Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W przypadku poduszek i łożysk koszt wymiany jest porównywalny z ich ceną więc patrząc tak warto wymienić przy zmianie amortyzatorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zgodzę się z tobą. Miałem fabrycznie wzmacniane amortyzatory i założyłem na nie sprężyny eibach -30-30. Przy 18 calach komfort oczywiście nieco się pogorszył, ale trakcja w zakrętach zdecydowanie na plus. Obawiałem się że po założeniu bilsteinów b8 auto jeszcze się utwardzi, a tu zdziwko. Przed wakacjami założyłem na tył B8 i mimo że są krótsze niż fabryczne to

1. Autko poszło minimalnie w górę

2. Zdecydowanie poprawił się komfort jazdy.

 

Więc to jednak nie jest tak że co byś nie założył to będzie ok

 

Marek kolega ma standardowy zawias a nie modyfikacje pokroju eibach + B8, to zupełnie inna sytuacja. Chyba nie po to wydałeś minimmum 800zł na tylne 2 amorki by pracowało to jak na kayabach za 260zł/2szt

 

 

Mowa o standardowym zawieszeniu a tam będzie tak jak napisałem.

 

U Ciebie po założeniu nówek B8:

1. Autko poszło minimalnie w górę - oryginalne były zużyte + obniżona sprężyna zdecydowanie skróciła ichniejszy zakres pracy

2. Zdecydowanie poprawił się komfort jazdy. - to też oczywiste, w końcu amor zaczął naprawdę tłumić , pewnie to co wyjąłeś z fabryki było już zmęczone i rękoma mogłeś sobie ten amorek pompować :)

 

Pozdrówki

marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem, w passaci b6 2008r highline zmieniłem amortyzatory na sachsy. po wymianie auto dziwnie stoi .. z tylu wiele mniejszy prześwit niż z przodu. wcześniej auto stało równiutko. co mam teraz zrobić ? jakie sprężyny z tylu zalozyc żeby znow wygladal jak przed wymiana ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniles wszystkie amortyzatory czy tylko przód/tył?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zmieniłem amortyzatory
jakie sprężyny z tylu zalozyc żeby znow wygladal jak przed wymiana
skoro problem powstał po wymianie amortyzatorów to czemu chcesz zmieniać sprężyny?
pewnie to co wyjąłeś z fabryki było już zmęczone i rękoma mogłeś sobie ten amorek pompować
Przed i po wymianie byłem na ścieżce zdrowia, żeby sprawdzić czy i jakie różnice będą i powiem ci że stare amorki były jeszcze w bdb stanie. Tak jak pisałem miałem z tyłu amortyzatory wzmacniane i jak na passata to tył miałem baaaaardzo twardy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij Danielu od sprawdzenia czy były właściwie dobrane.

Pozdrówki

marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienilem przod i tyl. amory byly tak dobrane iz czlowiek w sklepie z czesciami dal mi amorki poprostu dedykowane do passata b6 sachsa. jest jakas inna w tym mozliwosc ;)?? kurcze bo mam chec zalozyc stare amory na tyl ... lecz nie wiem do konca czy to przypadkiem przod nie jest wyzej niz bylprzed wymiana a tyl stoi tak samo... ciezka sprawa. najlatwiej zmienic bedzie tule sprezyny zeby ciutke sie podniosl, ale nie za wysoko. problem z doborem tych sprezyn payrzac na te kolorowe kropki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzuć mi na pw vin , napiszę Ci jaki nr amorków powinieneś włożyć. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cze,

 

Tak w celach relacyjnych. Wymieniłem amory. Zdecydowałem się na sachsa, bo miałem w bdb cenie (250/szt przód i tył). Do tego do wymiany poszły kompletne mocowania górne (były dobre, ale po co za 10 tys znowu to rozbierać...) oczywiście wszystkie osłony, odboje itd.

 

Wrażenia przed wymianą: auto bujało się niczym niesione przez fale Dunaju, a każdy zakręt z duszą na ramieniu.

Wrażenia po wymianie: jeździ się jak taczką. Jakbym zamiast amortyzatorów miał jakiś beton zalany. Trakcja się poprawiła, ale komfort spadł. Do tego czuję każdą nierówność felg, a krzywe są koszmarnie...

 

No i to tyle. Aaaa stare amory można było ręką, bez oporu wciskać i wyciągać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to bardzo drogo za szt.

 

Czy ja wiem. Jak na cenę w sklepie to nie ma źle. Na allegro trzeba dać minimum tysiaka za komplet, więc wychodzi na jedno tyle, że kupuję w istniejącym sklepie i nie mam kosztów przesyłki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 1 stronie w allegro znalazłem komplet z wysyłką Sachs'a za 809zł a nie szukałem czy są tańsze więc chyba jednak trochę drogo :hunter

 

http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-przod-tyl-passat-b6-b7-odb-i4574330937.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mówiąc już o naszych forumowych dystrybutorach, którzy ceny zawsze mają dobre. Te 250 to już razem z osłonami, odbijaczami i przednimi uchwytami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te 250 to już razem z osłonami, odbijaczami i przednimi uchwytami?

 

Nie żartuj :lol2 Oczywiście, że za same amory :) Do tego poduszki po 150 jak pamiętam + komplety osłon po coś ok. 80 zł za sztukę. Ale ile by nie kosztowało - warto było :) teraz auto się prawie trzyma drogi :D Jeszcze tylko felgi muszę wymienić bo strasznie biją i opony, bo mam jakieś badziewie Toyo Proxes C1S. Na suchym to jak cię mogę, ale na mokrym to jakaś rzeźnia jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w mój passat trze o nadkola wystarczy że siądzie ktoś na fotelu pasażera i wjade w jakąś nie równość bądź dziure i autko siada i obciera czy to znak zużycia amortyzatorów? czy spręzyny są do wymiany? autko ma przebieg 230 tys.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprężyny do sprawdzenia Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowiem mam pytanie. Dzisiaj zmieniłem amortyzatory tylne na KYB. Po wymontowaniu starych okazało się, że odboje i osłony nie pasują(są mniejsze niż orginały) dokupiłem takie jak były orginalnie(Sachs) Zamontowałem je i przejechałem około 100 km i wydają się bardziej sztywne niż poprzednie,w zakrętach trzymają dobrze. Czy źle dobrałem amortyzatory dlatego są sztywniejsze? Gdy zaniosłem do sklepu odboje i osłony te które nie pasowały to powiedzieli mi żę dobierali je według katalogu. Kupywałem u nich te odboje i osłony razem z amortyzatorami i teraz boję się, że mogli źle dobrać amortyzatory. Czy da się sprawdzić czy te amortyzatory są odpowiednie? Odboje i osłony Sachsa kupiłem w innym sklepie. Orginalnie zamontowany był amortyzator sachsa. Cały samochód jest jakby sztywniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupowałem też odboje sachs wg ich katalogu i też nie do końca pasowały... Podejrzewam że amortyzatory są twardsze bo dobrze działają. Stare amortyzatory prawdopodobnie były zużyte i dlatego je wymieniałeś, więc nowe muszą działać skuteczniej. Generalnie do pasatów było wiele typów amortyzatorów i podejrzewam że jak nie kupisz oryginałów o dokładnie takim samym oznaczeniu to na pewno będą działać nieco inaczej niż fabryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też jakiś czas temu wymieniałem amory tył KYB i odboje z osłonami SACHS; wszystko pasowało. Numer amorów 344459, odboje z osłonami 900 202 009

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy kupowałem amortyzatory Kyb to dali mi odboje i osłony jakiejś innej formy i one nie pasowały. Dokupiłem wtedy odboje i osłony Sachs i pasowały. Główny problem, że auto jest jakieś sztywne ale może się przyzwyczaje. Numer amorów Kyb 344459 a odboje i osłony to nie wiem bo nie mogę odnaleźć pudełka. Michał czy Twoje auto jest sztywniejsze po wymianie amorów?

Edytowane przez konserwatysta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności