Mr. X Zgłoś #141 Napisano 26 Listopada 2010 (edytowane) Ja mam pytanie czy ma ktoś rozpisane pinami nie kolorami gdzie który idzie ze sterownika bo cały opis na niemieckiej stronie jak i u kolegi w pierwszym poście opiera się na gotowej wiązce a chcąc robić swoją to będą troszke inaczej te kolory,a ze sterownika troszke tych kabelków wychodzi 19 jak się nie pomyliłem ja mam rozpisane i jutro mogę wrzucić bo chyba rozpiskę mam w garażu mam zamiar kupić na wiązke kabel sterowniczy 20x0,25 czy wystarczy? minimalnie wg schematu powinno być 0,35mm2 więc nie wiem czy przy 0,25 będzie jakaś róźnica czy nie mam rozumieć ,że do lamp kabel 4 żyłowy do czujników 3 żyłowy i kilka luzem przy bezpiecznikach itd dokładnie 8 kabli ze sterownika idzie na lampy 4 na czujniki (4 a nie 6 bo masę i plus mają wspólną) a reszta do wpięcia w instalację auta a skąd wiadomo gdzie jaki kabel od lampy,czy czujnika podłączyć do sterownika np. ze schematu, który podał na pierwszej stronie tego wątku kolega Krystian bo tego nigdzie nie widziałem ,albo przegapiłem. raczej to drugie Widzę ,że długa i wyboista droga prze de mną też tak myślałem ale nie było tak źle ---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 23:31 ---------- jednak dokumentację znalazłem w domu więc podaję rozpiskę poszczególnych pinów sterownika samopoziomowania: 1 - na pin 6 prawego reflektora 2 - na pin 3 lewego reflektora 3 - na pin 6 lewego reflektora 4 - na pin 4 lewego reflektora 5 - na pin 2 lewego reflektora 6 - na pin 4 prawego reflektora 7 - na pin 2 prawego reflektora 8 - na pin 3 prawego reflektora 9 - na pole bezpiecznika nr 8 (uzupełnić bezp. 5A) drugą nóżkę z pola 8 podłączyć pod klemę x75 listwy pod przekaźnikami 10 - masa 11 - na pin 21 zegarów (nie musimy tego podłączać jeśli nie mamy aktywnej funkcji wyświetlania informacji na zegarach o spalonych żarówkach) 12 - pin wolny 13 - pod czujnik gala z modułu komfortu lub z radia (ja podłączyłem jak doradzał Krystian z pinu nr 1 przekaźnika wycieraczek) 14 - na pin 7 złącza diagnostycznego OBDII 15 - na pin 4 przedniego czujnika samopoziomowania 16 - na pin 4 tylnego czujnika samopoziomowania 17 - na pin 4/56 włącznika świateł (ja podłączyłem się również za radą Krystiana pod kabel żółto/biały bezpiecznika nr 20 w skrzynce bezpiecznikowej) 18 - na alternator (najprościej podłączyć się w skrzynce komputera pod kabel z pinu 1 czarnej wtyczki T10b - jeśli mnie pamięć nie myli jest tam kabel koloru niebieskiego) 19 - na pin 5 obu czujników samopoziomowania 20 - na pin 1 obu czujników samopoziomowania ot i cała filozofia, jest to wszystko napisane za pomocą schematów oraz dokładnych opisów w pierwszym poście tego wątku oraz w poście 65 moje małe uzupełnienie świetnego opracowania Krysiana) Edytowane 26 Listopada 2010 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #142 Napisano 27 Listopada 2010 (edytowane) No i tak jak się spodziewałem:manga na :kumple Bartka zawsze można liczyć:dobrze Chłopaki puki co zakupiłem od kolegi z forum HIDy tak wiem nie wolno be itd podłączyłem i nastała jasność ale mam problem tzn sk........kie zakłucenia na CB napewno nie po zasilaniu bo podłączyłem pod zewnętrzny zasilacz i bez zmian więc chyba tylko po antenie Jakieś pomysły (oczywiście wywalenie HID nie wchodzi w gre teraz to tak jakby człowiekowi z wadą wzroku zabrać okulary:dolamam) Edytowane 27 Listopada 2010 przez skwaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #143 Napisano 27 Listopada 2010 Chłopaki puki co zakupiłem od kolegi z forum HIDy tak wiem nie wolno be itdpodłączyłem i nastała jasność ale mam problem tzn sk........kie zakłucenia na CB napewno nie po zasilaniu bo podłączyłem pod zewnętrzny zasilacz i bez zmian więc chyba tylko po antenie Jakieś pomysły (oczywiście wywalenie HID nie wchodzi w gre teraz to tak jakby człowiekowi z wadą wzroku zabrać okulary) niestety tak właśnie jest z przetwornicami, które mają słabe ekranowanie skutkujące zakłócaniem m.in. cb radia są trzy wyjścia: - usunąć hidy (napisałeś nie wchodzi w grę) - nie używać cb radia (myślę, że też Cię nie będzie satysfakcjonować) - odizolować (owinąć) przetwornice folią aluminową (podobno pomaga ale w jakim stopniu tego nie wiem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #144 Napisano 27 Listopada 2010 Dzięki koledzy za porady.Więc nie pozostaje nic innego jak szukać gratów do ori poziomowania.Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #145 Napisano 28 Listopada 2010 chopaki a co wy nato chyba warto http://allegro.pl/orgynalne-reflektory-ksenonowe-vw-passat-b5fl-i1335394489.html ciekawe czy tych klapek nie da się dokupić osobno w aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #146 Napisano 28 Listopada 2010 chopaki a co wy nato chyba warto http://allegro.pl/orgynalne-reflekto...335394489.html owszem ale ktoś je kupił, no chyba że Ty ciekawe czy tych klapek nie da się dokupić osobno w aso oczywiście klapka występuje w ASO jako osobna część, to jej nr 3B7 941 607 a kosztuje nw sklepie na stronie gajosa 24pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #147 Napisano 28 Listopada 2010 (edytowane) owszem ale ktoś je kupił, no chyba że Ty Tak to ja:wojak nie miałem narazie w planie ale jak się trafiły :gitara Bartek ty odnawialeś jak mi sie dobrze zdaje lampy sam to robiłes czy gdzies oddawales?? Edytowane 28 Listopada 2010 przez skwaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #148 Napisano 28 Listopada 2010 Panowie a czy taki sterownik też podejdzie http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/35/59/18/1335591870 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #149 Napisano 28 Listopada 2010 Bartek ty odnawialeś jak mi sie dobrze zdaje lampy sam to robiłes czy gdzies oddawales?? Marcin oddawałem odbłyśniki soczewek do napylenia na nowo chromu, a polerkę kloszy wykonałem sam Panowie a czy taki sterownik też podejdziehttp://img16.allegroimg.pl/photos/or.../18/1335591870 owszem ALE do paska sprzed liftu Marian szukaj takiego sterownika: http://www.passatplus.de/umbauteile/relais/4Z7907357.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #150 Napisano 29 Listopada 2010 Marian szukaj takiego sterownika: Jasna sprawa ale tamten był tańszy,a poza tym to Skwaru zwinął mi czujniki sprzed nosa dwa za 250 zł ach szkoda,miałem do gościa dziś dzwonić i pytać się czy są sprawne,a tu zonk już kupione.Skwaru miał wczoraj dobry dzień najpierw po taniości kupił lampy później czujniki. Sterownik już mam na oku a czujniki poszukiwania trwają,zadzwonię do gościa od którego kupiłem lampy może ma. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #151 Napisano 29 Listopada 2010 Sterownik już mam na oku a czujniki poszukiwania trwają,zadzwonię do gościa od którego kupiłem lampy może ma. jak nie znajdziesz czujników to być może bym mógł ba jednym ze szrotów u siebie zapytać ostatnio mieli ale chyba po 150pln/szt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #152 Napisano 29 Listopada 2010 Marcin oddawałem odbłyśniki soczewek do napylenia na nowo chromu, a polerkę kloszy wykonałem sam Bartek masz jakiś sprawdzony zakład,lampe sam rozklejałeś???? a polerke czym jakąś pastą polerską ? Rany same pytania:niekumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #153 Napisano 29 Listopada 2010 ostatnio mieli ale chyba po 150pln/szt Jeżeli kompletne z blachą mocującą i cięgnem to byłbym zainteresowany za tą cenę jak nie znajdę to się odezwę. Skwaru. Otworzyłeś link z pinami ? Mają tam wiele innych ciekawych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #154 Napisano 29 Listopada 2010 (edytowane) Otworzyłeś link z pinami ? Mają tam wiele innych ciekawych rzeczy. Otworzyłem ale taniej mają na allegro a tam i tak nie ma wszystkich narazie trzeba się wstrzymać bo moze trafisz czyjniki z kostkami Jak byś dal rade to szukaj sterownika z kostką ja taki kupiłem za 90,00zl i już nie ma problemu z pinami a powiem ci że te będzie trudno znależć gdzieś poza ori Edytowane 29 Listopada 2010 przez skwaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #155 Napisano 30 Listopada 2010 lampe sam rozklejałeś????a polerke czym jakąś pastą polerską ? Rany same pytania Są pytania i są odpowiedzi Lampy nie trzeba rozklejać (ori bixenony) - soczewki można bez problemów wyjąć z lampy nie rozklejając jej. A jeżeli chodzi o polerkę - to w warsztacie jest wątek o renowacji lamp przednich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #156 Napisano 30 Listopada 2010 Bartek masz jakiś sprawdzony zakład,lampe sam rozklejałeś????a polerke czym jakąś pastą polerską ? Lampy nie trzeba rozklejać (ori bixenony) - soczewki można bez problemów wyjąć z lampy nie rozklejając jej. A jeżeli chodzi o polerkę - to w warsztacie jest wątek o renowacji lamp przednich. Marcin tak jak napisał Wojtek nie trzeba rozklwjać lamp by wyjąć soczewkę, trzeba tylko odkręcićpo 3 torxy i zdjąć soczewkę z kulki odpowiedzialnej za regulację soczewki jeśli chodzi o polerkę lampy to również Wojtek podał Ci gdzie jest to dokładnie opisane, ja zastosowałem papier ścierny wodny o granulacie 800, 1500, 2000 oraz 2500 a na koniec maszyna polerska, pasta tempo i heja (lepsza jest farecla 3g ale akurat ja miałem pod ręką tempo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #157 Napisano 30 Listopada 2010 Marcin tak jak napisał Wojtek nie trzeba rozklwjać lamp by wyjąć soczewkę, trzeba tylko odkręcićpo 3 torxy i zdjąć soczewkę z kulki odpowiedzialnej za regulację soczewkijeśli chodzi o polerkę lampy to również Wojtek podał Ci gdzie jest to dokładnie opisane, ja zastosowałem papier ścierny wodny o granulacie 800, 1500, 2000 oraz 2500 a na koniec maszyna polerska, pasta tempo i heja (lepsza jest farecla 3g ale akurat ja miałem pod ręką tempo) Dzięki bardzo prawda do warsztatu dawno nie zaglądałem co do pasty to 3G farecla robi robote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #158 Napisano 30 Listopada 2010 Dzięki bardzo prawda do warsztatu dawno nie zaglądałem co do pasty to 3G farecla robi robote można także zainwestować i kupić krążki np na wiertarkę papieru ściernego 4000 a dopiero na końcu pastą polerską no ale nie o tym to wątek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #159 Napisano 1 Grudnia 2010 narazie trzeba się wstrzymać bo moze trafisz czyjniki z kostkami[/quotTak na 99% będę miał 2 x czujniki i sterownik z kostkami i kawałkiem wiązki:wojak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #160 Napisano 1 Grudnia 2010 (edytowane) Tak na 99% będę miał 2 x czujniki i sterownik z kostkami i kawałkiem wiązki No widzisz to ja ci troche pomoge chłopaki ci pomogą (no i mi też) i wiązke sobie sam wystrugasz Chlopaki pytanko tak dla formalności przedni czujnik z lewej strony(kierowca) tylni czujnik po przekątnej z prawej strony czy z tej samej co przedni? Edytowane 1 Grudnia 2010 przez skwaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach