kris22bln Zgłoś #41 Napisano 14 Maja 2010 Bartek , a skad bedziesz bral gale ?z wtyczki od navi ? doczytalem ,ze,, niby,, sterownik od abs podaje wiecej impulsow niz ,wziety z innego miejsca sygnal gala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #42 Napisano 14 Maja 2010 Bartek , a skad bedziesz bral gale ?z wtyczki od navi ? doczytalem ,ze,, niby,, sterownik od abs podaje wiecej impulsow niz ,wziety z innego miejsca sygnal gala. Krystian skoro tak mówisz to wezmę sygnał gala z przekaźnika wycieraczek jak zrobiłeś to Ty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #43 Napisano 14 Maja 2010 (edytowane) Krystian skoro tak mówisz to wezmę sygnał gala z przekaźnika wycieraczek jak zrobiłeś to Ty tylko wlasnie niewiem ,ktore jest poprawne ,abs daje 43 impulsow a z innych miejsc 8 ,a jak na twoim planie stoi? T32b - grün am Schalttafeleinsatz PIN 30 Geschw. Signal zielona wtyczka t32b pin 30 tacho ,niby tam mozna tez sie podpiac. Edytowane 14 Maja 2010 przez kris22bln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #44 Napisano 14 Maja 2010 Odnośnie pinu 21-przepalona żarówka, to podłączenie go nic nie da, mimo przepalonego palnika komunikat się nie pojawia bo prawdopodobnie trzeba mieć uaktywnioną funkcję kontroli przepalenia żarówki, co wiadomo że nie występowało w passatach. Nawet VW już w modelu 2002 to połączenie usunął ze schematów. Ale ale, jak uaktywnić funkcję kontroli żarówek opisywałem na forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #45 Napisano 15 Maja 2010 Bartek , a skad bedziesz bral gale ?z wtyczki od navi ? doczytalem ,ze,, niby,, sterownik od abs podaje wiecej impulsow niz ,wziety z innego miejsca sygnal gala. Rozumiem że macie obaj nawigację? Ja mam Gammę V i sygnał gala będę brał z kostki ISO (z części A PIN 1). Zgodnie ze schematem połączeniowym dla VW Gamma 5 (1J0 035 186 B, VWZ1Z3W...) http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm Wiem, że na schemacie podanym przez Krystiana sygnał jest brany z sensora ABS, ale ja nie wiem gdzie go szukać!!! wieć będę robił tak jak napisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #46 Napisano 25 Czerwca 2010 (edytowane) witam... Nie dawno kupiłem Passata 3BG nie działała w nim samopoziomowanie xenonów. Przy przednim czujniku zauważyłem, że są urwane dwa z trzech kabli więc je odpowiednio podłączyłem do kostki. Samopoziomowanie dalej nie działa, błedu VAG-iem dalej nie można usunąć. Jest jakieś napiecie na tych trzech kablach od czujnika żeby je było można zmierzyć, może gdzieś dalej też jest urwany któryś z kabli, a jak nie to pozostaje do wymiany czujnik...jest możliwość naprawianie go czy jest nierozbieralny i tylko nadaję się do wymiany?? Edytowane 26 Czerwca 2010 przez kornias Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #47 Napisano 26 Czerwca 2010 kris22bln prosze o pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #48 Napisano 28 Czerwca 2010 Panowie to jak jest z tym sygnałem z abs-u?? Mam navi- brać galę z kostki od navi, czy można znaleźć to gdzieś indziej, dzisiaj zacząłem zakładać u siebie poziomowanie, czujniki wsadzone na miejsce, wiązki od czujników podpięte, wiązki pod lamy wyprowadzone, jutro reszta podłączeń, zastanawie mnie tylko ten ABS. ---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:35 ---------- witam... Nie dawno kupiłem Passata 3BG nie działała w nim samopoziomowanie xenonów. Przy przednim czujniku zauważyłem, że są urwane dwa z trzech kabli więc je odpowiednio podłączyłem do kostki. Samopoziomowanie dalej nie działa, błedu VAG-iem dalej nie można usunąć. Jest jakieś napiecie na tych trzech kablach od czujnika żeby je było można zmierzyć, może gdzieś dalej też jest urwany któryś z kabli, a jak nie to pozostaje do wymiany czujnik...jest możliwość naprawianie go czy jest nierozbieralny i tylko nadaję się do wymiany?? Przy okazji montażu odpowiem. Do czujnika wchodzą 3 przewody fioletowy z czerwonym paskiem to "+", fioletowy z czarnym paskie to "masa" a fioletowy z brązowym paskie to sygnał z czujnika do sterownika, tylko nie wiem w jakiej postaci, czy rezystancja?? Bladego pojęcia nie mam, sprawdź zasilanie na włączonym zapłonie. Z tego co dzisiaj oglądałem swoje czujniki przed montażem, to są one nierozbieralne, obudowa jest klejona ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:38 ---------- A i nowe czujniki poniżej 200zł za szt ma maciejek z forum, to tak na zaś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #49 Napisano 28 Czerwca 2010 pytanie czy jest jakis bezpiecznik gdzies od samopoziomowania zeby go wyjac i nie dzilalalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #50 Napisano 28 Czerwca 2010 pytanie czy jest jakis bezpiecznik gdzies od samopoziomowania zeby go wyjac i nie dzilalalo? Z tego co wiem bezpiecznika brak Ale jak odłączysz czujniki położenia to nie będzie działało-z tym że nie wiem czy nie wywali jakiegoś błędu...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #51 Napisano 28 Czerwca 2010 Mapet no jest na zasilaniu, przy dokładaniu jest info, żeby wsadzić w wolne pole nr8, nie wiem jak w oryginale Musimy zrobić bezpiecznik 5A dla samopoziomowania W skrzynce bezpieczników jest wolne miejsce nr 8 ---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:49 ---------- Na schemacie też jest bezpiecznik, ale nie wiem jak jest w oryginale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #52 Napisano 28 Czerwca 2010 no ze wtyczke wypiac to wiem ale szukam prosciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #53 Napisano 29 Czerwca 2010 Z tego co dzisiaj oglądałem swoje czujniki przed montażem, to są one nierozbieralne, obudowa jest klejona koledze ostatnio padł czujnik i z ciekawości rozebrał a właściwie rozwalił go, w środku poza elektroniką jest jeszcze okrągły magnes oraz krążek z bolcem (ramię czujnika) nachodzącym na magnes najpierw jego czujnik zaczął skrzypieć więc potraktował go wd40 no i przestał działać, puścił oring na bolcu od ramienia czujnika i dostała się do środka wilgoć przy okazji sprawdziliśmy u niego moje graty do samopoziomowania i przynajmniej wiem, że mam czujniki oraz sterownik sprawny aha po wymianie czujnika u kolegi nic nie trzeba było vagiem adaptować ani kasować błędów, po prostu samopoziomowanie zaczęło działać jak gdyby nigdy nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #54 Napisano 21 Lipca 2010 jestem na etapie wykonywania podłączania samopoziomowania, już trzeci dzień walczę po kilka godzin ale jutro mam nadzieję zakończyć walkę sukcesem, zobaczymy jak wyjdzie, fotki oczywiście robię aczkolwiek Krystian wszystko chyba udokumentował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #55 Napisano 22 Lipca 2010 no i wszystko podłączone lecz nie mogę zakodować sterownika, tzn wyskakuje błąd: 1 Fault Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - niestety mimo wielu prób nie udało mi się samopoziomowania uaktywnić mogę (choć nie zawszę) wykonać test samopoziomowania lecz gdy wchodzę w Basic Setting niestety w blokach 001 oraz 002 za każdym razem pojawia mi się error kombinowałem nawet wpisywać inne kody w grupie recoding ale poza obniżaniem lub podnoszeniem soczewek nie wpłynęło to na możliwość zakodowania samopoziomowania szukałem pomocy w TYM wątku oraz na innych forach i widziałem, że ludzie mieli taki sam problem ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co zrobić by wykasować ten błąd, który powraca po każdej próbie usunięcia go (po skasowaniu błędu soczewki idą w dół po czym wracają na swoje miejsce i wyskakuje znowu błąd 01539) mam nadzieję, że odezwą się osoby, które miały taki sam problem i udało się im go rozwiązać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #56 Napisano 22 Lipca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=981342#post981342 Post # 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #57 Napisano 23 Lipca 2010 Pawel,pisales,ze zamawiales uchwyty pod sportowe zawieszenie ,uchwyty masz na mysli to co przykrecasz do karoserii ?czy chodzi Ci o te ramiona(stangi) ,ktore sa regulowane jak na zdjeciu ponizej i takie powinnienes zamowic. http://img91.imageshack.us/img91/5750/abtstangen1eu.jpg , na nich ustawiasz wlasnie tolerancje Przod 2,3-2,8Volt Tyl 1,9-3,3Volt Sprawdz na vagu jakie wartosci maja czujniki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #58 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) Bartku, czytając posty z podobnymi problemami (błędami) do Twojego, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że problem leży w obniżonym zawieszeniu auta. Może zastosuj łaczniki stabilizatorów takie jakie zaproponował Kris. Lub zrób je we własnym zakresie. Np z takich elementów: http://pl.elesa-ganter.com/pl/pdf/DIN%2071802.pdf http://allegro.pl/item1112199624_din_71802_ciegno_linki_gazu_srednia_e_m6_6.html + pręt gwintowany M6 (dostępne w sklepach ze śrubkami) - sam żałuję że tak do tego nie podszedłem (tańsza wersja łączników by wyszła ). Ale jak już pisałem, sprawdź wcześniej jakie masz napięcia na czujnikach (zakres napięć podał Kris) - no chyba że tego też nie możesz sprawdzić??!! Edytowane 23 Lipca 2010 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #59 Napisano 23 Lipca 2010 pisales,ze zamawiales uchwyty pod sportowe zawieszenie ,uchwyty masz na mysli to co przykrecasz do karoserii ?czy chodzi Ci o te ramiona(stangi) ,ktore sa regulowane jak na zdjeciu ponizej i takie powinnienes zamowic.http://img91.imageshack.us/img91/5750/abtstangen1eu.jpg , Krystian ale wg strony passatplus.de jest owszem informacja o tych ramionach ale jeśli auto jest obniżone przynajmniej 40mm a moje obniżone jest fabrycznie tylko 20mm zresztą przy spisie części potrzebnych do samopoziomowania jest tylko informacja, żedo aut z zawieszeniem sportowym są tylko inne blachy montażowe, które właśnie mam założone Bartku, czytając posty z podobnymi problemami (błędami) do Twojego, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że problem leży w obniżonym zawieszeniu auta. Może zastosuj łaczniki stabilizatorów takie jakie zaproponował Kris. Lub zrób je we własnym zakresie. tylko Wojtku tak jak napisałem te regulowane łączniki są potrzebne jeśli auto jest obniżone przynajmniej 40mm, przy ori sportowym zawiasie różnica jest tylko w blachach montażowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #60 Napisano 23 Lipca 2010 tylko Wojtku tak jak napisałem te regulowane łączniki są potrzebne jeśli auto jest obniżone przynajmniej 40mm, przy ori sportowym zawiasie różnica jest tylko w blachach montażowych To sprawdź te napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach