wzlociq Zgłoś #141 Napisano 19 Listopada 2014 Witam do czego jest 2gi aku w bagażniku do ogrzewania postojowego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #142 Napisano 19 Listopada 2014 tak, do webasto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #143 Napisano 19 Listopada 2014 Jak zamknąć wszystkie drzwi ale nie na alarm ? Dwukrotnie przycisk zamykania na pilocie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #144 Napisano 20 Listopada 2014 Jak zamknąć wszystkie drzwi ale nie na alarm ? Dwukrotnie przycisk zamykania na pilocie ? Dolaczam sie.....jak zamknac z pilota zeby nie uzbroil sie alarm??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #145 Napisano 20 Listopada 2014 Jak zamknąć wszystkie drzwi ale nie na alarm ? Dwukrotnie przycisk zamykania na pilocie ? Nie da się z pilota zamknąć auta z nieuzbrojeniem alarmu. Zamknięcie auta grotem ukrytym w pilocie (wkładka zamka w klamce kierowcy) również powoduje uzbrojenie alarmu. Ale jeżeli ktoś chce zamknąć auto na noc bez akumulatora, to mu się alarm nie uzbroi (uzbraja się gdy wszystkie drzwi, klapy są zamknięte, a jak maska jest otwarta, to nie uzbraja póki się jej nie zamknie. A jak przed zamknięciem wyjmie się akumulator to po zatrzaśnięciu maski nie uzbroi się alarm (brak prądu)). A żeby zamknąć auto bez alarmu, to proponuję najstarsze rozwiązanie. Wyjść z auta (zamknąć drzwi kierwocy), otworzyć drzwi pasażera, wejść do środka (niezamykając drzwi), wcisnąć przycisk ryglowania centralnego zamka w drzwiach kierwocy, opuścić auto, zamknąć drzwi pasażera. Auto będzie zamknięte bez alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #146 Napisano 20 Listopada 2014 Miałem na myśli procedurę przed wymianą akumulatora na nowy. Przeczytałem cały ten wątek i przytoczony przez "Szarego" i jest w instrukcji aby zamknąć wszystkie drzwi ale nie na alarm. Z tego co napisałeś to wnioskuję, że po prostu zamykam auto normalnie z pilota ale przy otwartej masce i wymieniam akumulator. Czy wymieniać akumulator nie zamykając w ogóle drzwi. W poprzednich autach nie wykonywałem takich czynności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #147 Napisano 20 Listopada 2014 Spróbuj nacisnąć zamykanie 2x w krótkim odstępie czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #148 Napisano 20 Listopada 2014 Czyli jak wymieniam akumulator to mam: a) zamknąć drzwi 2x pilotem z otwartą maską b) zamknąć jednym przyciśnięciem na pilocie z otwartą maską c) nie zamykać drzwi w ogóle Bo w końcu nie rozumiem, czy te procedury tyczą się jedynie do zabezpieczenia auta w trakcie ładowania akumulatora poza pojazdem ? Typu, nie wciskać ręcznego, nie otwierać szyb, odczekanie 30 minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #149 Napisano 20 Listopada 2014 2x przycisk na pilocie to tylko pojedyncze ryglowanie (da radę otworzyć drzwi od środka). http://forum.vw-passat.pl/threads/138654-Rozładowujący-się-akumulator-zbyt-wysoki-pobór-pradu?p=2040276&viewfull=1#post2040276 Tu opisałem jak zamknąć auto gdy zabiera się akumulator do ładowania do domu. To co wyżej napisałem jest wersją alternatywną. Jak się otworzy maskę i następnie uzbroi alarm (zamknie się auto z pilota przy wszystkich drzwiach zamkniętych) to odłączenie akumulatora nie powoduje wzbudzenia alarmu (alarm uzbroi się dopiero po zamknięciu maski (ale wtedy nie będzie prądu do uzbrojenia bo akumulatora nie będzie)). Wyjmujemy akumulator i zatrzaskujemy maskę i auto jest zamknięte bez alarmu. Potem otwieramy grotem i też nie wyje bo nie ma prądu i nie uzbroił się. Jak ktoś tak nie chce to w linku co podałem wyżej jest sposób na to, żeby zamknąć auto bez używania przycisków na pilocie (żeby już w ogóle wyeliminować możliwość uzbrojenia alarmu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #150 Napisano 20 Listopada 2014 Nadal nikt nie odpisał na moje pytanie. Mnie interesuje odłączenie na parę minut w celu wymiany akumulatora na nowy, nie ładowania starego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #151 Napisano 20 Listopada 2014 Po prostu wymień akumulator na nowy bez kombinacji.Po co zamykać,nie zamykać..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #152 Napisano 20 Listopada 2014 (edytowane) Pytanie brzmialo "jak zamknac wszystkie drzwi w aucie bez wlaczania alarmu" w watku o akumulatorze. Taka odpowiedz dostales. Przy wymianie akku nic szczegolnego nie trzeba robic. Po zamontowaniu nowego beda sie tylko 2 lub 3 kontrolki swiecily ale one znikna po przejechaniu 300 metrow. A tak poza tym to pewnie kolega musi zamknac auto zeby zaniesc akku na wymiane, zatem wszystkie porady nadal sa aktualne. Edytowane 20 Listopada 2014 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #153 Napisano 20 Listopada 2014 Mnie żadne kontrolki się nie świecą, po wymianie aku, ale ja podpinam booster żeby napięcia auto nie straciło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #154 Napisano 20 Listopada 2014 No przy boosterze to sie nie pojawia. W standardzie jest to ESP, wspomaganie i cisnienie w oponach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #155 Napisano 20 Listopada 2014 Po prostu wymień akumulator na nowy bez kombinacji.Po co zamykać,nie zamykać..? A jest konieczność odczekania 30 minut, przed odłączeniem akumulatora ? Np. otwieram auto, wyjeżdżam z garażu, wyjmuję kluczyk, otwieram maskę i czekam 30 minut, czy mogę od razu wymieniać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #156 Napisano 20 Listopada 2014 Od razu, passat to nie Enterprise. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #157 Napisano 21 Listopada 2014 No przy boosterze to sie nie pojawia. W standardzie jest to ESP, wspomaganie i cisnienie w oponach. Wiem o jakich kontrolka piszesz, tak dla przykładu podałem jak można zmienić aku nie tracąc np. danych z licznika: spalanie i przebieg chwilowy itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_b6 Zgłoś #158 Napisano 16 Grudnia 2014 A gdzie w necie kupić takiego boscha s5 77 Ah, najlepiej z kurierem odbierającym starą baterię? Możecie coś polecić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #159 Napisano 17 Grudnia 2014 według katalogu bosh'a do Twoje paska taki jest odpowiedni: http://allegro.pl/akumulator-bosch-silver-s5-77-ah-780a-2014-2015-i4856011590.html zamawiasz kurier przywozi nowy, a Ty zdajesz kurierowi stary po czym on dostarcza stary do osoby u której zakupiłeś nowy aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #160 Napisano 17 Grudnia 2014 Taka prznajmniej jest teoria W praktyce 2 lata temu z hakiem kupowałem taki sam przez allegro i nikt nie chciał starego ani dopłaty kaucji. Zapłaciłem cenę z aukcji, kurier przywiózł, zostawił i pojechał. swoją drogą 4 miesiące po wygaśnięciu gwarancji padł ten Bosch niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach