FED-EX Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2010 U mnie po tygodniowym postoju nie odpalił ani mój samochód ani żony, a co dziwne odpalił stary Peugeot Partner 1,9D. Pierwsze co zrobiłem to kupiłem 2 akumulatory. Do Passata nabyłem Centra Futura 72Ah. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2010 Ssanie w Dieslu? Sorry za OT Co ma do rzeczy, że diesel ? Przy zimnym motorze zwiększa wolne obroty. Mój też tak ma i wszystkie poprzednie którymi jeździłem. Może fachowo jest na to inne określenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #43 Napisano 27 Stycznia 2010 Przy zimnym motorze zwiększa wolne obroty. Zgadza się. Mój też tak ma i wszystkie poprzednie którymi jeździłem. Mój też tak ma i każdy ma, więc tak ma być. Może fachowo jest na to inne określenie ? Sterownik układu wtryskowego silnika wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną (na pewną ilość powietrza przypada większa dawka paliwa), wpływa na to wiele czynników (m. in. obciążenie silnika na biegu jałowym, temperatura). EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conquer Zgłoś #44 Napisano 27 Stycznia 2010 Mój oryginalny akumulator (61 Ah) w poniedziałek odmówił posłuszeństwa - jeździł 4 lata (160 tys km) - teraz jest Varta Silver 77Ah 780A - znaczna poprawa. Po sprawdzeniu, alternator spokojnie go ładuje bez żadnych obciążeń. W katalogu Varty i Bosch zalecają 74Ah lub 77Ah - tak na marginesie to otwór na akumulator jest przystosowany do większego właśnie 74 lub 77. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #45 Napisano 27 Stycznia 2010 (edytowane) Miałem na mysli 1050 obrotów, moze było nawet więcej. Sie czepiacie. Wiecie o co chodzi ^^ Edytowane 27 Stycznia 2010 przez Michal.Enter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #46 Napisano 28 Stycznia 2010 To ja obalę teorię dwuletnich akumulatorów. W starszym pasku (B5 lift tdi 130ps 200tys. km) mam zamontowany fabrycznie w 2001 roku. W zeszłą zimę miał zawieszki przy -17`C. Tej zimy objawia się to już przy -5`C dlatego auto powędrowało do garażu. W nowszym (B6 tdi 140 ps 2007 75tys. km) mam oryginalnie 72aH i 380A. Na razie wszystko jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #47 Napisano 28 Stycznia 2010 W nowszym (B6 tdi 140 ps 2007 75tys. km) mam oryginalnie 72aH i 380A. Z tego co znalazłem w internecie to do 2.0 TDI wkładano akumulatory 61/330 ,BlueMotion 68/380 ,2.0 TSI i 3.2 V6 FSI 72/380 a w R36 95/450. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #48 Napisano 28 Stycznia 2010 Z tego co znalazłem w internecie to do 2.0 TDI wkładano akumulatory 61/330 ,BlueMotion 68/380 ,2.0 TSI i 3.2 V6 FSI 72/380 a w R36 95/450. No nie wiem, ZTCW na początku do 2.0 TDI były 72-74/380. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #49 Napisano 28 Stycznia 2010 W poście vin decoder dostałem specyfikację wg vin. Jest pozycja "powiekszony akumulator". Może dlatego jest inny...?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #50 Napisano 29 Stycznia 2010 To ja obalę teorię dwuletnich akumulatorów. No w B5FL to były JESZCZE normalne. Aktualnie wkładają straszną ***jnie, ~60AH/~400A co jest śmiechem na sali w przypadku diesla... po 2 - 3 latach jest do śmieci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #51 Napisano 19 Czerwca 2010 a w b6 1.9 tdi 2007 ile byly akumulatory 70 ah ile din i en Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #52 Napisano 5 Grudnia 2010 Chcialem zapytac o takie sprawy : 1.Jesli aku 72Ah to ladowac po wyjeciu z auta 6A przez 10 godzin ? Bo prostownik 15A ustawiany co 3A . 2.Na aku pisze 380-640A to prad rozruchowy miesci sie pomiedzy tymi cyframi ? 3.Czy podczas ladowania ,na odpietym aku od samochodu mozna sprawdzic miernikiem V czy nie jest wiecej niz 14.5V ,dotykajac do klem aku nie do klem prostownika . 4.Odpinanie pierwszy + potem - , a wkladajac do auta odwrotnie ? 5.Czy zostawiacie kluczyk w stacyjce by kiera odblokowana byla ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #53 Napisano 6 Grudnia 2010 2. to nie jest przedział tylko wartości wg normy SAE/DIN 3. Można, obojętnie cyz dodykasz klem czy bezpośrednio biegunów akumulatora. Może być nieco powyżej 14,5 4. out: najpierw minus, potem plus. in: najpierw plus potem minus 5. Ja bym tego nie robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #54 Napisano 6 Grudnia 2010 Dobra ,a jest sens ladowac jak aku po nocy kolejnego wieczora 12.46V (w garazu -3/-5) i przy odpalaniu na sekunde zapala sie kontrolka ABS ,ESP i czerwona kiera . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naimad77 Zgłoś #55 Napisano 8 Grudnia 2010 witam Pada mi Aku to wiem. Ale dlaczego uruchamia mi sie alarm i jak go wylaczyc? odpalam go rano z baterii podrecznej i mi to za bardzo nie przeszkadza tylko chyba to wycie denerwuje sasiadow no i te nocne wstawanie. a dzisiaj to juz co 30 minut sie wlaczal. chcialbym sie wyspac:taksobie. Odpiac go na noc zeby byl spokoj? jutro bede mial prostownik to sprubuje podladowac a jak nie to kupie nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #56 Napisano 8 Grudnia 2010 Pada mi Aku to wiem. odpalam go rano z baterii podrecznej i mi to za bardzo nie przeszkadza tylko chyba to wycie denerwuje sasiadow no i te nocne wstawanie. a dzisiaj to juz co 30 minut sie wlaczal. chcialbym sie wyspac. Odpiac go na noc zeby byl spokoj? jutro bede mial prostownik to sprubuje podladowac a jak nie to kupie nowy powinieneś go raczej porządnie podładować :dobrze, a jeśli to nic nie da to wtedy wymiana akumulatora , można by było również po załadowaniu sprawdzić wartość napięcia podczas zapalonego silnika . Ale dlaczego uruchamia mi sie alarm i jak go wylaczyc? z chwilą zamknięcia samochodu automatycznie uzbraja się alarm , jeśli masz słaby aku to masz i spadek napięcia który następnie powoduje załączenie się alarmu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naimad77 Zgłoś #57 Napisano 8 Grudnia 2010 to wystarczy zebym go zostawil otwarty na noc i sie nie bedzie alarm wlaczal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #58 Napisano 8 Grudnia 2010 to wystarczy zebym go zostawil otwarty na noc i sie nie bedzie alarm wlaczal? dokładnie alarm nie będzie uzbrojony , no ale przed blokiem go nie zostawiaj otwartego jak już to tylko i wyłącznie garaż :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naimad77 Zgłoś #59 Napisano 8 Grudnia 2010 dzieki serdeczne - to sie wyspie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #60 Napisano 8 Grudnia 2010 dzieki serdeczne - to sie wyspie no problem :dobrze , jeśli byś wymieniał akumulator czy ten stary odłączał , to po tej operacji na zegarach mogą Ci się załączyć kontrolki , nie przejmuj się tym po przejechaniu kawałka powinny same zgasnać . pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach