B62007
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O B62007
- Urodziny 26.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Stuttgart
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam wszystkich forumowiczów Chciałbym przedstawic moj problem. Otoz od 3 tygodnich mam problem jak wszyscy sie domysla z hamulcem postojowym przez innych zwanych recznym. Mruga zolta kontrolka na przycisku i czerwona z wykszyknikiem na panelu. W serwisie wygenerowalem bledy i sam sprawdzilem odkrecajac kola i wyszlo na to ze troszke trzyma zacisk prawego kola (strona pasarzera). Nie mam programu diagnostycznego i mozliwosci takiej. Pytanie jest moje nastepujace: 1. Jakie mam mozliwosci sprawdzenia tego zacisku czy silniczka, jakiego kolwiek sprawdzenia bez obowiazku koszystania z programu diagnostycznego ? 2. Czy podczas wymiana samego silniczka potrzebny jest program diagnostyczny ? 3. Czy moge w ogole jechac w podroz z taka awaria jesli klocki troszke opcieraja o tarcze( juz nie mowie o orkiestrze w kabinie po przez ciagle pikanie)? Dodaje w zalaczniku wygenerowane błedy. Przepraszam za jakis i amatorszczyzne poprostu jak kazdy chcę sprobowac sam naprawic problem i się czegoś nauczyć a nie wydawać pieniądze
-
witam VW passat b6 2.0 Tdi 170 KM. przez dluzszy czas wyskakiwaly bledy po odczycie 008825- Leak in Air Intake System 000257- Mass Air Głów Sensor (G70): Implausible Signal wymieniłem przeplywke i czujnik doładowania. Auto niby lepiej chodzi ale dalej szarpie bardziej przy ododawaniu i odejmowaniu gazu. Jeśli o nieszczelność w układzie dolotowym gdzie szukac? jakie miejsca sa podatne na to? Znajomy mechanik szukał i na razie nic nie znaleźli:/Może ktoś miał podobny problem?
-
Miałem podobny problem. Przyczyną była uszkodzony zacisk turbo-wydech/DPF
-
Przepływomierz (czujnik przepływu masy powietrza) G70
B62007 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Jestem posiadaczem Passata b6 bmr 170 km 2007r. Codziennie podczas przyspieszania wywala mi błąd G70 czuli czujnik masy powietrza przepływomierz auto wchodzi w tryb awaryjny. Najpierw sprubowac wyczyscic czy nowy ?drugie pytanie jak wyczyscic a jak nowy radzicie to jak się wymienia taki czujnik czy potrzebne jest później podpinanie do kompa ? -
Cos wymienić cos wyczyscic no wiem. Ale może ktoś miał podobny przypadek. Co radzicie co sprawdzić czym się zajac najpierw ?
-
Byłem dzisiaj w niemieckim serwisie. Po podlaczeniu pod komputer stwierdzili ze jest zle powietrze czy dostaje nie odpowiednie powietrze. Czy do jest przepływomierz ?
-
jakies czas temu byłem w serwisie bo wyskoczyla mi kontrolka spirali i DPFu. Powiedzieli ze DPF jest pusty sprawdzili wszystkie przewody paliwowe i powiedzieli ze jest wszystko ok wiec dlaczego wlacza się procedura wypalania DPFu ?
-
No właśnie tyle że DPF został wymieniony na nowy. Może faktycznie jak w serwisie powiedzieli coś z powietrzem. Za mało powietrza dostaje się do dpfu lub zle ciśnienie. Nie wiem nie mam pojęcia
-
Witam wszystkich !!! Mam duzy problem który mnie wkurza już od dawna. Kupilem paska b6 2007 BMR 170 KM kombi.Pojawily się szarpanie przy dodawaniu gazu jak i odejmowaniu. Zostal wymieniony DPF.Wymienione wszystkie filtry z olejem. Do tej pory co zrobiłem to wyczyscilem przepustnice w EGR-u. Za EGR we wnętrzu sa slady jakby oleju ale auto nie ma ubytków. Kilka razy wystrzelila kontrolka od filtra cząsteczek stalych . Przy przyspieszaniu na 2 lub 3 biegu spirala swiec ale zadko. Gdy jade autem w warunkach miejskich często auto przydusi i wchodzi z mniej więcej 850 obr do około 950-1000obr.Gdy stane na biegu jalowym przy wlaczonym silniku po około 2 minutach auto uspokaja się i wraca do standardowych nominalnych obrotow. Proszę o porade jeśli ktoś miał podobny lub identyczny problem . W serwisie powiedzieli ze jest cis z powietrzem może jakiś wężyk pekniety...Pojutrze jade do serwisu na dokładną diagnostykę.
-
Witam wszystkich !!! Mam duzy problem który mnie wkurza już od dawna. Kupilem paska b6 2007 BMR 170 KM kombi.Pojawily się szarpanie przy dodawaniu gazu jak i odejmowaniu. Zostal wymieniony DPF.Wymienione wszystkie filtry z olejem. Do tej pory co zrobiłem to wyczyscilem przepustnice w EGR-u. Za EGR we wnętrzu sa slady jakby oleju ale auto nie ma ubytków. Kilka razy wystrzelila kontrolka od filtra cząsteczek stalych . Przy przyspieszaniu na 2 lub 3 biegu spirala swiec ale zadko. Gdy jade autem w warunkach miejskich często auto przydusi i wchodzi z mniej więcej 850 obr do około 950-1000obr.Gdy stane na biegu jalowym przy wlaczonym silniku po około 2 minutach auto uspokaja się i wraca do standardowych nominalnych obrotow. Proszę o porade jeśli ktoś miał podobny lub identyczny problem