R-line Zgłoś #281 Napisano 3 Grudnia 2015 też przymierzam się do wymiany głowicy bo najprawdopodobniej jest pęknięta(ucieka płyn i dymi na zimnym) Miałem dokładnie to samo, płyn chłodniczy uciekał do kolektora wydechowego, gdy się ten rozgrzewał to płyn parował i była "siara" na pierwszych światłach od domu Mocno Ci ucieka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansus Zgłoś #282 Napisano 3 Grudnia 2015 Najlepiej było by zmienić na głowicę z CR i problem zniknie ... Nie ma co kombinować, wady fabrycznej VW się nie przeskoczy leczeniem starej głowicy lub kupowanie używanej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #283 Napisano 3 Grudnia 2015 Mocno Ci ucieka? ok 100ml na 200km, na razie jeżdżę i kontroluję czy nie widać oleju w płynie i na odwrót, jak odłożę trochę $ to wrzucę nową głowicę AMC i zobaczymy U siebie wymieniałeś na nową/spawałeś/kupiłeś używkę, coś poważniejszego się stało podczas takiej jazdy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #284 Napisano 3 Grudnia 2015 U siebie wymieniałeś na nową/spawałeś/kupiłeś używkę, coś poważniejszego się stało podczas takiej jazdy ? Zdecydowałem się na nową. Płyn coraz bardziej ubywał, z czasem zaczęło dymić na biało z rana, to jedyne objawy, nic poważniejszego się nie działo. Pęknięcie nad 1 cylindrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #285 Napisano 3 Grudnia 2015 No to ja już zupełnie zgłupiałem. U mnie też ubywa płynu , dolewam raz na miesiąc czyli co około 1200-1500 km. Wlewam też około 100ml nie więcej. Auto odpala bez żadnych problemów, po odpaleniu nie kopci ani na biało ani na czarno. Silnik pracuje równo, moc jest i wszystko OK. Żadnych błędów nigdy mi nie pokazał. Ostatnio robiłem przegląd olejowy i prosiłem mechanika żeby posprawdzał czy nie ma żadnych wycieków. W tej materii też wszystko OK. Wszędzie sucho... Rozumiem że dopóki nie muszę dolewać hektolitrów płynu to mam nie ruszać i jeździć dalej? Czy w moim przypadku może to być np: sama uszczelka pod głowicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #286 Napisano 3 Grudnia 2015 Z tego co piszesz, nie jest tak źle, Paweł. Ciężko stwierdzić, co jest przyczyną, możliwe, że okaże się dopiero po zdemontowaniu głowicy. U mnie dopiero po zdjęciu można było zobaczyć mikropęknięcie, będące całym winowajcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #287 Napisano 3 Grudnia 2015 Rozumiem Piotr. Natomiast u mnie nie ma takich objawów jak u Was z kopceniem na biało. Nie będę chyba tego ruszał skoro nie musze bóg wie ile dolewać tego płynu... Jak zaczną się cyrki to wtedy kupię głowicę z CR i oddam auto do naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #288 Napisano 4 Grudnia 2015 U mnie bylo podobnie wszystko wyszlo w dlugiej trasie 1000km 1.5 l płynu tak bez żadnych objaw nawer na bialo za bardzi nie kopcił raz rano strasznie ciezko zapalil chyba z 2 min nie mógł wyrównać obrotów caly motor chcial z ramy wyskoczyć myslalem ze to swiece ale przecież było ciepło na kompie zadnych błędów pewnie rozrząd zatrzymal sie w takiej fazie ze moglo "skapywac " na tłok i podczas odpalania miał ciezko sprężyć dobrze ze sie nic nie stało to było powodem do zdecydowania zdjęcia głowicy. U mnie decyzja zapadla kupuje nowa AMC nowe uszczelki na wtryski nowe swiece żarowe odrazu i uszczelki kolektorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koniu15 Zgłoś #289 Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) A chlodnica egr ?.ja mam walnieta i w lato będę ją robił Edytowane 4 Grudnia 2015 przez koniu15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #290 Napisano 4 Grudnia 2015 Ja mam glowice zdjęta wiec widze pęknięcia rakze chlodnica automarycznie odpadła ale ty mozesz kolego węże do niej dochodzace podłączyć na krótko ze soba i pojeździć zobaczysz czy zacznie ubywac tylko lepiej dłuższą trase gdy jest mikropekniecie aluminim musi sie nagrzac zeby sie rozszerzyc i wtedy ubywa plynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koniu15 Zgłoś #291 Napisano 4 Grudnia 2015 Ja miałem auto sprawdzane i jest postawiona diagnoza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #292 Napisano 4 Grudnia 2015 a no chyba że kolego też bym wolał ta opcje;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #293 Napisano 4 Grudnia 2015 witam koledzy jeszcze jedno pytanko przy wymianie głowicy na nowa tzn głowica z zaworami i sprężynami trzeba przełozyć wałki rozrządu panewki oczywiście nowe? i sruby do głowicy tez nowe? czy wszystko stare? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #294 Napisano 13 Października 2016 Sruby musza na pewno byc nowe - stare sie rozciagaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolon420 Zgłoś #295 Napisano 23 Października 2016 No to chyba już sie domyslam ,ze ubywajcy u mnie płyn chlodniczy ma zwiazek z kłębami białego dymu. Dymi tylko jak już sie rozgrzeje. Co to może być ? turbo ? widzę ze temat odnosnie tdi a ja mam tsi ale może ktoś bedzie wiedział ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolon420 Zgłoś #296 Napisano 11 Listopada 2016 Niestety u mnie ubytek płynu jak sie dowiedziałem spowodowany jest awaria regulatora płynu chłodniczego z popmpą wody. Co gorsza nie ma zamienników jedynie orginał za 1150 zł a na dotatek montaż jest drogi i skomplikowany bo ma cos wspolnego z rozrządem W warsztacie chcą za robotę 600 zł w ASO miedzy 800-1000zł. Czyli jeden z mozliwie najgorszych scenariuszy. Zetkneliscie sie juz z tego typu ustreką? wiecie cos o zamiennikach albo używanych regulatorach ? Ja nigdzie nie mogłem ich znaleźć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #297 Napisano 12 Maja 2017 Dzisiaj zauważyłem wyciek. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #298 Napisano 12 Maja 2017 Dzisiaj zauważyłem wyciek. Zdejmij obudowę rozrządu być może pompa wody przepuszcza płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #299 Napisano 12 Maja 2017 Ubywa płynu z chłodnicy to może być to ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #300 Napisano 12 Maja 2017 Ubywa płynu z chłodnicy to może być to ? Skoro z chłodnicy to znaczy, że jest nie szczelna. Musisz sam zlokalizować w którym miejscu. Jeśli potwierdzi się że jest dziurawa to chłodnicę będziesz musiał wymienić. Chyba, że któryś króciec nie trzyma szczelności? Zrób zdjęcie z pod maski jeśli możesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach