maniujr Zgłoś #181 Napisano 12 Września 2017 Czyli masz DCC. Końcówka 09N/010N to L/P strona Popytaj tu (akurat mają wystawione tylko przód) http://allegro.pl/amortyzatory-passat-b6-tiguan-elektron-reg-2-szt-i6947419556.html bo używki ludzie sprzedają prawie w cenie nowych.... np tu http://allegro.pl/amortyzator-tylni-tyl-vw-cc-3c0512010n-3c0512009n-i6924031654.html Nowe na tył to koszt ok 700pln/szt i robie je Monroe dla VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #182 Napisano 8 Lutego 2018 Panowie a czy majac auto z DCC mozna wymienic amortyzatory na zwykle ??? Strasznie dobija mi auto na dziurach i czuc doslownie kazda nierownosc na drodze. Ceny nowych sa kosmiczne a ludzie uzywane sprzedaja bardzo drogo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #183 Napisano 14 Lutego 2018 Pewno mozesz. Tylko caly system DCC trzeba wylaczyc. A jak masz xenona to juz bedzie problem bo jest razem polaczony z DCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alan_CC Zgłoś #184 Napisano 23 Kwietnia 2018 Dnia 8.02.2018 o 20:54, kamil1993 napisał: Panowie a czy majac auto z DCC mozna wymienic amortyzatory na zwykle ??? Strasznie dobija mi auto na dziurach i czuc doslownie kazda nierownosc na drodze. Ceny nowych sa kosmiczne a ludzie uzywane sprzedaja bardzo drogo.. Kamil, mam prawie nowe amortyzatory tył z Volkswagen CC z 2015 roku o przebiegu 17 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #185 Napisano 23 Kwietnia 2018 Wystaw na giełdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhotnik Zgłoś #186 Napisano 27 Kwietnia 2018 Witajcie. Posiadam w swoim aucie nivomat i dziś pękła mi sprężyna. W salonie podali mi nr 3C00511115N. Do dostania tylko w ASO i czekam ponad tydzień. Moje pytanie, czy mogę założyć inne sprężyny na 3...4 tygodnie, żeby spokojnie jeździć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #187 Napisano 27 Kwietnia 2018 Podali ci zły numer, chyba że coś źle przepisałeś, poprawny to 3C0511115N. Może dlatego nie możesz znaleźć. Szukaj po kropkowaniu - i pasek fioletowy + 4 paski żółte. W ostateczności możesz założyć inną, byle z paska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhotnik Zgłoś #188 Napisano 27 Kwietnia 2018 Tak, źle przepisałem numer. Szukam 3C0511115N i jej nigdzie nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sPiDeK Zgłoś #189 Napisano 24 Lipca 2018 Hej hej czy ktoś miał problem ze stukającym amortyzatorem ? Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych, u dwóch mechaników i zawieszenie niby igła i nic nie widzą co by mogło to powodować, amorki wychodzą na stacji super a poniżej 15c tłucze się coś z lewej strony. W takie upały jak mamy teraz jest cisza ale np. nad ranem jak jest chłodno to na nierównościach dochodzą okropne stuki. W czasie jazdy po prostej drodze jest ok, najgorzej jak są małe, powtarzające się nierówności albo jazda po takich płytach jak w załaczniu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #190 Napisano 24 Lipca 2018 Jesteś pewny, że to amortyzator? Na żadnym innym elemencie nie ma luzu? Jest oczywiście możliwość, że amortyzator lub jego mocowanie górne ma luz i tego na stacji nie pokaże (zresztą te testy są mało miarodajne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sPiDeK Zgłoś #191 Napisano 24 Lipca 2018 Dwóch mechaników i dwie stacje stwierdziły że luzu nie ma...tzn. na jednej stacji powiedzieli że to górne poduszki amorka plus łożyska. Wymieniłem i nic nie dało. Martwi mnie stukanie w zależności od temperatury. Najbliżej mi jednak do amorka. Dokręciłem śrubę pod podszybiem, zobaczymy jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #192 Napisano 25 Lipca 2018 Niby to skłania do amortyzatora. Ja też miałem taki objaw (w sensie stukanie co jakiś czas na wybojach) ale ustąpił po... wymianie hamulców i pełnym rozciągnięciu amortyzatora w dół, i ponownym posadzeniu auta Może jakaś osłona zaczepia lub zwyczajnie coś wewnątrz się przyblokowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #193 Napisano 2 Września 2018 koledzy, szykuję się do wymiany amorków, za bardzo mi nurkuje przód i za głośno się zachowuje przy najeżdżaniu na policjantów, ale w prowadzeniu stabilnie, nie buja i nie rzuca... Pomoże ktoś mi w rozkodowaniu po vin jakie powinienem zamówić ? Chyba skuszę się na sachsa... Na alle... widzę rożnie oznaczenia... dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_g_92 Zgłoś #194 Napisano 12 Listopada 2018 Panowie czy w b6 passacie variant sport czy jest to normalne gdy 5 osób usiądzie do samochodu to zawsze muszę zachaczyć o policjanta? Czy jest już coś zużyte i trzeba wymienić? Obecnie mnie nie ma w domu i wracam późnym wieczorem gdy jest już ciemno i nie mogę wykonać zdjęcia odnośnie jak to wychodzi według miary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #195 Napisano 13 Listopada 2018 Mój na gwincie też mocno siada jak wsiądzie 3 pasażerów. Cóż ten typ chyba tak już ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #196 Napisano 13 Listopada 2018 Miałem b6 sportline który w sumie niewiele różni się od standardu i przez kilka lat uzytkowania nigdy o nic nie zahaczyłem. 4 osoby, pełen bagaznik, dwa rowery na haku. Oczywiście siadł, ale nie na tyle żebym musiał się obawiać jezdni. Co innego przodem przy zjeździe z długiego progu zwalniającego - ale to każdym pustym passatem - począwszy od b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #197 Napisano 13 Listopada 2018 Ja mam sportline. 4 dorosłe osoby i pełny bagażnik, wyjazd na Węgry i z powrotem, nic nie ocierało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bilat91 Zgłoś #198 Napisano 29 Listopada 2018 (edytowane) Witam, Przyszła kolej i na mnie... Sedan 2.0 tdi CBAB 150tys km 2008r. Jeden amortyzator cieknie, testy na ścieżce około 55-60%. Auto buja, a na spowalniaczach prawie dobija, przy tym przez pierwsze kilka kilometrów z przodu trzeszczy jak stara kanapa. Trzeba wymieniać - i teraz dylemat... Opcja 1 KYB Ultra SR + sprężyny KYB standard koszt 1668zł Opcja 2 KYB Ultra SR + sprężyny Eibach -30/-30 koszt 1637zł Opcja 3 Sachs standardowe + sprężyny Sachs. koszt 1760zł Do tego łożyska, poduchy, odboje. Czy może zostawić ORI sprężyny w spokoju i wymienić same amortyzatory? Chciałbym auto troche utwardzić bo teraz jest miekkie strasznie, ale nie chce przesadzić bo to nie formuła 1 tylko auto do jazdy. No i pytanie- po wymienia na nowe standardowe auto dużo zyska na twardości czy lepiej zainwestować w utwardzane amory takie jak KYB Ultra SR. Jeździ ktoś z Was na zestawie nr 1 i jest w stanie przejechać miasto bez rzucania ku...mi? Pozdro Edytowane 29 Listopada 2018 przez bilat91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #199 Napisano 30 Listopada 2018 Kayaby + Eibach. Miałem takie połączenie w B5 i było świetne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #200 Napisano 14 Stycznia 2019 Witam wszystkich, Ja znowu się męczę z zawieszeniem sportline, passata kupiłem niedawno ale już wiem że zawias mi nie pasuje. Jest bardzo sztywny, czuć najmniejsze nierówności, nawet mogę to porównać do audi a4 b7 ponieważ właśnie z niego się przesiadłem na passata, z myślą że będzie wygodniejszy ale jednak nie jest. Byłem na teście amortyzatorów, przód wyszedł 92%, a tył 87%.Szkoda by je było zmieniać ale chyba będzie trzeba, bo komfortu brak. Szukać oryginalnych używanych mcpersonów czy zmienić tylko amorki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach