Bladiseer Zgłoś #481 Napisano 24 Września 2017 Manetkę kupując w sieci to rozstrzał kwotowy rzędu 20-70 zł. Dolicz jeszcze przesyłkę, gdzie zawsze nawet kupując pierdołę musisz doliczyć 20 zł. Dodatkowo zamawiając przewody choćby były groszowe ponownie przesyłka. Gdy się wszystko podliczy to jednak trochę wyjdzie, dodatkowo gdy ktoś zabiera się za zgranie wsadu pierwszy raz to dochodzi kwestia interfejsu. Wiadomo jak ma się dojścia oraz swoje materiały wychodzi tanio. "FIS od majfrendów" - orientujesz się jak wygląda jakościowo? Z tego co czytałem po montażu ludzie chwalili. Na popularny serwisie aukcyjnym są po 80 zł, ale też 130 zł - podobno ten drugi lepszy. W 1.8T modyfikowałeś w jakiś sposób połączenie kostki licznika? - nie mam na myśli tutaj dołożenia przewodów, ale kwestię dopasowania pinologii lub wymieniałeś ECU (+ bądź nie komfort)? 1.8T ma wiele odmian oraz różny osprzęt, więc ładne mixy można robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #482 Napisano 25 Września 2017 Jak by co mam luźną manetkę kompa do Passata B5. Wiązkę też mogę zrobić zakończoną ori pinami. Tylko wpinasz w odpowiednie kostki i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #483 Napisano 25 Września 2017 Jeśli chodzi o kwestię kostki to mam na myśli jak tauka rozwiązał kwestię różnic w pinach przed i po liftem - zmienił kolejność kabelków we wtyczce czy zmieniał osprzęt (komfort to chyba konieczność jeśli zabawa w Full FIS). Odnośnie oferty - PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #484 Napisano 25 Września 2017 (edytowane) Mam silnik AEB 98rok bez can. I kupiłem sobie licznik FF bez can, dołożyłem manetkę i wiązkę i po temacie. To takie wozidło do pracy więc nie zagłębiałem się w kwestie włożenia licznika od FL. trzeba by poszukać ECU który to ogarnie. Natomiast w AFN też 98 rok dokładałem can. Wymieniałem sobie licznik, ecu, komfort, airbag itd. na poliftowy. Poziom trudności średni. Jak dla mnie to więcej zabawy było z dołożeniem składanych lusterek A co do kosztów zamawiania, to czasami lepiej podjechać na szrot w pobliżu. cena bdzie podobna, albo i niższa i do tego bez kosztów przesyłki. A przewody to w sumie koszt groszowy. Nie trzeba brać wszystkiego na allegro, a można pozyskać przewody i piny ze szrotu za dobre piwo... Edytowane 25 Września 2017 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #485 Napisano 25 Września 2017 Ładną okazję strzeliłeś, przy sprzedaży auta możesz sprzedać ten licznik za dobre pieniądze. Zostawiając w aucie raczej się nie zwróci nabytek. Nie chcę reprezentować cebuli, ale Polak zazwyczaj chce najtaniej, reszta niespecjalnie istotna. Pewnie trudniej w przypadku dokładki CAN było znaleźć owe komponenty, niektórzy zmieniają soft w ECU choćby za pomocą Galletto. Wiadomo, na szrocie taniej plus kupując coś w zestawie można nieźle zaoszczędzić względem sieci. Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #486 Napisano 27 Września 2017 Ja w moim passacie afn założyłem ECU z końcówką 018ga on miał can,przelutowalem immobilisera za 10zl w serwisie RTV,dałem zegary od fla które miałem z anglika,kolega z forum mi z nich pin wydobył,i wszystko smiga,całkowity koszt nie przekroczył stówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krush Zgłoś #487 Napisano 27 Września 2017 Siema, Mimo, że nie planowałem to jednak kupiłem licznik z pełnym FISem. Miałem stary 1/2 FIS 3b0 920 827 - benzyna EU 1.8t Teraz dorwałem 3b0 920 949a czyli Anglik w Dieslu Tarcze przełożyłem, ale nadal nie zgadza mi się obrotomierz i prędkościomierz. Wsad wrzuciłem 3B0 920 849B czyli powinno wszystko chodzić, niestety tak nie jest. Mógłby mi ktoś zrobić gotowy wsad? Dzięki 3B0920827 KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08.BIN 3B0920949A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07.BIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #488 Napisano 27 Września 2017 (edytowane) Nie wiem czy wsad 849B Jest od benzyny ale na pewno 849 bez żadnej literki jest i takiego bym szukał W tym linku jakiś jest. Jeszcze tutaj w 7 poście http://www.gti-tdi.de/board4/index.php?thread/3911-suche-dump-fur-3b0920849/ Edytowane 27 Września 2017 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #489 Napisano 28 Września 2017 21 godzin temu, Krush napisał: Wsad wrzuciłem 3B0 920 849B czyli powinno wszystko chodzić, niestety tak nie jest. Mógłby mi ktoś zrobić gotowy wsad? Dzięki Tarcze rozumiem wrzuciłes europa z FL? to prędkościomerz powinien działac na pewno dobrze. Dnia 27.09.2017 o 09:36, lisekexeter napisał: przelutowalem immobilisera za 10zl A najlepsze jest to, że mając pin do zegarów wystarczy go dodać w liczniku, i nie trzeba nic przelutowywać. Roboty jest na dokładnie 1min. Dnia 27.09.2017 o 09:36, lisekexeter napisał: i wszystko smiga Wszystko na pewno nie, bo nie śmiga powiadomienie o zapalonych światłach jak mniemam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #490 Napisano 28 Września 2017 I otwarciu drzwi nie pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #491 Napisano 29 Września 2017 (edytowane) Robiłem to na raty,dlatego taka kolejność,najpierw był ECU,później zegary,drzwi nie pokazuje to fakt,info o światłach też brak,ale chodziło o info paliwowe i temperaturę zew na fis,no i zegary od fla są ładniejsze. Edytowane 29 Września 2017 przez lisekexeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mundy1 Zgłoś #492 Napisano 18 Listopada 2017 Panowie i ja mam temat z licznikiem. Mój licznik w pasku 97 r, zielony pierwszy wypust zegarow B5, zarł mi prad i świrował zegarek od godziny i przebiegu dziennego.. Stary miał prawo. Kupiłem drugi , tamten elektronicznie ok, ładniejszy itd. Sęk w tym , że nowy jest z 2002 r nie jest joggera tylko vdo, pods czerwone , brak FIS ,ale ma jakiś połowiczny can. Podłączony był, bez podmiany pinu , bo zastosowany był emulator immo. No i co świeci działa odpala, nie działa obrotomierz .Szybkościomierz sterowany jest tak samo jak w starym, natomiast obrotek ma sygnał cyfrowy pewnie po CAN (rocznik raczej na to wskazuje ). Moje pytanie czy da sie coś z tym zrobić? Programowanie nie wchodzi w gre , skoro sygnał na obrotomierz jest inny (chyba ze jest inna przeczyna , bo sam licznik jest sprawny). Ktoś może władował taki licznik tj chyba przejściówka jakas , skoro inaczej kodowali sygnał na obrotomierz , a szybkosciomierz zostawili jak w starym. Licznik posiada kontrolke poziomu oleju (zółto-czerwona) nie ruszałem licznik jest tak jak fabryczny, jesli bym doszedł co jest z tym obrotkiem, to moge wylutowac diodę i nie bedzie świoecić ( a w moim aucie i tak nie ma tego czujnika ) , ale poki co nie ruszam, bo pewnie i tak będę musiał szukać z roczników 99-98 przez tego CANA-a./.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #493 Napisano 2 Grudnia 2017 Dnia 18.11.2017 o 20:43, mundy1 napisał: Panowie i ja mam temat z licznikiem. Mój licznik w pasku 97 r, zielony pierwszy wypust zegarow B5, zarł mi prad i świrował zegarek od godziny i przebiegu dziennego.. Stary miał prawo. Kupiłem drugi , tamten elektronicznie ok, ładniejszy itd. Sęk w tym , że nowy jest z 2002 r nie jest joggera tylko vdo, pods czerwone , brak FIS ,ale ma jakiś połowiczny can. Podłączony był, bez podmiany pinu , bo zastosowany był emulator immo. No i co świeci działa odpala, nie działa obrotomierz .Szybkościomierz sterowany jest tak samo jak w starym, natomiast obrotek ma sygnał cyfrowy pewnie po CAN (rocznik raczej na to wskazuje ). Moje pytanie czy da sie coś z tym zrobić? Programowanie nie wchodzi w gre , skoro sygnał na obrotomierz jest inny (chyba ze jest inna przeczyna , bo sam licznik jest sprawny). Ktoś może władował taki licznik tj chyba przejściówka jakas , skoro inaczej kodowali sygnał na obrotomierz , a szybkosciomierz zostawili jak w starym. Licznik posiada kontrolke poziomu oleju (zółto-czerwona) nie ruszałem licznik jest tak jak fabryczny, jesli bym doszedł co jest z tym obrotkiem, to moge wylutowac diodę i nie bedzie świoecić ( a w moim aucie i tak nie ma tego czujnika ) , ale poki co nie ruszam, bo pewnie i tak będę musiał szukać z roczników 99-98 przez tego CANA-a./.. Stary licznik komunikuje się z komputerem silnika poprzez linię W. Linia W to przedłużenie linii K poprzez licznik. Ten licznik komunikuje się przez CAN z komputerem silnika. I właśnie dlatego nie masz obrotów. I miał tak łatwo nie będziesz. Sprawdź jaki masz komputer silnika. Jeśli masz z końcówką 021 to jesteś w czarnej dupie. Jeśli masz 018 to poszczególne wersje(chyba z końcówką GA) mają i CAN i linię K. Ogólnie jeśli miałeś licznik z symbolem 919(a miałeś na pewno) a chcesz założyć 920 to musi to zgrywać się z komputerem silnika(nie wspominając przy okazji o opcjonalnej reszcie modułów). Kup zwyczajnie licznik 919 jeśli nie chcesz kombinować. Byle nie z białym tyłem(Magnetti Marelli), bo one się sypią. Jaeger jego kolega. VDO najlepsze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #494 Napisano 21 Października 2020 Troszkę odgrzeję kotleta. Mój Passek / AJM / jest z kwietnia 1999 r. i nie ma cana. Z tego roku już miały ATJ ale gdzieś od lipca chyba. I teraz pytanie czy mając przy zakupie zwykły licznik, potem założony FULL FIS bez cana, wszystko w nim hula, czy można zapodać licznik z FL'a też Full Fis ???? Co ewentualnie trzeba by było zakupić i czy jest w ogóle sens w to się pchać ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter_03 Zgłoś #495 Napisano 17 Lipca 2021 (edytowane) Mam Passata B5 3b, 98 rok, po podłączeniu do vcds'a zegary wychodzą 919, zmieniłem sterownik silnika na 018ga (z CAN), sprawdziłem wiązkę są położone oryginalnie przewody od CAN, kupiłem zegary od 3BG ale niestety brak prędkości, obrotów ogółem choinka na desce, czy aby wszystko zagrało muszę zmienić sterowniki (ABS, moduł komfortu itd.)? Czy może wystarczy jakaś adaptacja? Edytowane 17 Lipca 2021 przez Peter_03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach