Jump to content

maniujr

  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About maniujr

  • Birthday 07/05/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. skoro masz kompa, to puść "output test" czyli po kolei uruchamia palnik, pompki, dmuchawę itd. jakieś błędy pokazuje ?
  2. U mnie podobnie, ale chcę jeszcze dać mu szansę, bo podobno jak długo nieużywany (heating od zeszłej zimy), to może wymagać "wypalenia". 4x pojawił mi się "no flame intermittent", głównie rano. Odpala, ale po kilku min gaśnie. Ustawiaj na max grzania, może pomoże. btw - palnik nowy znalazłem za 490pln
  3. Czy ktoś używa pilota T100 (mały jak T91, ale z wyświetlaczem). Chodzi mi o to żeby wiedzieć czy piec chodzi, bo obecnie borykam się z przypadkowym wyłączaniem, a T91 tylko pokazuje czy włączyłem. btw - pojawiła się nowsza opcja ThermoCall->ThermoConnect z nową apką i działaniem po necie, a nie sms, ale koszt to 1750pln + po darmowym roku 35eur za utrzymanie karty gsm, która jest w zestawie (działa w całej EU).
  4. Dokładnie jak piszesz. U mnie też kopciło i się wyłączało. Czasem szybciej, czasem później. W środku zimno. Winna była pompka wody (ta za halogenem przeciwgielnym). Koszt ok 500pln, ale od tego czasu webasto działa bez zarzutu. VCDSem można wymusić sprawdzenie wszystkich elementów i u mnie czasem pompka chodziła, a czasem nie. Błędy jakie znajdziesz nie robiąc testu po kolei, to co najwyżej "no flame". Na 99,9% u kolegi jest uwalona pompka.
  5. Lekki wzrost obrotów przy wypalaniu dpf i włączaniu grzania/klimy jest normalny, ale spadanie temp jak już osiągnął 90 to jak dla mnie to trochę dziwne... jak osiągnie 90 to już powinien trzymać, a -5 to nie jest jakiś straszny mróz. Nawet na postoju i przy włączonej klimie. Jak by był upał i byś się kulał w korkach, to może wzrosnąć powyżej 90, ale to potem wiatraki odpalają i spada do 90. W innych przypadkach dobija do 90 i tyle trzyma. Układ chłodzenia jest tak błędnie nazywany, bo to jest układ dogrzewania silnika, a tak już już super poprawnie to układ utrzymywania optymalnej temperatury pracy silnika, czyli ok 90stopni. Imho nie powinien spadać poniżej 90 jak już tyle osiągnie...
  6. Kupiłem tutaj nowy za śmieszne pieniądze. Dwa kliknięcia vcds i dokodowałem jako drugi. Nie wiem czy od B8 podejdzie. https://allegro.pl/oferta/vw-pilot-t91r-ogrzewanie-postojowe-7n0963511-nowy-7891216680
  7. pytanie tylko, po co trzeba robić odblokowanie urządzenia ? webasto mi działa, pilot też, chcę tylko dokupić dodatkowy. btw - od T91R też podejdzie ? z tego co czytałem to piloty do T i R są te same (różnica tylko w centralce z/bez linii analogowej) https://allegro.pl/oferta/vw-pilot-t91r-ogrzewanie-postojowe-7n0963511-nowy-7891216680
  8. ktoś się orientuje czy piasty tył do 4motion są takie same jak na przód ? bo do 4WD oczywiście są inne na tył niż do 2WD. Wymieniałem przód jakiś czas temu i chyba słychać tył...
  9. spalanie 7l/100km to normalny poziom, a im więcej stoisz tym średnia bardziej rośnie
  10. jako, że wątek ma 183strony, mamy szybkie pytanie czy jest sens aktualizować RNS w wersji D z softem 4120 i mapy 7919 ? pomijam, że nie czyta mi SD, ale to chyba wina gniazda... jeśli tak, to do jakich wersji i co zyskam ?
  11. czyta ? jeśli tak to podaj jaka wersja radia i softu
  12. przymierzam się do wymiany gniazda SD w RNS510. Czy wyjęcie całego radia jest skomplikowane ? Ewentualnie przed wykręceniem może ktoś zapodać info o aktualizacji firmware'u (skąd? jak?)
  13. Spryskiwacz założony, ale dopiero teraz widzę ze zdjęć, że jest z tym trochę roboty i nie jest do końca p&p. Demontaż i wężyki to banał, ale przełożenie kamery wymaga podcięcia w kilku miejscach nowej obudowy (żeby się zamknęła), a sama kamera ciężko weszła. Cała klamka z kamerą nie jest już montowana na dwie śruby, a na wcisk. Nie idzie też już założyć metalowej osłony (też dwie śruby), bo spryskiwacz wystaje, no ale tego nie widać pod tapicerką. Generalnie drobna rzeźba, ale w plastiku więc przydaje się mała frezarka/piłka typu dremel.
  14. Witam Jako, że moja klapka się nie domyka, bo została uszkodzona podczas próby kradzieży paliwa, szukam korka na kluczyk. Klapka się zamyka, ale ułamano rygiel, więc można swobodnie otworzyć. Jak się okazuje, korki z allegro nie pasują, bo mój korek wygląda jak poniżej (2 zaczepy, a nie typowy gwint). Nie wie ktoś, gdzie taki dostać ? ASO ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy