atmosferyczny Zgłoś #141 Napisano 16 Listopada 2016 Pompka jest jedna do obu spryskiwaczy i działa, skoro jeden ze spryskiwaczy funkcjonuje. Trzeba się przyjrzeć samemu spryskiwaczowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #142 Napisano 16 Listopada 2016 Czyli ściąganie zderzaka mnie nie ominie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrobeks Zgłoś #143 Napisano 16 Listopada 2016 Gdy dzwoniłem przewody między wtyczką J519 a wtyczką pompki nie było przejścia na obydwu przewodach. Następnie dzwoniłem przewód masowy od wtyczki pompki do jakiegoś punktu masowego w komorze silnika i przejście było. Musi być coś po drodze ponieważ kolory przewodów we wtyczce są inne ( masa - brązowy, + czerwono-biały). Zobaczę jeszcze raz z tymi przekaźnikami. Może zamieszczę jakąś fotkę. VCDS pokazuje że jest usterka pompki lub usterka w obwodzie elektrycznym. Gdy próbują ją wysterować VCDSem nie działa. Witam ponownie, Nie znalazłem przekaźnika J729. Na wierzchu jest tylko dostępny przekaźnik od spryskiwania reflektorów. Załączyłem fotkę wspornika z przekaźnikami oraz opis ich rozmieszczenia . Zamieściłem także schemat instalacji elektrycznej z którego wynika że przekaźnik jest wewnątrz modułu Bordnetz. Moduł ten wymieniałem. Nie pomogło. Musi być w wiązce elektrycznej jakieś połączenie po drodze. Gdzieś wyczytałem że jest złącze "J" 6-pinowe o oznaczeniu T6ap. Nie wiem gdzie ono jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #144 Napisano 16 Listopada 2016 Nie widzę dobrze, ale na schemacie nie ma tego złącza T6ap. Czy czasem nie pomyliłeś wtyczek T52? Może nie te przewody "dzwoniłeś"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrobeks Zgłoś #145 Napisano 17 Listopada 2016 "atmosferyczny" masz rację na schemacie nie widać tego. Zdziwiło mnie tylko że przy wtyczce do pompki są inne kolory przewodów niż wynika ze schematu. Dodatkowo w necie dokopałem się do opisu jakiegoś połączenie "J" ( patrz załącznik). Ciągłość żył sprawdzałem wg rozpiski z linku : http://www.oknabramy-ostrow.pl/forum_mk5/bcm_manual_www/cecm&bcm.htm Oczywiście istnieje ryzyko czy wszystkie załączone schematy i rysunki mają zastosowanie do mojego CC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZUSTY18VW Zgłoś #146 Napisano 20 Listopada 2016 (edytowane) Witam Koledzy :kumple Od nie dawna jestem posiadeczem Passata B6 . Mam bixennon wraz ze spryskiwaczami, po sprawdzeniu okazało się że nie działają spryskiwacze reflektorów , po czytałem troszeczke u kolegów na forum ( i sprawdziłem newralgiczne punkty które mogły sie posypac, bezpiecznik wymieniony, przekaznik cyka , ale pompki nie słychać . Pompka poszła do wymiany. Wiec po wszystkim rzecz jasna czas na próbe i co ???? Nie działa spryskiwacze sie nie wysuwają , pompke słychać. dodatkowo ucieka płyn, czeka mnie ponowne rozebranie. Moje pytanie brzmi : Na co powinienem jeszcze zwrócić uwagę? co może być jeszcze uszkodzone Dzieki pozdrawiam Edytowane 23 Listopada 2016 przez SZUSTY18VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrobeks Zgłoś #147 Napisano 22 Listopada 2016 "atmosferyczny" masz rację na schemacie nie widać tego. Zdziwiło mnie tylko że przy wtyczce do pompki są inne kolory przewodów niż wynika ze schematu. Dodatkowo w necie dokopałem się do opisu jakiegoś połączenie "J" ( patrz załącznik). [ATTACH=CONFIG]149596[/ATTACH] Ciągłość żył sprawdzałem wg rozpiski z linku : http://www.oknabramy-ostrow.pl/forum_mk5/bcm_manual_www/cecm&bcm.htm Oczywiście istnieje ryzyko czy wszystkie załączone schematy i rysunki mają zastosowanie do mojego CC Czy macie jakieś pomysły ? Może ktoś ma schemat głównej wiązki do B7. Będę wdzięczny za informację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #148 Napisano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Witam Mi cieknie w cc płyn i wkoncu znalazłem to miejsce. Jest to za dolną częścią zbiorniczka (mam bixenony czyli 5l) i po zdjeciu nadkola mało tam widać ale zgaduje , że jest tam pompka . Udało mi się włożyć tam rękę i jak to pchnalem w stronę zbiornika to tak jakby się trochę wsunęła i cieklo już o wiele mniej Ale podczas jazdy pewnie się to rusza i dlatego cieknie bardziej. Próbowałem zdjąć zderzak Ale jest na bank inaczej niż w b6.Sa tylko 4 śruby od góry i nie ma pod tablica. Udało mi się grill od góry wysunąć i wypiac od dołu Ale nie całkiem,2 zatrzaski nie chcą puścić więc muszę pokombinować jeszcze raz Ale co później? Patrząc po zdjęciu nadkola widać jakby zaspawana nakretke w którą wchodzi śruba od strony zderzaka i za cholerę tego nie mogłem rozkminic. Może ktoś podpowie jak to ogarnąć w cc? Jestem teraz w PL także planuje to zrobić bo co zaleje płyny to parę godzin i nie ma i strasznie wkurza ta kontrolka. Następna rzecz to czy ktoś zna numer części tych lub tej uszczelki od pompki która wchodzi tam na dole w zbiornik tak żebym po rozegraniu nie musiał nigdzie jeździć tylko odrazu to wymienić. Z góry dzięki za odpowiedzi . Edit ... Uszczelki w obu pompkach udało mi się wymienić bez zdejmowania zderzak a to dlatego że to pasaat cc i nie instrukcja zdjęcia nie co końca odpowiada cc.Samemu i na kołach byłoby ciężko .Ja byłem u kogoś także we 2 było trochę lżej. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #149 Napisano 28 Grudnia 2017 (edytowane) fcbsoci Pierścień uszczelniający pompki spryskiwacza reflektorów - nr ref. 431955465A koszt w ASO 9,20 zł. Edytowane 28 Grudnia 2017 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #150 Napisano 16 Listopada 2018 który z tych przekaźników odpowiedzialny jest za działanie spryskiwaczy lamp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #151 Napisano 17 Listopada 2018 Mam problem ze spryskiwaczami świateł w B6 2008r. Spryski nie działają, nie słychać by załączał się przekaźnik (404) ten dolny o ile dobrze zdiagnozowałem. Bezpiecznik cały. Zamieniałem dolny przekaźnik 404 z górnym który jest odpowiedzialny za spryskiwacz szyby - żadnej poprawy. Więc oba przekaźniki są dobre. Nie czuję na przekaźniku od lamp tego charakterystycznego kliknięcia. Po wyjęciu bezpiecznika nr 35 vcds wywala błąd przekaźnika od sprysków. Bezpiecznika nie pali, jest ok. Tak sprawdzam to na włączonych światłach Czy da się jakoś vsds-em wyłączyć spryskiwacze świateł? Ewentualnie jakie wartości powinny być fabrycznie wpisane w kodowaniu opóźniania sprysków? Na dniach wymienię pompkę, ale skoro nie czuć że przekaźnik daje sygnał... W testach wykonawczych nie ma opcji uruchomienia sprysków. Zaznaczenie opcji "zainstalowane spryskiwacze przednich reflektorów" zamienia tylko to że wywala mi na vagu i desce błąd związany z tylną żarówką przeciwmgielną (mam zmienione lampy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #152 Napisano 17 Listopada 2018 Przekaźnik do spryskiwaczy lamp to ten 53: A tu masz rozpiskę bezpieczników i przekaźników w B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #153 Napisano 21 Listopada 2018 Winna była pompka (siedziała Febi, czyli już wymieniana) Podłączając ja na krótko robiła zwarcie, mimo to gdy była zamontowana w aucie to bezpiecznika nie paliło. Miałem ustawione 7 sekund mycia lamp kilka psiknięć i zbiornik suchy Zmieniłem wartości w adaptacjach i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #154 Napisano 23 Listopada 2018 Podpinam się z pytaniem o przekaźnik. U mnie od bardzo dawna spryskiwacze nie działają. Pali bezpiecznik od spryskiwaczy lamp przy każdej jego wymianie. Przestałem zatem wymieniać, ale chcę znaleźć przyczynę. Zaczął bym od przekaźnika, później pewnie pompka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #155 Napisano 23 Listopada 2018 18 minut temu, Łukasz napisał: Podpinam się z pytaniem o przekaźnik. U mnie od bardzo dawna spryskiwacze nie działają. Pali bezpiecznik od spryskiwaczy lamp przy każdej jego wymianie. Przestałem zatem wymieniać, ale chcę znaleźć przyczynę. Zaczął bym od przekaźnika, później pewnie pompka... zaczą bym od pompki najpierw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #156 Napisano 23 Listopada 2018 To jest co nieco: Niech ktoś kto robił potwierdzi, czy faktycznie przez kratkę przeciwmgielnego można to ogarnąć, bo nie chce mi się zrzucać zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #157 Napisano 6 Grudnia 2018 czy przy pompie Febi lub Mahle jest ten oring w zestawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #158 Napisano 6 Grudnia 2018 w febi jest oring na wejściu do zbiornika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #159 Napisano 16 Lutego 2019 Pompka wymieniona i wszystko wrocilo do normy. Pompka Mahle... Zobaczymy ile pochodzi. Oryginal dzialal rowne 9lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach