Skocz do zawartości

kodi55bham

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kodi55bham

  • Urodziny 07.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    birmingham

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Dopiero dziś zabrałem się za wymianę mikro przełączników niestety po wymianie nic sie nie zmieniło. Po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki na wyświetlaczu pojawia się żółta kierownica.. Słychać jakby trzy próby zablokowania po czym pojawia się kontrolka. http://www.youtube.com/watch?v=QA1z7bzGT4g VCDS pokazuje następujące błędy : 02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 02811 - Control Module for Electronic Steering Column Lock (J764) 014 - Defective - Intermittent Proszę o pomoc.
  2. Podbijam .. Kupiłem fotele od CC. Niestety wtyczki od airbagow poobcinane. Kolory kabli inne niż w b6. Czy wie ktoś może jakie kolory gdzie we wtyczce ? Z góry dziękuje..
  3. 02811 - Control Module for Electronic Steering Column Lock (J764) 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101110
  4. Witam "szczęśliwych" posiadaczy B6.. w moim pasku jest tak : [video=youtube_share;QA1z7bzGT4g]http://youtu.be/QA1z7bzGT4g Podobno 1.5 roku temu jakiś polski magik z UK naprawiał blokadę (tak twierdzi poprzedni właściciel)... od 2 tygodni jest jak na filmiku. Tylko po wyjęciu kluczyka ze stacyjki pokazuje się błąd. Na początku było to sporadycznie teraz przy każdym wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Nie ma żadnych problemów z odpaleniem. Mam się szykować na naprawę czy zostawić jak jest ??
  5. hehe a myślałem że nie kliknąłem "Zamieść szybką odpowiedz', Tak czytałem i wygląda na to ze jeśli nie ma odpowiedniego stanu na zimnym silniku to trzeba uzupełnić i powinno być po kłopocie. U mnie jest na max ale po rozgrzaniu podnosi się jakieś 4cm do góry. Kolego walec porostu dolej do stanu max i będzie dobrze.. Jaki miałeś przebieg przy wymianie uszczelki ?
  6. Stan płynu sprawdzamy na zimnym silniku. Jeśli stan płynu na zimnym silniku jest poniżej minimum to trzeba dolać G12..
  7. Kwestia wprawy, jak już wiesz jak to idzie łatwo ...
  8. Witam U mnie było tak: na trasie holandia – polska komunikat stop check coolant ... dolałem, przejechałem nastepne 300 km i to samo ... Predkosci między 140-160km/h. Ostatnie 300 kilometrów jechałem znacznie wolniej i ubytku cieczy nie było. Tak zaczeła sie moja przygoda z Uszczelką Pod Głowicą .. Pacjent 1.9 BKC 105 - korek wymieniony - korek oleju czysty - test cisnienia brak wycieków - test na zawartośc CO2 ok ........... Płynu ubywało tylko przy dłuższej jeżdzie z predkosciami autostradowymi. Po 150km autostradą wyglądało to tak : Po kolejnych 100kilometrach : Po wymianie uszczelki przy odkrecaniu korka nie ma żadnego psss i podnoszenia sie poziomu płynu... Pozdrawiam
  9. Montowaliśmy parę dni temu hak i udało mi się nagrać krótki filmik z demontażu lamp.. [video=youtube_share;_79uxskiXn8]http://youtu.be/_79uxskiXn8 i pare fotek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności