midqard Zgłoś #81 Napisano 28 Września 2010 Witam, Ja do Was z pytaniem odnosnie wyjęcia pinów z gniazda bezpieczników. Otoz wkładając śrubokret od czoła z "tyłu" powinienem wyciagnac kabel z pinem, tak?? Kolego Wojciechpop niezły przyrząd pozycz :gwizdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #82 Napisano 28 Września 2010 Otoz wkładając śrubokret od czoła z "tyłu" powinienem wyciagnac kabel z pinem, tak?? nie oprócz języczków blokujących pina jest jeszcze blokada wszystkich pinów z boku skrzynki bezpiecznikowej, którą należu przesunąć a dopiero później odgiąć języczek pina i go wysunąć analogicznie aby obsadzić wolne miejsce pinem należy ów blokadę zwolnić a następnie osadzić pina i blokadę zamknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #83 Napisano 28 Września 2010 a ta blokade to mozesz na zdjeciu (jakimś) pokazac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #84 Napisano 28 Września 2010 a ta blokade to mozesz na zdjeciu (jakimś) pokazac? niestety nie ale jest ona chyba koloru różowego i zobaczysz ją jak otworzysz klapkę od tyłu skrzynki (tam gdzie wchodzą do niej kable) ta blokada to taka jakby kratka blokująca ewentualne wysunięcie się pinów, którą trzeba przesunąć w bok by móc wysunąć piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #85 Napisano 28 Września 2010 ok. dzieki jutro bede szukał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #86 Napisano 28 Września 2010 ok. dzieki jutro bede szukał napreno znajdziesz, a odsunąć zabezpiecznie jest najlepiej jakimś cieniutkim śrubokręcikiem (do ścianki puszki bezpiecznikowej) poznasz bo w tej ramce zabezpieczającej będzie taki rowek na śrubokręt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #87 Napisano 29 Września 2010 Te listwy prowadzace to sa od duzych bezpieczników, ja natomiast chce wyjac z tej gornej listwy. Czy ten rozowy plastik trzeba zdjac? (oby nie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #88 Napisano 29 Września 2010 Te listwy prowadzace to sa od duzych bezpieczników, ja natomiast chce wyjac z tej gornej listwy.Czy ten rozowy plastik trzeba zdjac? (oby nie ) No właśnie z tego co pamiętam niestety trzeba je wyjąć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #89 Napisano 29 Września 2010 Potwierdzam juz :bezzebow Trzeba, trzeba wyjac te plastikowe dziadostwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #90 Napisano 10 Października 2010 (edytowane) witam mam taki problem z ustawieniem samo poziomowania: zmieniłem zawieszenie, pasek poszedł w dół (sprężyny eibach -35mm). ostatnio zauważyłem ze nie za każdym razem mam samo poziomowanie. A jak jest to po jakimś czasie. Patrzyłem w vagu i napięcie mam 0,72v i 0,75v. w/g tego co pisaliście: u mnie problem był z za dużym napięciem na czujniku przednim (było ponad 4,5V) a z tego co podał Krystian powinno być między 2,3 - 2,8V, na tylnym między 1,9 - 3,3V to będzie wina napięcia, czyli czeka mnie kombinowanie z cięgłami?? dobrze rozumuje?? dodam tylko ze próbowałem adaptacji na kanale 00015 i 00007 to udało mi się tylko zakodować na 00007 i teraz nie mogę innej ustawić ps. w Basic Setting w blokach 001 oraz 002 za każdym razem pojawia mi się error Edytowane 10 Października 2010 przez mazio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #91 Napisano 11 Października 2010 (edytowane) to będzie wina napięcia, czyli czeka mnie kombinowanie z cięgłami?? dobrze rozumuje?? Raczej nie będziesz miał innego wyjścia - jak będziesz chciał mieć "samopoziomowanie". Jeżeli w Basic Setting w blokach 001 oraz 002 masz error - to sytacja bardzo podobna do Bartka (Mr. X). A skoro zmieniłeś zawieszenie i to wylazło - więc na 100 % musisz kombinować z cięgłami. Kup sobie cośc takiego: http://allegro.pl/przegub-kulowy-ciegno-barylkowe-m6-6-kpl-4-szt-i1261983879.html + np pręt gwintowany M6 (lub dłuższe śruby M6) i metodą prób ustaw sobie długość cięgieł (skróć je na początku w porównaniu do oryginałów o około 30 mm) sprawdzając napięcie na VAG-u - przedziały znasz. No i musisz później przeprowadzić procedurę adaptacyjną wg tych wskazówek: http://www.forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=860682&postcount=27 Jeżeli przyjęło Ci kodowanie 00007 to jest OK. Edytowane 11 Października 2010 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #92 Napisano 11 Października 2010 no i sprawa trochę się posypała...., wjechałem na kanał, i zacząłem podnosić lewą stronę, zauważyłem że tylko jedna wartość napięcia się zmienia(ta druga, wyszła na 1,65V), niestety pierwsza pozostała bez zmian- jak było 0.72V tak zostało. Po odkręceniu przedniego cięgła zauważyłem że jak bym nie obracał "rączką" to napięcie wskazywało od 0,56V - 0,72V. Po odłączeniu czujnika napięcie wskazywało 0,2V. Wychodzi teraz na to, że chyba mam zepsuty czujnik- czy może szukać gdzie indziej przyczyny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #93 Napisano 12 Października 2010 no i sprawa trochę się posypała...., wjechałem na kanał, i zacząłem podnosić lewą stronę, zauważyłem że tylko jedna wartość napięcia się zmienia(ta druga, wyszła na 1,65V), niestety pierwsza pozostała bez zmian- jak było 0.72V tak zostało. Po odkręceniu przedniego cięgła zauważyłem że jak bym nie obracał "rączką" to napięcie wskazywało od 0,56V - 0,72V. Po odłączeniu czujnika napięcie wskazywało 0,2V. Wychodzi teraz na to, że chyba mam zepsuty czujnik- czy może szukać gdzie indziej przyczyny?? No to rzeczywiście sprawa się skomplikowała. Szukać trzeba zacząć od czujnika. Proponuję zamień tył z przodem (lub na odwrót ) i wtedy sprawdź napięcia. Wyeliminujemy lub potwierdzimy niesprawność czujnika. Jakie błędy Ci VAG pokazuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #94 Napisano 12 Października 2010 Jakie błędy Ci VAG pokazuje? pokazuje mi błąd: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 a więc wychodzi że nie mam przeprowadzonej regulacji xenonów. Jutro postaram się zamienić ten czujnik i wtedy się okaże czy jest walnięty. Ps. myślałem że są dwa różne czujniki?? ale skoro piszesz że takie same to tylko podmiana wchodzi w rachubę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #95 Napisano 12 Października 2010 pokazuje mi błąd: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 a więc wychodzi że nie mam przeprowadzonej regulacji xenonów. Jutro postaram się zamienić ten czujnik i wtedy się okaże czy jest walnięty. niestety sterownik samopoziomowania jest ubogi jeśli chodzi o błędy, przeważnie pokazuje, że nie zakończono regulacji Ps. myślałem że są dwa różne czujniki?? ale skoro piszesz że takie same to tylko podmiana wchodzi w rachubę dokładnie oba czujniki sa takie same a różnica jest tylko w uchwytach i ramionach montażowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #96 Napisano 13 Października 2010 dokładnie oba czujniki sa takie same a różnica jest tylko w uchwytach i ramionach montażowych Potwierdzam co zasugerowałem wcześniej i potwierdzam potwierdzenie Bartka - są takie same . Jakby co - to mam ich aż trzy: dwa w aucie, jeden na półce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #97 Napisano 13 Października 2010 a więc okazał się walnięty przedni czujnik. Po wymianie wszytko hula jak trzeba:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #98 Napisano 14 Października 2010 a więc okazał się walnięty przedni czujnik. Po wymianie wszytko hula jak trzeba:manga Dobrze że tylko czujnik (z drugiej strony to dodatkowy wydatek). Najważniejsze, że autko hula :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek11 Zgłoś #99 Napisano 14 Października 2010 Witam! Śledzę forum od kilku tygodni i uważam, że wykonujecie koleżanki i koledzy kawał niezłej roboty. Dla średnio zaawansowanych i dysponujących czymś więcej niż wkrętak i młotek to kompendium wiedzy na temat ich "synka". Wiele informacji, wiedzy, porad pozwala cieszyć się możliwością pielęgnacji, większych mniejszych napraw swojego ulubieńca. Dobra dość wazeliny, do sedna. Mam problem z czujnikiem poziomowania, wartości napięć: przód - 4,65 (nie zmienia się - prawdopodobnie uwalony czujnik), tył - 0,75 (przy przechylaniu - zmiana wartości). Dodam, że zawias obniżony. Kolego Wojciechpop, czy byłbyś skłonny pozbyć się czujnika z półeczki i za ile? Czy dostosowania napięć do żądanych dokonać można jedynie modyfikacją ramion? Proszę o wyrozumiałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #100 Napisano 14 Października 2010 Mam problem z czujnikiem poziomowania, wartości napięć: przód - 4,65 (nie zmienia się - prawdopodobnie uwalony czujnik), tył - 0,75 (przy przechylaniu - zmiana wartości). widzę ze sytuacja podobna jak u mnie, tylko wartości napięcia miałem inne. U mnie po wymianie czujnika sprawa się rozwiązała- więc i u Ciebie będzie tak samo. Czy dostosowania napięć do żądanych dokonać można jedynie modyfikacją ramion?Proszę o wyrozumiałość tutaj chyba tylko modyfikacja ramion wchodzi w rachubę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach