Skocz do zawartości

Araphaell

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Araphaell

  • Urodziny 03.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mike
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Alternator Bosch 120A - 028 903 031 Łoźyska - Bosch F 00M 990 410 (6303 SKF) Bosch F 00M 990 405 (6003 NSK)
  2. Hej! Czy koduł trzeba programować dla każdego pilota osobno? Właśnie dodałem 2go pilota i o ile w starym mam domykanie szyb to nowy nie zamyka.
  3. Poprosiłbym o zdekodowanie jeszcze Audi VIN: WAUZZZ8E13A017175. Z góry wielkie dzięki
  4. Witam! Prosiłbym o zdekodowanie (do txt ETKA jeśli możliwe): WVWZZZ3BZ2E107646
  5. Ja bym proponował jednak płynów nie mieszać. Różni producenci dodają różne dodatki czyszczące i zabezpieczające przed korozją (szczególnie te o długiej trwałości) niekoniecznie współdziałające ze sobą. Na krótki czas nie powinno być problemu ale przy dłuższym użytkowaniu już może być (proszę zwrócić uwagę na może). Pomijam już oczywiście G11 + G12 które tworzą galaretę. Miałem osobiście mieszankę (w polo)G11 + prestone i czy było tego skutkiem to że po 70kkm wymieniałem pompe wody (zamiennik) czy jakości nie wiem. Teraz do obu leje tylko g12+ i przy wymianie pompa ładna i układ czysty (oczywiście i tak pompa do kosza - więc wolny wybór).
  6. Koledzy zastanawiałem się czy nie zacząć wlewać Castrol Edge 5w40 TD zamiast Mobil 1 5w30 (podobno ciszej silnik pracuje) ale wyczytałem z karty charakterystyki cytuje "Olej zagęszczony modyfikowany chemicznie Oleje syntetyczne". I tutaj moje pytanie jeśli to olej syntetyczny dlaczego zawiera olej mineralny? Może się mylę ale czy to nie powinien być półsyntetyk? I w kropce zostałem. Wiem że oba spełniają normę PD. Jak myślicie błąd w druku?
  7. Fabryczny - zakładany w niemczech. Ale nawet zle nie poszlo miałem szczęście w nieszczęsciu tylko 2 zawory poszły do wymiany
  8. No i niestety okazało się że posypały się zęby paska. Inetrwał 120kkm to kpina nawet 80kkm nie przeżył. Teraz tylko pytanie co poszło w środku ale to juz bede za jakies 3h wiedzial. Dzięki wszystkim zainteresowanym za pomoc w diagnozie
  9. Filtr pełen, pompa gra miło. Podciągnołem do mechanika. Jak zrobi to napiszę co mu było. Przekaźniki i bezpieczniki tez sprawdzalem
  10. mam właśnie doskładnie milimetr do 1/4 baku, ale zdejmowalem węze z filtra i przepływ jest. Co do skanowania skanowalem także pojedyńczo sterowniki. Bez błędów
  11. Witam! Dzisiaj o poranku podpiełem przyczepkę i ruszyłem w trasę. Zatankowalem. Żadnych stuków, puków czy innych nietypowych dzwięków zachowań. Działał doskonale. Mam porównanie aktualnie mam 2 x B6 BMP w garażu. Pojechałem łukiem i nagle zonk - silnik zgasł, zero informacji dlaczego na wyświetlaczu, brak smarowania (przy próbie rozruchu - dłuższej) tak nic. Kręci, ale nie zapala. Teść dowiózl VCP. "Czujnik połozenia wałka rozrzadu -G40- Sygnał poza zakresem tolerancji". Sprawdziłem i wyczyściłem wtyczkę. Brak błędów. Autko dalej nie pali. Poszły fazy? VCP+K v2.7.5 10.03.2011 SmartCard Protokol autoscan z dnia :3/16/2011 5:36:12 PM Adressword : 01 Nazwa :Silnik_I Numer VAG :03G906021NK Opis ster. :R4 2,0L EDC G000SG Wersja SW :9972 Kodowanie :0000072 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=740 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 03 Nazwa :ABS-ESP Numer VAG :3C0614109A Opis ster. :ESP 440 C4 H018 Wersja SW :0001 Kodowanie :0029986 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=790 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 15 Nazwa :Airbag Numer VAG :3C0909605M Opis ster. :0B AIRBAG VW8 031 Wersja SW :522 Kodowanie :0012354 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=768 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 19 Nazwa :Gateway Numer VAG :3C0907530C Opis ster. :Gateway 007 Wersja SW :0040 Kodowanie :7DFD9C44CE2002 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=32E Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 17 Nazwa :Zestaw_wskaznikow Numer VAG :3C0920871 Opis ster. :KOMBIINSTRUMENT VD1 Wersja SW :1614 Kodowanie :0009105 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=751 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 25 Nazwa :Immobiliser Numer VAG :- Opis ster. :Blad czytania ID. Wersja SW :- Kodowanie :- Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=781 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika
  12. Stanowczo sam z ojcem, jak wszytko zawiedzie ASO
  13. No niestety G jest dostępny głównie jako nowy, a ponieważ mam wg VCP brak komunikacji ze sterownikiem "błąd Magistrala danych elektrycznego hamulca postojowego" i "błąd Sterownik elektrycznego hamulca postojowego / ręcznego -J540-" w ASO "prawdopodobnie sterownik" u znajomego mechanika podobna diagnoza a mam dostęp do części zamiennych u znajomego zarówno audi jak VW to przed grzebaniem wole wiedzieć który jest najodpowiedniejszy. Także wielkie dzięki za informacje, z ciekawości podłącze także 4F0 907 801 Bi zobaczę co z tego wyjdzie
  14. To chyba dla mnie za trudne bo rok produkcji mojego passka to właśnie 2006 i uszkodzony mam z symbolem G z A mam tylko Gateway 3C0907530A. Czy mam z tego rozumieć że nie mógłbym założyć B czy musiałbym założyć E i wyżej.
  15. Jeszcze mam pytanie - zauważyłem że są także dostępne moduły z oznaczeniem A i B na końcu ale z nowszą data produkcji. jest jakiś klucz do tych kodów do ich zrozumienia który z czym będzie współpracował? Bo nie wiem może zamiast tego E lepszy byłby B? Z góry dzięki za info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności