Skocz do zawartości

walec2566

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O walec2566

  • Urodziny 05.11.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Przebieg przy wymianie uszczelki był 184tys bodajże, to było robione w Niemczech, Niemiec zgłaszał nieszczelność w układzie, w ASO sprawdzili cały układ i została wymieniona uszczelka, więc mysle że również sprawdzili głowicę. Jest to wszystko w książce i sprawdzone było przed kupnem przeze mnie, samochód mam od września ubiegłego roku i przez całą jesień i zimę było ok, rozrząd był robiony w styczniu komplet oryginał i albo zbieg okoliczności albo akurat po wymianie rozrządu po woli zaczął się ten problem, który nasilil się w lato, wymieniłem termostat i jest troche lepiej. Ale u mnie stan na zimnym nie zawsze jest równy, czasem na min, czasem pomiedzy min-max. Mogę dolać jakby co płynu troche, jak będzie za dużo to po prostu wyrzuci, ale narazie chce sprawdzić czy ubywa coś, bo jak będę dolewał to nie zauważe, ale na chwilę obecną nie zauważyłem żeby coś ubywało. W poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem, będzie sprawdzał cały układ.
  2. Oczywiście wiem ze stan płynu sprawdza się na zimnym silniku, na obecną chwilę wykluczam uszczelkę i głowicę, gdyż nie zauważyłem żadnych objawów odpowiadających tej usterce. Rano kiedy ide na parking to sprawdzam często stan płynu, stan najczęściej jest dobry, czasem jest go ciut poniżej min. Po prostu czasem po jeździe przez cały dzien odpalam samochód po południu albo wieczorem kiedy wracam do domu, kontrolka wyskoczy że nie ma płynu, otwieram maskę zbiorniczek jest prawie pusty, przejade dosłownie niecały km złapie temp i kontrolka znika, zatrzymuje się, otwieram maskę i płyn już ma dobry stan, tak jak z rana gdy ide na parking, więc z moich obserwacji wygląda jakby coś blokowało czasem ten płyn że zaciąga go do układu aż w zbiorniczku jest pusto a za chwile stan jest już ok ? Mój silnik to 1.9 TDI 105KM BKC
  3. Czy może mi ktoś pomóc ?
  4. Witam, mam taki sam problem.. po wymianie rozrzadu zaczął mi znikać płyn. Rozrząd był robiony w styczniu, problem zaczął się nasilać w wiosne i teraz lato. Uszczelka pod głowicą była robiona w marcu 2012r. w niemieckim ASO wiec uszczelka i glowice wykluczam, nie mam tez zadnych objawow peknietej glowicy. Wymienilem termostat troche pomoglo gdyz teraz czasem przy odpaleniu wyskoczy kontrolka ze nie mam plynu otworze maske zbiornik wyrownawczy jest pusty, chwile przejade i kontrolka znika i plyn wraca do zbiornika. Korek od zbiorniczka wymienilem. Dodam ze ja nie dolewam w ogole plynu, plyn po prostu nie zawsze wroci z ukladu. Raz jest go wiecej raz mniej, nie zauwazylem zadnego ubytku. Prosze o pomoc gdyz planuje dluzsza trase, a obawiam sie jechac troche z tym ukladem chlodzenia. Rozrzad zalozony byl oryginalny wraz z oryginalna pompa wody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności