Skocz do zawartości
imagination68

Serce silnika BMP - AWARIA

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego a kiedy wymieniałeś bo tak jak ja zajadę do ASO i powiem że chce napęd zębatkowy to mi chyba nie wymienią??

 

zainteresuj się akcjami serwisowymi.

Łańcuch się kwalifikuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@robertkamyk ty masz passata od początku samego i zrobiłeś nim 220tys km bez wymiany zbieraka oleju ???

Tak zrobiłem 220 i coś zaczyna mi chyba głośniej chodzić i dlatego moje obawy.

Wymieniłem pompowtrysk jakieś 3K temu a produkcja to sierpień 2005.

 

---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 13:41 ----------

 

Dzwoniłem właśnie do ASO w Częstochowie i powiedzieli mi że mój się nie kwalifikuje do wymiany, że niby dobre części mam założone.

 

Czy to prawda, czy wszystkie łańcuchy się kwalifikują do wymiany, mój silnik to BKP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim też siedzi BKP. Koszt części pokrył VW w ramach "gwarancji dobrej woli". Zapłaciłem jedynie za wymianę, a przy okazji wymienili również rozrząd za symboliczną cenę robocizny, bo i tak musiał być rozebrany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil-appa

WITAJCIE...

 

POszukiwane jest serce do passata B6 2 litry 140 kników i oczywiscie wersja BMP... Rozsypała sie dolna cześć silnika, czyli wiadomo co i jak. za wszelkie informacje z góry dziekuję.

 

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

 

Jeszcze jedno mam pytanie do was... czy mozna zalozyc inne serce niz podane fabrycznie BMP? pytam z czystej ciekawosci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi mechanik wymienił wałek na imbusa bete 6 i jeszcze jeździ. Podobno wytrzymalszy na ścieranie. Faktycznie szlifierką ciężej go zmęczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko to auto w opisie coś mi nie pasuje-raczej tam nie ma zabieraka:)

 

naprawa pompa olejowych 2.0 tdi,gwarancja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś na szybko przybliżyć od kiedy wyeliminowano ten przykry problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wyeliminowano tylko poprawiono.Stosowane są zabieraki o długości

10 cm-czyli gniazdo jest głębsze.Pompy napędzane łańcuchem wycofano w listopadzie 2005r.

 

NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI GWARANCJA 509174141

Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czego mogę spodziewać się po bmp z 09/2007 i 91kkm...?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy walek o dlugosci 10cm podejdzie bez problemu w miejsce po 7,7cm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie zabieraki(10cm)umieszczone są w silnikach 2.0 tdi od 2009r.przedłużając gniazdo w swoim wałku wyrównoważającym pod zabierak 10cm masz "nową pompę"

 

 

 

NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI.GWARANCJA

DSCN5557.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PĘKNIĘTY WAŁ KORBOWY SILNIK BMP - PROSZĘ O RADĘ.

 

Witam, w moim passacie pękł wał korbowy (przebieg 207 tyś, rocznik 2007). W warsztacie za naprawę podali jakąś astronomiczną kwotę, dlatego chciałabym wymienić cały silnik (zakup + wymiana będzie o wiele tańsze). W internecie znalazłam oferty sprzedaży silników (najczęściej bez osprzętu i pompowtrysków), ale nie chciałabym aby okazało się później, że przy wymianie będzie czegoś brakowało. Dlatego mam dwa pytania:

1. Czy muszę kupić silnik kopletny (z pompowtryskami, ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę), czy przy mojej awarii wystarczy goły silnik?

2. Jakie jeszcze elementy powinnam wymienić przy okazji wymiany silnika, przy przebiegu 207 tyś.

 

Kompletnie się na tym nie znam i chciałabym mieć podstawową wiedzę (albo chociaż sprawiać wrażenie, ze wiem o czym mówię) zanim zabiorę się za kupowanie silnika i rozmowy z mechanikami :-)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na silnikach za bardzo się nie znam, ale kupując inny silnik jaką będziesz miała pewność że nie jest on bardziej zużyty od obecnego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewności nie będę miała, jedynie mogę się sugerować przebiegiem i rocznikiem, reszta to loteria. Zresztą stary nie działa więc innej opcji nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, żeby kupić silnik o takim samym oznaczeniu (BMP), bo inaczej czeka zmiana elektryki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie uległa uszkodzeniu głowica to wystarczy sam dół silnika. Mokka zadzwoń do mnie jutro koło 11.00 to zapytam się znajomego mechanika, ostatnio miał cały dobry silnik 2.0TDI z passata B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje pomocy a mianowicie jak wyregulować pompowtryski w silniku 2.0 TDI 8V BMP chodzi o wartości?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a niby jak chciałbyś to zrobić ?

wartości reguluje komputer poprzez czas wtrysku (czyli czas przez który elektromagnes otwiera pompo wtrysk) jeśli wartości są już poza normą (o ile pamiętam -2.8 do 2,8)to albo któraś pompka nie domaga albo ciśnienie na którymś cylindrze spadło wtedy np pompka podaje większa dawkę aby skorygować przyspieszenie walu które bez takiej korekty na słabszym cylindrze było by mniejsze niż na pozostałych co skutkowało by nierówną pracą silnika

 

Aby np wykluczyć pompki możesz np zamienić je miejscami jeśli dawki po zamianie pozostaną niezmienione to zn ze pompki ok

Edytowane przez poldeczek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PĘKNIĘTY WAŁ KORBOWY SILNIK BMP - PROSZĘ O RADĘ.

 

Witam, w moim passacie pękł wał korbowy (przebieg 207 tyś, rocznik 2007).

 

Po przeczytaniu tej wypowiedzi/problemu mam już mieszane uczucia, co do tego silnika; większość twierdzi, że passki po 2006r, czyli 2007 i w górę są już "dobre" :taksobie ciekawe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm dziwna sprawa

od jakiegoś czasu tez mam takie dziwne stukanie ( tylko na zimnym silniku ) jednak w pracy silnika, mocy i innych sprawach nie mam nic do zarzucenia. pracuje równo, moc piorunująca - wszystko ogólnie gitara......

serwis stwierdził koło dwumasowe.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności