jak w serwisie powiedzieli coś z powietrzem. Za mało powietrza dostaje się do dpfu lub zle ciśnienie. Nie wiem nie mam pojęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #327 Napisano 16 Marca 2015 (edytowane) Nie ma znaczenia czy stary czy nowy. Co jakiś czas musi się wypalić. Jak nie przeprowadzi kilka razy z rzędy całej procedury wypalania to za chwilę znowu będą z nim kłopoty pan stwierdzil ze turbina jest w jak najlepszym porzadku i pomimo ze sie zmiescilem w terminie pan nie zwroci mi pieniedzy malo tego zaproponowal ze on moze odkupic turbine za 600 zl gdzie zaplacilem 1299 zl.kupując na odległość masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Nawet się nie zastanawiaj tylko zgłaszaj sprawę na policję. Im szybciej to zrobisz tym lepiej dla ciebie. Oczywiście jeśli kupiłeś od firmy a nie osoby prywatnej Edytowane 16 Marca 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B62007 Zgłoś #328 Napisano 17 Marca 2015 jakies czas temu byłem w serwisie bo wyskoczyla mi kontrolka spirali i DPFu. Powiedzieli ze DPF jest pusty sprawdzili wszystkie przewody paliwowe i powiedzieli ze jest wszystko ok wiec dlaczego wlacza się procedura wypalania DPFu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B62007 Zgłoś #329 Napisano 26 Marca 2015 Byłem dzisiaj w niemieckim serwisie. Po podlaczeniu pod komputer stwierdzili ze jest zle powietrze czy dostaje nie odpowiednie powietrze. Czy do jest przepływomierz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #330 Napisano 26 Marca 2015 Byłem dzisiaj w niemieckim serwisie. Po podlaczeniu pod komputer stwierdzili ze jest zle powietrze czy dostaje nie odpowiednie powietrze. Czy do jest przepływomierz ? coś co musisz wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B62007 Zgłoś #331 Napisano 28 Marca 2015 Cos wymienić cos wyczyscic no wiem. Ale może ktoś miał podobny przypadek. Co radzicie co sprawdzić czym się zajac najpierw ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lammel Zgłoś #332 Napisano 3 Czerwca 2015 Panowie co tak tu ucichło? Czy wasze pasiory nie szarpią, mój niestety przy tych dodatnich temperaturach nadal poszarpuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #333 Napisano 3 Czerwca 2015 Moj Juz nie po wymianie przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lammel Zgłoś #334 Napisano 3 Czerwca 2015 Moj Juz nie po wymianie przepustnicy. Jak mogę sprawdzić czy ona działa prawidłowo? Kupiłeś nową czy używkę? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #335 Napisano 5 Czerwca 2015 Odlaczylem ja I nie szarpalo. Trzeslo przy gaszeniu jak byla odlaczona ale to mnie nie interesowalo w tamtym czasie. Po wyminie ani szarpania przy jezdzie ani przy gaszeniu. TYlko nowa. Uzywki tez moga byc walniete I nie poznasz tym bardziej ze wymiana samemu bez rampy to walka bo trudny dostep Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #336 Napisano 7 Czerwca 2015 Objaw szarpania mam od samego początku tj. od 2 lat i 80tys.km. Od samego początku nie przejmowałem się tym. ponieważ występuje ono tylko na zimnym silniku, pomiędzy 1200-1400obr/min i tylko wtedy, gdy ruszę kilka sekund po odpaleniu. Jeżeli postoję z minutę na wolnych obrotach i ruszę, nigdy szarpania nie ma. W międzyczasie wymieniłem EGR i gruszkę turbo, bo padły, ale to nic nie zmieniło. Znacie koledzy może przyczynę tego dziwnego szarpania? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marklask Zgłoś #337 Napisano 8 Czerwca 2015 Witam wszystkich. auto B6 2.0 TDI z 2006 r silnik BMA (100KW, przebieg 230 tyś km), skrzynia DSG, auto świeżo sprowadzone. Dwa tygodnie temu byłem na akcji serwisowej wymiany wtryskiwaczy (wymieniono cały komplet wraz z listwą i filtr paliwa). Dwa dni później wymieniłem kompletny rozrząd. jak temperatura wyższa niż 18 stopni auto przy obrotach 1.8 - 2.0 tyś dławi się. Po przejechaniu trasy 1 - 1.5 km problem ustaje. Gdy było na dworze zimno - problemu nie było. Sprawdziłem wtryski w VAG oraz ustawienie rozrządu - wszystko jest bardzo dobrze, brak błędów i w normie. Co myślicie może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #338 Napisano 8 Czerwca 2015 A czy próbował ktoś aktualizować oprogramowanie silnika? Ja w najbliższym czasie jadę właśnie z powodu szarpania przy 3 tys obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #339 Napisano 10 Czerwca 2015 Witam wszystkich.auto B6 2.0 TDI z 2006 r silnik BMA (100KW, przebieg 230 tyś km), skrzynia DSG, auto świeżo sprowadzone. Dwa tygodnie temu byłem na akcji serwisowej wymiany wtryskiwaczy (wymieniono cały komplet wraz z listwą i filtr paliwa). Dwa dni później wymieniłem kompletny rozrząd. jak temperatura wyższa niż 18 stopni auto przy obrotach 1.8 - 2.0 tyś dławi się. Po przejechaniu trasy 1 - 1.5 km problem ustaje. Gdy było na dworze zimno - problemu nie było. Sprawdziłem wtryski w VAG oraz ustawienie rozrządu - wszystko jest bardzo dobrze, brak błędów i w normie. Co myślicie może być? Mialem dokladnie, dokladnie to samo. Poczytaj wyzej. Przepustnica I po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topekb Zgłoś #340 Napisano 26 Czerwca 2015 Mialem dokladnie, dokladnie to samo. Poczytaj wyzej. Przepustnica I po problemie. To też nie zawsze pomaga, wymieniłem tydzień temu na nową, ale problem pozostał :rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach