Jump to content

simono

  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About simono

  • Birthday 11/17/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KRK

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja również skusiłem się na regeneracje odbłyśników u pana HC. Pacjentem były bixenony z Lupa. Operacja wykonana 1.5 roku temu i jak na razie brak jakichkolwiek objawów zużycia. U mnie też efekt był powalający. Odbłyśniki które przyszły wyglądały jak z fabryki. W passacie tez chciałem to zrobić ale zniechęciło mnie to cięcie i klejenie lamp.
  2. Moj CBBB 170 trzyma serie, nawet mial kilka kucykow giftu. Brat ma CFFB 140 i tez w oryginale mial gift w postaci 7KM (147KM) Miedzy osiagami tych aut nie bylo roznicy, a przepasc.
  3. Koszt to 1700, na uszczelce widac bylo ewidentnie przedmuchy.
  4. Znalazłem chwile czasu i odstawiłem do mechanika. Padnięta uszczelka pod głowicą. Głowica szczelna, została splanowana, wymienione uszczelniacze zaworowe. Auto śmiga, wody już nie pije
  5. Jeszcze się nie zakończyła, bo chwilowo nie mam dostępnego zapasowego auta żebym mógł zostawić paszczaka u mechanika. Dodatkowo od tamtej pory nie ubyło ani milimetra w zbiorniczku bo jeździłem delikatnie i temperatury otoczenia trochę niższe były. Może w przyszłym tygodniu odstawie do naprawy, to dam znać czy chłodniczka, uszczelka czy cos gorszego...
  6. Porównując to do sprawnego motoru, to w sprawnym jest psyknięcie a w moim jak podczas erupcji wulkanu
  7. Witam, i mnie niestety dopadło. Pacjent to b6 2010 CBBB z DSG. 2 lata temu po szybszej jeździe autostradowej ~180-200km/h zaświecił mi się komunikat "check coolant". Zjechałem na parking, dolałem pół literka wody i pojechałem dalej. Od tamtej pory problem się nie pojawił, aż do zeszłego tygodnia. Znowu kontrolka, więc się zatrzymałem i widzę że wokół zbiorniczka mokro. Wyrzuciło płyn przez korek. Korek wymieniłem - bez rezultatu. Oleju w płynie brak, poziom oleju prawidłowy, masła na korku i bagnecie nie ma. Auto nie dymi w żadnych warunkach i ma prawidłową moc. Jedynie po odkręceniu korka uchodzi duże ciśnienie i bulgocze, a po dodaniu gazu w zbiorniczku widać bąbelki z tej rurki od dołu co świadczyłoby o jakimś przedmuchu. Zauważyłem jeszcze, że mam chyba dość wysoką temperaturę oleju. Przy prędkości 100-110 km/h przekracza 100oC a przy 140 dochodzilo do 115oC (temperaturę cieczy VCDS pokazuje miedzy 88 a 92oC). Silnik zalany Motulem 8100 wymieniany co 15kkm. Czy ta temperatura oleju jest normalna dla tego motoru ? Brat w CFGB ma ok 10oC mniej. Łudzę się że to tylko uszczelka pod głowicą a nie pęknięta głowica bo inwestycja 5000 w staruszka nie bardzo mi się uśmiecha
  8. Hej w stanie "zdjętym" z zagłówka na przycisku odblokowania ma się pojawić czerwony pasek. Wciskając pałąk na pręty zagłówka, ma wyraźnie zaskoczyć i nie dać się zdjąć bez naciśnięcia przycisku odblokowania na którym ów czerwony pasek ma zniknąć. pzdr. simono
  9. Wczoraj, wreszcie wymieniłem przy 199kkm w CBBB. Komplet SKF z pompa wody 570zl plus wymiana 300 u mechesów z ASO po godzinach pracy. Jeździłem już z duszą na ramieniu, ale po wyjęciu okazał się w całkiem dobrym stanie
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy