theOne Zgłoś #181 Napisano 22 Kwietnia 2010 Jedyne co jest moim zdaniem bardzo dużą wadą przy DSG w połączeniu z dieslem to jej czas reakcji na naciśnięcie gazu - przy wyprzedzaniu czy ruszaniu No właśnie to mnie odrzuca od tej kombinacji... Dlatego po jeździe próbnej czułem zawód, bo tak zachwalane to połączenie, a mi to opóźnienie psuje wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #182 Napisano 22 Kwietnia 2010 No właśnie to mnie odrzuca od tej kombinacji... Dlatego po jeździe próbnej czułem zawód, bo tak zachwalane to połączenie, a mi to opóźnienie psuje wszystko. zawsze można zapodać sport jeżeli jest opóźnienie ,choć nie wiem bo ja takowego nie zauważyłem w swoim aucie mam 140 to co dopiero przy 170 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #183 Napisano 22 Kwietnia 2010 zawsze można zapodać sport jeżeli jest opóźnienie ,choć nie wiem bo ja takowego nie zauważyłem w swoim aucie mam 140 to co dopiero przy 170 km A czy pasek musi startowac jak rakieta z miejsca , dlamnie jest ok na wyscigi to trzeba kupowac inne auta. Wolno startujesz , rzadziej tankujesz (obserwacja). Dlamnie jest ok nie mysle sie scigac na swiatlach , niech martwia sie ci co sie spiesza za mna . To auto to poruszajacy sie komfort . Co innego jesli opoznienie wynika z jakiejs usterki. Takie moje zdanie ,nie wszyscy musza tak muslec . Pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #184 Napisano 22 Kwietnia 2010 A czy pasek musi startowac jak rakieta z miejsca , dlamnie jest ok na wyscigi to trzeba kupowac inne auta. Wolno startujesz , rzadziej tankujesz (obserwacja). Czytaj ze zrozumieniem, kto pisał o ruszaniu " jak rakietą" ? Zaczęło sie od tego : Cytat:Napisał Domely Zobacz post Jedyne co jest moim zdaniem bardzo dużą wadą przy DSG w połączeniu z dieslem to jej czas reakcji na naciśnięcie gazu - przy wyprzedzaniu czy ruszaniu No właśnie to mnie odrzuca od tej kombinacji... Dlatego po jeździe próbnej czułem zawód, bo tak zachwalane to połączenie, a mi to opóźnienie psuje wszystko. zawsze można zapodać sport jeżeli jest opóźnienie , A Ty tu wyjeżdżasz z rakietami.... Tu chodzi o "wolną" zmianę biegów..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #185 Napisano 22 Kwietnia 2010 Tu chodzi o "wolną" zmianę biegów..... Znaczy, że DSG wolno zmienia biegi ? Jakieś dwa tygodnie temu byłem ze swoim szefem na jeździe próbnej - 2.0 TDI 170 KM z DSG. Nie powiem - silnik mnie zmęczył, ale o skrzyni jedno czego nie można powiedzieć, to to, że wolno zmienia biegi, czy w jedną czy w drugą stronę. W efekcie furak zamówiony, tylko z silnikiem 1.8 TSI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stratford Zgłoś #186 Napisano 22 Kwietnia 2010 Moim zdaniem skrzynia DSG jest nastawiona na ekonomie,u mnie przy 55 km/h wbija 6 bieg i wiadomo,ze wtedy redukcja musi chwile potrwac,ale wystarczy wbic sport i nie ma problemu z niczym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #187 Napisano 22 Kwietnia 2010 Jedyne co jest moim zdaniem bardzo dużą wadą przy DSG w połączeniu z dieslem to jej czas reakcji na naciśnięcie gazu - przy wyprzedzaniu czy ruszaniu (pisałem o tym juz w tym wątku). Gdyby ona w trybie D maiła taki czas reakcji jak w trybie S to już by było OK - bardzo szkoda że tak nie jest bo w trybie S jazda po mieście to masakra że nie wspomne o spalaniu... Pisal tez i to o ruszaniu i reakcji na pedal gazu tak ? ---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:32 ---------- A Ty tu wyjeżdżasz z rakietami.... Tu chodzi o "wolną" zmianę biegów..... Domely pisal slowo "ruszaniu" i otym myslalem, a rakieta to przenosnia . Bez obrazy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #188 Napisano 22 Kwietnia 2010 Pisal tez i to o ruszaniu i reakcji na pedal gazu tak ? Ja również Żadnej zwłoki przy ruszaniu nie doświadczyłem. Przy włączonym autoholdzie ruszenie było minimalnie wolniejsze, ale i tak o niebo szybsze niż przy użyciu sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #189 Napisano 22 Kwietnia 2010 dla mnie tam cud miód malina śmigam roczek na tej skrzyni i gitarka ,no ale zgodzę się ze nie lubi mocnego od dołu butowania ,niestety koło dwumasowe tego długo nie wytrzyma, a wymiana wiadomo nie tania :)a co do zmiany biegów to raczej szybciej nie zmieni człowiek jak ta skrzynia ,trwa około 2 dziesiąte sekundy zmiana biegu ,ponieważ bieg reaguje na pedał przyspieszenia , może lekturę KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #190 Napisano 22 Kwietnia 2010 Nie wiem jak u innych ale na wolne ruszanie to nie moge narzekać wręcz przeciwnie wątpie aby komuś udało się tak szybko zmieniać biegi przynajmniej 1-2 rwie sie tak do przodu że nie wiem. Skrzynia DSG Ok ale i tak wole manuala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #191 Napisano 22 Kwietnia 2010 Mi chodzi o to m.in. że przy ruszaniu czy nagłym wyprzedzaniu wciskając znacząco, nie do dechy!!! pedał gazu, reakcja jest dopiero po chwili, najprawdopodobniej to nie skrzynia a turbo dziura ale nie mam doświadczenia z dieslami i ciężko mi to nazwać. Dla mnie było by to uciążliwe na dłuższą metę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #192 Napisano 22 Kwietnia 2010 A ona mi na to: Że to są zwykłe lęki Dobra skrzynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #193 Napisano 22 Kwietnia 2010 Kwestia przyzwyczajenia ja też na początku nie wiedziałem jak sie nią posługiwać teraz juz wiem i sie przyzwyczaiłem ale na początku masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #194 Napisano 22 Kwietnia 2010 Bardzo możliwe, na pewno to połączenie nie jest mistrzem pierwszego wrażenia. Tak czy siak 10k dopłaty wynosi manual na piedestał i jest jedyną słuszną skrzynią <rozpoczął wojnę> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #195 Napisano 23 Kwietnia 2010 dla mnie tam cud miód malina śmigam roczek na tej skrzyni i gitarka ,no ale zgodzę się ze nie lubi mocnego od dołu butowania ,niestety koło dwumasowe tego długo nie wytrzyma, a wymiana wiadomo nie tania a co do zmiany biegów to raczej szybciej nie zmieni człowiek jak ta skrzynia ,trwa około 2 dziesiąte sekundy zmiana biegu ,ponieważ bieg reaguje na pedał przyspieszenia , może lekturę Zgadzam sie wpelni . Ale czytalem tutaj ze przy normalnej jezdzie z DSG , kolo powinno wiecej wytrzymac niz z manualem bo sa mniejsze szarpniecia (plynna zmiana biegow, bez wzgledu na szybkosc ich zmiany). Czlowiek zmienia biegi roznie , DSG plynniej i jednakowo . Styl jazdy jest istotny i waga prawej nogi , to chyba podstawowy czynnik wplywajacy na kolo obojetnie czy manual , czy DSG. Poza precyzja wykonania przez fabryke czesci na okreslony, nikly czas eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #196 Napisano 23 Kwietnia 2010 Panowie, przeciez każdy dobrze wie ze skrzynia ma opóźnienie - czasem trzeba szybko skręcić np w lewo w osiedle lub gdzieś wkleić lub dynamicznie przyśpieszyć na trasie i ewidentnie skrzynia musi chwile pomyśleć zanim auto wyrywa do przodu bo jak już ruszy to auto ciągnie rewelacyjnie. Ale to opóźnienie jest zdecydowanie zauważalne i nie występuje w paasacie z benzyną lub innych autach nawet z dieslem którymi jeździłem. Moim zdaniem to kwestia softu bo w trybie S jest zdecydowanie lepiej i podejżewam że magik od DSG może nawet w ASO jest w stanie coś z tym zrobić i poprawić ale nie wiem gdzie sie udać bo nie słyszałem o takim. Podsumowując z moich obserwacji wynika że dopóki auto trzyma obroty to reakcja na gaz jest przyzwoita ale nawet jadąc dość szybko ale z puszczoną nogą z gazu (auto w pewnym sensie jedzie na "luzie/hamowaniu silnikiem" na niższych obrotach niż wynika to z prędkości) to depnięcie powoduje swego rodzaju czkawkę, która jest niebezpieczna przy skrętach na skrzyżowaniu i innych sytuacjach gdzie trzeb dynamicznie wykonać ruch. Przy niskich prędkościach lub ze startu wada ta jest zdecydowanie bardziej zauważalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #197 Napisano 23 Kwietnia 2010 Podsumowując z moich obserwacji wynika że dopóki auto trzyma obroty to reakcja na gaz jest przyzwoita Ale to nie jest problem skrzyni tylko silników TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #198 Napisano 23 Kwietnia 2010 Panowie, przeciez każdy dobrze wie ze skrzynia ma opóźnienie - czasem trzeba szybko skręcić np w lewo w osiedle lub gdzieś wkleić lub dynamicznie przyśpieszyć na trasie i ewidentnie skrzynia musi chwile pomyśleć zanim auto wyrywa do przodu bo jak już ruszy to auto ciągnie rewelacyjnie. Ale to opóźnienie jest zdecydowanie zauważalne i nie występuje w paasacie z benzyną lub innych autach nawet z dieslem którymi jeździłem.Moim zdaniem to kwestia softu bo w trybie S jest zdecydowanie lepiej i podejżewam że magik od DSG może nawet w ASO jest w stanie coś z tym zrobić i poprawić ale nie wiem gdzie sie udać bo nie słyszałem o takim. Podsumowując z moich obserwacji wynika że dopóki auto trzyma obroty to reakcja na gaz jest przyzwoita ale nawet jadąc dość szybko ale z puszczoną nogą z gazu (auto w pewnym sensie jedzie na "luzie/hamowaniu silnikiem" na niższych obrotach niż wynika to z prędkości) to depnięcie powoduje swego rodzaju czkawkę, która jest niebezpieczna przy skrętach na skrzyżowaniu i innych sytuacjach gdzie trzeb dynamicznie wykonać ruch. Przy niskich prędkościach lub ze startu wada ta jest zdecydowanie bardziej zauważalna. Moze i nowszy soft cos na to poradzi , jak sie cos dowiesz to daj znac i napisz cos o tym . A tak naprawde da sie do tego przywknac , troche jazdy i wyczucia a owe opuznienie jest wliczane automatycznie w opisanych przez ciebie sytuacjach . Co innego dla kogos kto dopiero zasiada do paska z DSG , ale po pierwszej adrenalince bedzie wiedzial co robic . ---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:50 ---------- Ale to nie jest problem skrzyni tylko silników TDI Mozesz to opisac jakos . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #199 Napisano 23 Kwietnia 2010 Mozesz to opisac jakos . Turbo lag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #200 Napisano 23 Kwietnia 2010 Szary ja przejeździłem już ponad pół roku i ok. 10 tys. km i nie przyzwyczje się do tego... motomouse nie sądze żeby to była turbodziura - co ona ma do ruszania, poza tym w trybie S wyraźnie szybsza jest reakcja pedału gazu na dotyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach