Skocz do zawartości

B62007

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O B62007

  • Urodziny 26.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stuttgart

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich forumowiczów Chciałbym przedstawic moj problem. Otoz od 3 tygodnich mam problem jak wszyscy sie domysla z hamulcem postojowym przez innych zwanych recznym. Mruga zolta kontrolka na przycisku i czerwona z wykszyknikiem na panelu. W serwisie wygenerowalem bledy i sam sprawdzilem odkrecajac kola i wyszlo na to ze troszke trzyma zacisk prawego kola (strona pasarzera). Nie mam programu diagnostycznego i mozliwosci takiej. Pytanie jest moje nastepujace: 1. Jakie mam mozliwosci sprawdzenia tego zacisku czy silniczka, jakiego kolwiek sprawdzenia bez obowiazku koszystania z programu diagnostycznego ? 2. Czy podczas wymiana samego silniczka potrzebny jest program diagnostyczny ? 3. Czy moge w ogole jechac w podroz z taka awaria jesli klocki troszke opcieraja o tarcze( juz nie mowie o orkiestrze w kabinie po przez ciagle pikanie)? Dodaje w zalaczniku wygenerowane błedy. Przepraszam za jakis i amatorszczyzne poprostu jak kazdy chcę sprobowac sam naprawic problem i się czegoś nauczyć a nie wydawać pieniądze
  2. witam VW passat b6 2.0 Tdi 170 KM. przez dluzszy czas wyskakiwaly bledy po odczycie 008825- Leak in Air Intake System 000257- Mass Air Głów Sensor (G70): Implausible Signal wymieniłem przeplywke i czujnik doładowania. Auto niby lepiej chodzi ale dalej szarpie bardziej przy ododawaniu i odejmowaniu gazu. Jeśli o nieszczelność w układzie dolotowym gdzie szukac? jakie miejsca sa podatne na to? Znajomy mechanik szukał i na razie nic nie znaleźli:/Może ktoś miał podobny problem?
  3. B62007

    Dym pod maską.

    Miałem podobny problem. Przyczyną była uszkodzony zacisk turbo-wydech/DPF
  4. Witam. Jestem posiadaczem Passata b6 bmr 170 km 2007r. Codziennie podczas przyspieszania wywala mi błąd G70 czuli czujnik masy powietrza przepływomierz auto wchodzi w tryb awaryjny. Najpierw sprubowac wyczyscic czy nowy ?drugie pytanie jak wyczyscic a jak nowy radzicie to jak się wymienia taki czujnik czy potrzebne jest później podpinanie do kompa ?
  5. Cos wymienić cos wyczyscic no wiem. Ale może ktoś miał podobny przypadek. Co radzicie co sprawdzić czym się zajac najpierw ?
  6. Byłem dzisiaj w niemieckim serwisie. Po podlaczeniu pod komputer stwierdzili ze jest zle powietrze czy dostaje nie odpowiednie powietrze. Czy do jest przepływomierz ?
  7. jakies czas temu byłem w serwisie bo wyskoczyla mi kontrolka spirali i DPFu. Powiedzieli ze DPF jest pusty sprawdzili wszystkie przewody paliwowe i powiedzieli ze jest wszystko ok wiec dlaczego wlacza się procedura wypalania DPFu ?
  8. No właśnie tyle że DPF został wymieniony na nowy. Może faktycznie jak w serwisie powiedzieli coś z powietrzem. Za mało powietrza dostaje się do dpfu lub zle ciśnienie. Nie wiem nie mam pojęcia
  9. Witam wszystkich !!! Mam duzy problem który mnie wkurza już od dawna. Kupilem paska b6 2007 BMR 170 KM kombi.Pojawily się szarpanie przy dodawaniu gazu jak i odejmowaniu. Zostal wymieniony DPF.Wymienione wszystkie filtry z olejem. Do tej pory co zrobiłem to wyczyscilem przepustnice w EGR-u. Za EGR we wnętrzu sa slady jakby oleju ale auto nie ma ubytków. Kilka razy wystrzelila kontrolka od filtra cząsteczek stalych . Przy przyspieszaniu na 2 lub 3 biegu spirala swiec ale zadko. Gdy jade autem w warunkach miejskich często auto przydusi i wchodzi z mniej więcej 850 obr do około 950-1000obr.Gdy stane na biegu jalowym przy wlaczonym silniku po około 2 minutach auto uspokaja się i wraca do standardowych nominalnych obrotow. Proszę o porade jeśli ktoś miał podobny lub identyczny problem . W serwisie powiedzieli ze jest cis z powietrzem może jakiś wężyk pekniety...Pojutrze jade do serwisu na dokładną diagnostykę.
  10. Witam wszystkich !!! Mam duzy problem który mnie wkurza już od dawna. Kupilem paska b6 2007 BMR 170 KM kombi.Pojawily się szarpanie przy dodawaniu gazu jak i odejmowaniu. Zostal wymieniony DPF.Wymienione wszystkie filtry z olejem. Do tej pory co zrobiłem to wyczyscilem przepustnice w EGR-u. Za EGR we wnętrzu sa slady jakby oleju ale auto nie ma ubytków. Kilka razy wystrzelila kontrolka od filtra cząsteczek stalych . Przy przyspieszaniu na 2 lub 3 biegu spirala swiec ale zadko. Gdy jade autem w warunkach miejskich często auto przydusi i wchodzi z mniej więcej 850 obr do około 950-1000obr.Gdy stane na biegu jalowym przy wlaczonym silniku po około 2 minutach auto uspokaja się i wraca do standardowych nominalnych obrotow. Proszę o porade jeśli ktoś miał podobny lub identyczny problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności