Skocz do zawartości

mokka

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mokka

  • Urodziny 30.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Monika
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Pewności nie będę miała, jedynie mogę się sugerować przebiegiem i rocznikiem, reszta to loteria. Zresztą stary nie działa więc innej opcji nie ma.
  2. PĘKNIĘTY WAŁ KORBOWY SILNIK BMP - PROSZĘ O RADĘ. Witam, w moim passacie pękł wał korbowy (przebieg 207 tyś, rocznik 2007). W warsztacie za naprawę podali jakąś astronomiczną kwotę, dlatego chciałabym wymienić cały silnik (zakup + wymiana będzie o wiele tańsze). W internecie znalazłam oferty sprzedaży silników (najczęściej bez osprzętu i pompowtrysków), ale nie chciałabym aby okazało się później, że przy wymianie będzie czegoś brakowało. Dlatego mam dwa pytania: 1. Czy muszę kupić silnik kopletny (z pompowtryskami, ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę), czy przy mojej awarii wystarczy goły silnik? 2. Jakie jeszcze elementy powinnam wymienić przy okazji wymiany silnika, przy przebiegu 207 tyś. Kompletnie się na tym nie znam i chciałabym mieć podstawową wiedzę (albo chociaż sprawiać wrażenie, ze wiem o czym mówię) zanim zabiorę się za kupowanie silnika i rozmowy z mechanikami :-) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności