carlos58 Zgłoś #241 Napisano 25 Lipca 2015 Ok dzięki :-) W takim razie wiem już co robić. Witaj Kolego Daj znać czy wymiana pomogła. Mi przy wyższych prędkościach lub na długich trasach te ucieka płyn. Żadnych objawów nie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masot Zgłoś #242 Napisano 28 Lipca 2015 Witam. Mam Passata b6 2007r. 2.0 tdi 140km 8 zaworowy. Gdzieś ucieka mi płyn od chłodnicy. Jechałem wczoraj około 400km, to ze 2-3 razy dolewałem łącznie 4-5l. Dodam, że kiedy samochód stoi w miejscu płynu nie ucieka, tylko przy 2-3 tysięcy obrotach, robią się takie jakby bąbelki w zbiorniczku. Słyszałem, że to może być coś z uszczelką pod głowicą lub co gorsze pęknięta głowica. Dodam, że temperatura na liczniku pokazuje 90 stopni. Auto nie traci mocy i podczas jazdy niby wszystko jest ok, poza tym uciekającym płynem. Może być to coś innego? Zbiorniczek razem z nakrętką był wymieniany i leci jeszcze bardziej. Miał ktoś podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #243 Napisano 28 Lipca 2015 ja miałem identyczny przypadek(te bąbelki). Kupiłem na alledrogo takie coś do sprawdzania układu chłodzenia i okazało się, że w układzie jest CO2:(. Rozebrałem głowicę, dałem do sprawdzenia i skręciłem ponownie. Czas mojej roboty ok 2dni(nie taki diabeł straszny jak go piszą), autko smiga jak ta lala, bąbelków już nie ma, węże nie twardnieją, normalnie miodzio lodzio:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masot Zgłoś #244 Napisano 28 Lipca 2015 (edytowane) @johnypepelos identyczny problem miales, też plyn Ci uciekal jak szalony? Jaka cena naprawy? Czyli jeśli w układzie jest CO2 to jest to uszkodzona uszczelka pod głowicą tak? Przepraszam, że tak dużo pytam, ale jestem w tym zielony. Edytowane 28 Lipca 2015 przez Masot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #245 Napisano 28 Lipca 2015 po dynamicznej jeździe niemal od razu wyświetlał się komunikat "brak płynu chłodniczego", przy lżejszej jeździe dolewałem co 200-300km ok pół litra. Heh koszt naprawy? wydałem: 150zł- uszczelka elring, 80zł- śruby głowicy elring, 15zł pasta uszczelniająca, 80zł- uszczelki kolektorów, 70zł- uszczelka pokrywy zaworów, 150zł- sprawdzenie głowicy =545zł. Robiłem sam wszystko więc robocizna odpada. Aha przy okazji wymieniłem rozrząd koszt 400zł. Nie planowałem głowicy z tego względu, że nie trzeba było.(nawet sam VW switoń-paczkowski lubin, nie planuje głowicy jak nie ma takiej potrzeby). w/w serwis zaśpiewał mi 2500zł za wymianę uszczelki+ew. koszta planowania głowicy... ps. masz może tak, jak odkręcasz korek wzrasta Ci poziom płynu dużo pow. max?? - - - - - aktualizacja - - - - - Czyli jeśli w układzie jest CO2 to jest to uszkodzona uszczelka pod głowicą tak? Przepraszam, że tak dużo pytam, ale jestem w tym zielony. dużo czytałem na ten temat, nie mogłem uwierzyć, żeby była to uszczelka głowicy, ten płyn co kupiłem na all..pokazał w 100%, że jest co2 w układzie(sprawdzałem też w innym sprawnym aucie jak i po wymianie uszczelki czy zmieni kolor nic był ciągle taki sam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masot Zgłoś #246 Napisano 28 Lipca 2015 Wzrasta, może nie powyżej maks nie wiem, ale to chyba normalne. Czyli to co u Ciebie to uszczelka u glowicy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #247 Napisano 28 Lipca 2015 tak, u mnie była to uszczelka głowica. Miałem takie malutkie bąbelki w okolicy powrotu płynu, po wymianie problem znikł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masot Zgłoś #248 Napisano 28 Lipca 2015 Dziękuję bardzo za informację. Będę troche spokojniejszy, choć i tak się boję, że przy okazji będzie pęknięta głowica, bo auto ma 250 tysięcy km przebiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #249 Napisano 28 Lipca 2015 boję, że przy okazji będzie pęknięta głowica, bo auto ma 250 tysięcy km przebiegu. Tu przebieg nie gra roli, problem z głowicą w tym silniku jest przypadłością fabryczną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masot Zgłoś #250 Napisano 28 Lipca 2015 A z takim przebiegiem, można jeszcze troche pojeździć bez awarii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #251 Napisano 29 Lipca 2015 (edytowane) Dziękuję bardzo za informację. Będę troche spokojniejszy, choć i tak się boję, że przy okazji będzie pęknięta głowica, bo auto ma 250 tysięcy km przebiegu. U mnie poszło przy 90k. Nie ma reguły Kolego. Wadliwy odlew to wadliwy odlew, nigdy nie wiesz kiedy Cię dopadnie. A zaczęło się właśnie od płynu chłodniczego... Edytowane 29 Lipca 2015 przez R-line Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #252 Napisano 29 Lipca 2015 Witam. Wczoraj odebrałem samochód od mechanika, który na wstępie potwierdził teorię, że pompę wody powinno wymieniać się razem z rozrządem. Przy wymianie rozrządu okazało się, że pompa rzeczywiście cieknie (przebieg 194.000). Została ona wymieniona i myślę że teraz problem można uznać za rozwiązany :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #253 Napisano 29 Lipca 2015 No z reguły się tak wymienia rozrząd + pompa wody... Z tym pękaniem głowicy to chyba bardziej chodzi o czas niż przebieg.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #254 Napisano 29 Lipca 2015 Znam przypadek z 2.0 bmr .Pękła głowica, spawanie ,zrobione i po 2 latach płyn znów uchodził tyle że na łączeniu głowica blok pod kolektorem wydechowym.Zastosowałem proszek do uszczelniania i ponad rok jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono Zgłoś #255 Napisano 3 Października 2015 Cytat Zamieszczone przez simono Zobacz postaPorównując to do sprawnego motoru, to w sprawnym jest psyknięcie a w moim jak podczas erupcji wulkanu No i jak sie sprawa zakonczyla? Znalazłem chwile czasu i odstawiłem do mechanika. Padnięta uszczelka pod głowicą. Głowica szczelna, została splanowana, wymienione uszczelniacze zaworowe. Auto śmiga, wody już nie pije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #256 Napisano 3 Października 2015 Znalazłem chwile czasu i odstawiłem do mechanika. Padnięta uszczelka pod głowicą. Głowica szczelna, została splanowana,wymienione uszczelniacze zaworowe. Auto śmiga, wody już nie pije Ile taka "przyjemność"? jeśli to nie tajemnica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #257 Napisano 3 Października 2015 Padnięta uszczelka pod głowicą A bylo widac uszkodzenie na uszczelce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Razman Zgłoś #258 Napisano 6 Października 2015 U mnie pęknięta była uszczelka pod plastikowym króćcem z czujnikiem temperatury. Od jakiegoś czasu dolewałem po trochu płynu chłodzącego, aż przyszedł czas na wymianę pompy paliwa. Koszt samodzielnej naprawy to około 40 zł (uszczelka, trochę płynu) i 30 min. Uszczelka 5x3,15. Najprawdopodobniej została uszkodzona przez olej cieknący z pompy paliwa. Mogę tylko przypuszczać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono Zgłoś #259 Napisano 7 Października 2015 Koszt to 1700, na uszczelce widac bylo ewidentnie przedmuchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegazik1 Zgłoś #260 Napisano 10 Listopada 2015 I mnie dopadł problem z cieknącym płynem. W moim przypadku jest trochę inaczej bo jest wyciek zewnętrzny. Kapie podobno z obudowy rozrządu. Podejrzewam, że poszła pompa wody. Ponieważ jak już mechanik rozbierze te elementy chciałbym szybko je naprawić, a mam kilka wątpliwości proszę o pomoc i odpowiedzi na kilka pytań od doświadczonych użytkowników: 1. czy oprócz pompy wody może być inna przyczyna nieszczelności? - czytałem o jakimś króćcu, tylko nie wiem czy w jego przypadku płyn będzie ściekał po obudowie rozrządu? 2. jeśli to pompa to czy przy okazji wymienić rozrząd? przebieg 140 tys. km, auto z 2011 roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach