leadus Zgłoś #161 Napisano 26 Lipca 2014 mam nadzieje ze w miare widoczne zdjecia kostek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #162 Napisano 27 Lipca 2014 Panel masz już podłączony? Przekaźnik masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #163 Napisano 28 Lipca 2014 tak to juz jest podpiete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #164 Napisano 30 Lipca 2014 (edytowane) to w koncu ktos cos pomoze ? bo prawie 3 tyg temu wsadzilem climatronic i do dzis nic nie dziala a w upalach troche slabo sie tak lata Edytowane 30 Lipca 2014 przez leadus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #165 Napisano 30 Lipca 2014 Pod parownikiem masz czujnik oszronienia - podpięty? W klimatroniku masz też czujnik nasłonecznienia - podpiety? Klapa na podciśnienie obiegu wewnętrznego podpięta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #166 Napisano 30 Lipca 2014 (edytowane) czujnik oszronienia nie wiem o co chodzi ale mam jeden wolny przewód dość długi , czujnik nasłonecznienia podpięty , cały climatronic też podpięty pod wiązkę i panel , zostało tylko przy skrzynce skończyć podpinanie panel brak reakcji jakiejkolwiek póki co Edytowane 30 Lipca 2014 przez leadus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #167 Napisano 1 Sierpnia 2014 ogolnie z tego co wiem to wystarczy podpiac caly climatronic i panel i dac mu prad i musi dzialac nawet bez czujnikow a u mnie zero odzewu mimo wpietego plusa i calej reszty gratow zostaly te przewody co na foto plus jeden kabel pod maska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #168 Napisano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) Dobrze piszesz, będzie działał bez czujników. Tylko że panel powinien dostać 3 plusy. Minimum 2, wtedy włączy się w trybie webasto. Przynajmniej tak jest w B4. Masz schemat? Mogę Ci przesłać na e-mail. Z tego co tu patrzę, to: -wtyk 1 pin 3 zacisk 15, czyli plus po zapłonie. -wtyk 3 pin 8 zacisk 30, czyli plus stały. -wtyk 3 pin 26 zacisk x, czyli plus po zapłonie, ale nie podczas rozruchu silnika. Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez szkielo82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #169 Napisano 1 Sierpnia 2014 jak bys mi napisal w ktorych kostkach dokladnie tego szukac bylbym wdzieczny , schemat widzialem ale slabo z nimi sobie daje rade , ogolnie kabelki to moj slaby punkt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #170 Napisano 2 Sierpnia 2014 W których kostkach to nie wiem, bo w B3 jest inaczej. Ale możesz to sam sprawdzić. Panel climatronica ma 3 wtyki. Piny masz ponumerowane. To co napisałem wcześniej to właśnie na którym pinie w której wtyczce ma być prąd po włączeniu zapłonu. Jeśli gdzieś nie ma prądu, to wtedy szukaj dalej, dlaczego go tam nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #171 Napisano 2 Sierpnia 2014 (edytowane) ja mam climatronic z b4 lacznie z silnikiem i potrzebna instalacja Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez leadus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dafcio25 Zgłoś #172 Napisano 4 Sierpnia 2014 Witam. Jako że nie moge załozyc nowego tematu chciałbym sie podpiąć tutaj. Mam pare pytań odnosnie klimatyzacji. Mam passata b3 1.9D (1Y) - bez klimy, mam do kupienia po znajomosci calutką klimatyzacje, kompletną do niego. I teraz mam pare pytań, bo w moim aucie jest alternator na szeroki pasek bez rolki napinającej tylko na sprezyne oraz pompa wody tez na szerokim pasku. Jak założe łape pod klimatyzacje to musze wymienić alternator na inny? czy mocowanie jest takie same? Oraz czy w pompie wody wystarczy że zmienie koło pasowe na wąskie? Bo normalnie w B3 jak jest klima to pompa wody i wspomaganie jest na waskim pasku, a alternator i klimatyzacja na szerokim, zgadza się? Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam taki schemacik znalazłem na internecie, obejdzie sie bez wiekszych problemów ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #173 Napisano 6 Sierpnia 2014 ja mam climatronic z b4 A to tu będzie chyba troszkę inaczej. Mam jakieś stare zapiski po montażu u siebie. W dużej zielonej wtyczce czarno-zielony kabel to złącze "X" (plus po zapłonie, ale nie podczas rozruchu silnika) Wtyczka czarna 5 pinowa czarno-biały kabel, również złącze "X" Wtyczka czarna 6 pinowa czerwono-biały kabel złącze "30" (plus bezpośrednio z akumulatora) Wtyczka czarna 6 pinowa czarno-żółty kabel złącze "15" (plus po zapłonie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #174 Napisano 6 Sierpnia 2014 Bo normalnie w B3 jak jest klima to pompa wody i wspomaganie jest na waskim pasku, a alternator i klimatyzacja na szerokim, zgadza się? Tak nie do końca, w benzynie są trzy paski klinowe, do 92 roku, potem jest inaczej. Jeśli masz po znajomości to bierz wszystko łącznie z alternatorem choć wystarczy w nim też wymienić tylko koło pasowe. Zaskoczyłeś mnie że w 91 roku był już szeroki pasek, czasem ktoś czegoś już nie przerabiał? Co do trzech pasków to: jeden napędza pompę wody i kompresor na kompresorze jest podwójne koło i z niego idzie napęd na alternator na wspomaganie jest trzeci pasek z podwójnego koła na wale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #175 Napisano 6 Sierpnia 2014 Jeśli masz po znajomości to bierz wszystko łącznie z alternatorem choć wystarczy w nim też wymienić tylko koło pasowe. Ja nie wymieniałem.. Mocowanie samo przesunęło odpowiednio alternator.. Pisze oczywiście o benzynie. W dieslu może być inaczej... W załączniku wgląd na wszystkie możliwe układy pasków w b3... paski.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #176 Napisano 6 Sierpnia 2014 szkielo82 dzięki za rady w piątek posprawdzam czy są tam plusy jak się należy możesz mi tylko napisać gdzie szukać tych czarnych wtyczek ?? przy panelu czy gdzieś przy skrzynce ? masz jakieś zdj tych kostek dla porównania ?? żebym nie siedział pół dnia i nie szukał kostek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #177 Napisano 10 Sierpnia 2014 Sorki że tak późno, ale nie mam ostatnio czasu. Te wtyczki są na wiązce panelu climatronica. Jedna na pewno idzie do komory silnika, druga nie pamiętam. Jeden z tych plusów jest do podświetlania. Czyli nie jest konieczny do uruchomienia panelu, ale nie pamiętam który. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #178 Napisano 10 Sierpnia 2014 na spokojnie ja sam nie mialem czasu przysiasc przy tym dopiero w weekend zaczne dzialac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #179 Napisano 15 Sierpnia 2014 obudzilem climatronic teraz kwestia podcisnien gdzie ktory wsadzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #180 Napisano 15 Sierpnia 2014 dobra mam wszystko spiete ale jedna sprawa , jedno podcisnienie idzie do komory silnika i niech mi ktos wytlumaczy co dalej z nim sie dzieje chyba mi tu czegos brakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach