s27 Zgłoś #21 Napisano 9 Czerwca 2011 VW już od ponad 10 lat tak robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #22 Napisano 9 Czerwca 2011 ja też miałem tą kontrolke ;P tylko dolałem olejuu i było w porządku także bez obaw..a co do czerwonej od ciśnienia oleju to tylko raz mi kiedyś pomrugała jak miałem słaby akumulator i silnik kręcąc nie zapalał więc było słabe ciśnienie i pomrugiwała. Także jeśli tylko coś sie bedzie działo z ciśnieniem to napewno da znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #23 Napisano 26 Lipca 2011 Samochod jedzie jutro do warsztatu-wiadomosc na fisie "ölsensor werkstatt" oznacza uszkodzenie czujnika a nie niski poziom oleju Czy orientuje sie ktos jaki jest koszt(w Polsce) wymiany czujnika (na oryginalny) + olej + filtr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kugl Zgłoś #24 Napisano 17 Kwietnia 2013 Jak ktoś by chciał wyłączyć czujnik to podaje jak to zrobić VCDS. Wchodzi zestaw wskaźników (17) - adaptacja (10) - kanał 39 - zmieniamy na 0 wtedy jest wyłączony. oczywiście jak ktoś chce włączyć to zmieniamy na 1 i zapisujemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #25 Napisano 21 Grudnia 2013 Witam. Ja wymieniłem filtr powietrza i paliwa w pasku. Auto zgasło po kilku sekundach. Przy próbie odpalenia po kręceniu 3 razy miga kontrolka czerwona smarowania na fisie i gaśnie? Co to może być? Auto nie chce odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #26 Napisano 21 Grudnia 2013 zalałeś filtr ropą?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #27 Napisano 21 Grudnia 2013 Tak, włączając i wyłączając zapłon. Załóżmy powiedzmy, że było za mało ropy w filtrze. Co mogło się stać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #28 Napisano 21 Grudnia 2013 czy zalałeś faktycznie filtr paliwowy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #29 Napisano 21 Grudnia 2013 Tak. Gdy auto zgasło i nie mogłem odpalić to zajrzałem do filtra i pływał cały w ropie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario36 Zgłoś #30 Napisano 22 Grudnia 2013 Rozumiesz poprzednika?pyta sie czy faktycznie z bańki lub butelki przed założeniem filtra go zalałeś-nie chodzi mu o kręceniem silnika na "sucho".Jak nie mogłeś odpalić to pompa podawała waszkę i filtr sie zalał(normalne).A kontrolka oleju na czerwono to już inna para kaloszy(chyba zę wychechłałeś całe aku i wszystkie kontrolki wariują... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #31 Napisano 22 Grudnia 2013 kontrolka miga po długim kręceniu rozrusznikiem, ponieważ komp widzi obroty, a ciśnienie oleju małe. Filtr już masz zalany ropą, ale powietrze poszło do szyny CR i dlatego zgasł. Spróbuj pokręcić rozrusznikiem jeszcze kilka razy, w szynie CR musi wytworzyć się ciśnienie paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #32 Napisano 17 Listopada 2018 Czy to normalne, że kontrolka ciśnienia oleju nie zapala się podczas włączania auta ? jestem przyzwyczajony, że kontrolka się włącza po załączeniu zapłonu i świeci się do momentu odpalenia, a po odpaleniu gaśnie jak ciśnienie jest ok. Gdzieś wyczytałem, że w passacie tak nie jest. Prawda to ? Tak mi się dzisiaj rzuciło w oczy przy wymianie oleju i się zastanawiam dlaczego nie świeci i chociażby na sekundę nie zamruga w ramach testu. Jak można sprawdzić VCDS'em czy kontrolka w ogóle działa ? W dobie awaryjnego systemu napędu pompy oleju, wolałbym od razu wiedzieć, że nie ma ciśnienia i szybko gasić auto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #33 Napisano 18 Listopada 2018 @maniujr przeniosłem twoje pytanie do innego tematu bo kontrolka poziomu (żółta) i ciśnienia (czerwona) to nie to samo. Ty pytasz o tę drugą i jak można tu przeczytać - to normalne, że się nie świeci przed odpaleniem silnika. Na moich białych zegarach tak właśnie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #34 Napisano 19 Listopada 2018 Faktycznie ciekawe z tymi kontrolkami. Idzie vcds'em odpalić procedurę sprawdzania wszystkich kontrolek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #35 Napisano 19 Listopada 2018 Oczywiście jest taki test, w jednych zegarach to wspólny test kontrolek (jedna po drugiej), a w innych można testować pojedynczo. Coś mi się jednak wydaje, że zegary z pełnym FIS'em nie mają tej kontrolki - zamiast niej pojawia się pewnie komunikat na FIS'ie. W moich białych zegarach próba testu wspomnianej kontrolki kończy się komunikatem o braku obsługi wybranego wyjścia przez sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #36 Napisano 18 Lipca 2019 witam , może pomożecie mi. zainteresowałem się kontrolką oleju ponieważ zauważyłem że nigdy się nie zapala przy włączaniu zapłonu. odłączyłem czujnik poziomu - odpalam auto kontrolka nie świeci się i żadnego dźwięku odłączyłem czujnik ciśnienia - odpalam auto kontrolka nie świeci się i żadnego dźwięku podłaczyłem kompa i żadnych błędów nie ma ,dodam że zacząłem sie niepokoić przy wymianie oleju gdy z silnika zeszło około 2,5 litra a weszło 4 litry moje pytanie gdzie zacząć szukać przyczyny problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #37 Napisano 18 Lipca 2019 59 minut temu, bubas16 napisał: gdzie zacząć szukać Sprawdź czy masz włączony czujnik poziomu oleju - tak jak w tym poscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #38 Napisano 18 Lipca 2019 A od kiedy to w b6 świeci się kontrolka ciśnienia i poziomu oleju? Jak będziesz miał za niskie ciśnienie albo za niski poziom to ci się zaświeci. Przecież ci napisałem że problemu szukaj w instrukcji obsługi. Jak nie wierzysz to znajdź jakieś duże rondo i napierniczaj po nim kółka z jak największą prędkością. Albo wyjmij bezpiecznik skrzyni biegów i kręć rozrusznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #39 Napisano 18 Lipca 2019 @mkpol ale chlopak napisał, że zlał 2.5 litra a to grubo poza minimum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #40 Napisano 18 Lipca 2019 Jeśli zeszło 2,5 litra to z pół litra zostało jeszcze w silniku, czyli czujnik był poniżej poziomu oleju. Ciśnienie w ogóle się nie zaświeci, bo pompa pompuje. Jeśli weszło 4 litry to ma moim zdaniem sporo za duży poziom. Ja jak wymieniam to zawsze jest płukanka i olej schodzi całą noc. Jeszcze się nie zdarzyło żeby weszło potem więcej niż 3,5 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach