Skocz do zawartości

Peter_03

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Peter_03

  • Urodziny 3 Marca

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam Passata B5 3b, 98 rok, po podłączeniu do vcds'a zegary wychodzą 919, zmieniłem sterownik silnika na 018ga (z CAN), sprawdziłem wiązkę są położone oryginalnie przewody od CAN, kupiłem zegary od 3BG ale niestety brak prędkości, obrotów ogółem choinka na desce, czy aby wszystko zagrało muszę zmienić sterowniki (ABS, moduł komfortu itd.)? Czy może wystarczy jakaś adaptacja?
  2. Witam Czy ktoś z forumowiczów zakładał system EDS do paska b5 przed liftem i wie co dokładnie trzeba wymienić? Wiem że średnica przewodów hamulcowych się różni, czytałem na forum A4, że do pompy są dodatkowe 2 piny do tego systemu. Co potrzeba jeszcze do takiej wymiany? Moja aktualna pompa: 8E0 614 111 D Pompa ABS+EDS: 8E0 614 111 Q/F Mój samochód to Passat B5 1.9 AFN 1998r.
  3. Witam tak jak w tytule po przekręceniu zapłonu duże MFA wyświetla prawidłowo ale po ok 5 minutach jakby cały wiersz się przesuwał w prawą stronę, czy spotkał się kiedyś ktoś z takim przypadkiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności