walec2566 Zgłoś #141 Napisano 15 Lipca 2013 Panowie wczoraj wymieniałem pompę wody i rozrząd a dziś rano po odpaleniu samochodu nagle wyskakuje kontrolka z informacją o poziomie/temperaturze cieczy chłodzącej. Wczoraj miałem maks zalane borygo a dziś rano nagle zostało minimum! Mogło to mieć jakiś związek z wczorajszą wymianą rozrządu i pompy? Strasznie dziś się rano zdziwiłem po podniesieniu maski, że nie ma nic płynu chłodniczego w moim B6 1.9tdi 05r. Nadmieniam, że nie zauważyłem żadnego wycieku a przed tą wymianą wszystko było wporządku. Nie byłbym szczęsliwy gdyby nagle okazało się, że u mnie do roboty będzie jakaś głowica Witam, mam taki sam problem.. po wymianie rozrzadu zaczął mi znikać płyn. Rozrząd był robiony w styczniu, problem zaczął się nasilać w wiosne i teraz lato. Uszczelka pod głowicą była robiona w marcu 2012r. w niemieckim ASO wiec uszczelka i glowice wykluczam, nie mam tez zadnych objawow peknietej glowicy. Wymienilem termostat troche pomoglo gdyz teraz czasem przy odpaleniu wyskoczy kontrolka ze nie mam plynu otworze maske zbiornik wyrownawczy jest pusty, chwile przejade i kontrolka znika i plyn wraca do zbiornika. Korek od zbiorniczka wymienilem. Dodam ze ja nie dolewam w ogole plynu, plyn po prostu nie zawsze wroci z ukladu. Raz jest go wiecej raz mniej, nie zauwazylem zadnego ubytku. Prosze o pomoc gdyz planuje dluzsza trase, a obawiam sie jechac troche z tym ukladem chlodzenia. Rozrzad zalozony byl oryginalny wraz z oryginalna pompa wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walec2566 Zgłoś #142 Napisano 19 Lipca 2013 Czy może mi ktoś pomóc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodi55bham Zgłoś #143 Napisano 19 Lipca 2013 Stan płynu sprawdzamy na zimnym silniku. Jeśli stan płynu na zimnym silniku jest poniżej minimum to trzeba dolać G12.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #144 Napisano 19 Lipca 2013 Skasowałem Twojego posta, ale widzę, że upierasz się, żeby dawać niepotrzebne rady. Czytałeś w ogóle jaki problem ma walec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walec2566 Zgłoś #145 Napisano 19 Lipca 2013 Oczywiście wiem ze stan płynu sprawdza się na zimnym silniku, na obecną chwilę wykluczam uszczelkę i głowicę, gdyż nie zauważyłem żadnych objawów odpowiadających tej usterce. Rano kiedy ide na parking to sprawdzam często stan płynu, stan najczęściej jest dobry, czasem jest go ciut poniżej min. Po prostu czasem po jeździe przez cały dzien odpalam samochód po południu albo wieczorem kiedy wracam do domu, kontrolka wyskoczy że nie ma płynu, otwieram maskę zbiorniczek jest prawie pusty, przejade dosłownie niecały km złapie temp i kontrolka znika, zatrzymuje się, otwieram maskę i płyn już ma dobry stan, tak jak z rana gdy ide na parking, więc z moich obserwacji wygląda jakby coś blokowało czasem ten płyn że zaciąga go do układu aż w zbiorniczku jest pusto a za chwile stan jest już ok ? Mój silnik to 1.9 TDI 105KM BKC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodi55bham Zgłoś #146 Napisano 19 Lipca 2013 Skasowałem Twojego posta, ale widzę, że upierasz się, żeby dawać niepotrzebne rady. Czytałeś w ogóle jaki problem ma walec? hehe a myślałem że nie kliknąłem "Zamieść szybką odpowiedz', Tak czytałem i wygląda na to ze jeśli nie ma odpowiedniego stanu na zimnym silniku to trzeba uzupełnić i powinno być po kłopocie. U mnie jest na max ale po rozgrzaniu podnosi się jakieś 4cm do góry. Kolego walec porostu dolej do stanu max i będzie dobrze.. Jaki miałeś przebieg przy wymianie uszczelki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walec2566 Zgłoś #147 Napisano 19 Lipca 2013 Przebieg przy wymianie uszczelki był 184tys bodajże, to było robione w Niemczech, Niemiec zgłaszał nieszczelność w układzie, w ASO sprawdzili cały układ i została wymieniona uszczelka, więc mysle że również sprawdzili głowicę. Jest to wszystko w książce i sprawdzone było przed kupnem przeze mnie, samochód mam od września ubiegłego roku i przez całą jesień i zimę było ok, rozrząd był robiony w styczniu komplet oryginał i albo zbieg okoliczności albo akurat po wymianie rozrządu po woli zaczął się ten problem, który nasilil się w lato, wymieniłem termostat i jest troche lepiej. Ale u mnie stan na zimnym nie zawsze jest równy, czasem na min, czasem pomiedzy min-max. Mogę dolać jakby co płynu troche, jak będzie za dużo to po prostu wyrzuci, ale narazie chce sprawdzić czy ubywa coś, bo jak będę dolewał to nie zauważe, ale na chwilę obecną nie zauważyłem żeby coś ubywało. W poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem, będzie sprawdzał cały układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #148 Napisano 3 Listopada 2013 Witam.. Mam pytanko, zauwazyłem że od 2 dni ubywa w zbiorniku płyn od chłodnicy ze az kontrolka sie zapala...jaka moze byc przyczyna?? dodam ze silnik dziwnie pracuje...chrobocze, wyje...sa dziwne odgłosy... miał ktos podobna sytuacje?/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadziaor Zgłoś #149 Napisano 30 Grudnia 2013 Mi dzisiaj pasek zrobił niespodziankę i cały płyn prysnął w moment (rozszczelniła się chłodnica w miejscu łączenia alum/plastik). Wymieniłem ją sam :kciuki na nową firmy thermotec (jakaś lipna się wydaje ,ale tylko taka była od ręki). Masakra żeby w w 8 letnim aucie takie żeczy się sypały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #150 Napisano 30 Grudnia 2013 JA w końcu znalazłem gdzie mi delikatnie spieprzał płyn, traciłem 0.5 litra na 10k km przy wymianie rozrządu, zdjeliśmy z prawej strony silnika króciec z czujnikiem (rozgałeziający się na 3 wyjścia) pod nim jest mała uszczelka (takie rozściągnięte O) i ona miała malutke wyżłobienie, koszt 7 zł, po wymianie problem się wyeliminował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #151 Napisano 30 Grudnia 2013 witam pisze tutaj bo jestem nowy na forum i nie wiem jak zalozyc nowy watek bardzo prosze kolegow o pomoc mam taki blad w silniku 006423 - Relay for Coolant After-Run (J151): Open Circuit P1917 - 000 o co to chodzi szukam i nic nie moge znajsc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #152 Napisano 31 Grudnia 2013 kto cos doradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #153 Napisano 31 Grudnia 2013 czytaj: http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/48142-relay-coolant-after-run-j151.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #154 Napisano 31 Grudnia 2013 wlasnie to czytalem i nie rozumiem o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #155 Napisano 2 Stycznia 2014 koledzy gdzie szukac przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #156 Napisano 4 Stycznia 2014 Czy nikt nie wie co to za błąd i co zrobić żeby go usunąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budda25 Zgłoś #157 Napisano 22 Marca 2014 (edytowane) Witam, jak w temacie posiadam passat b6 rok 2008r i ostatnio zaczął znikać płyn chłodniczy dolewam jakieś pół litra co 300-400 km. Wyciekňw brak, glowice miałem zrobioną jakieś dwa lata temu, była sparwadzana obrabiana, uszczelka oryginał. Przewody gumowe nie puchna, nie wywala też przez zbiorniczek wyrównawczych, jedyne co zauważyłem to jak ostygnie po odpaleniu dymi na biało przez chwilę nawet jak jest na dworze 20 stopni na plusie. Prosiłbym o jakąs sugestie co to może być i co jeszcze po sprawdzać, a jeszcze robiłem test spalin w układzie chłodzenia i nic nie wyszło.Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Edytowane 23 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #158 Napisano 22 Marca 2014 Biały dym może świadczyć, że płyn dostaje się do cylindrów. Piszesz, że miałeś robioną głowicę. Jaki był powód ruszania głowicy, jaki przebieg, napisz coś więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #159 Napisano 22 Marca 2014 Też mi ubywał płyn w szybkim tempie. Wystarczyło zacisnąć chłodnicę z prawej strony na dole, była tam mokra. Nic nie rozbierałem, robota na 10 minut. Od tej pory spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #160 Napisano 22 Marca 2014 Marcin, a oleju Ci nie przybywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach