PĘKNIĘTY WAŁ KORBOWY SILNIK BMP - PROSZĘ O RADĘ.
Witam, w moim passacie pękł wał korbowy (przebieg 207 tyś, rocznik 2007). W warsztacie za naprawę podali jakąś astronomiczną kwotę, dlatego chciałabym wymienić cały silnik (zakup + wymiana będzie o wiele tańsze). W internecie znalazłam oferty sprzedaży silników (najczęściej bez osprzętu i pompowtrysków), ale nie chciałabym aby okazało się później, że przy wymianie będzie czegoś brakowało. Dlatego mam dwa pytania:
1. Czy muszę kupić silnik kopletny (z pompowtryskami, ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę), czy przy mojej awarii wystarczy goły silnik?
2. Jakie jeszcze elementy powinnam wymienić przy okazji wymiany silnika, przy przebiegu 207 tyś.
Kompletnie się na tym nie znam i chciałabym mieć podstawową wiedzę (albo chociaż sprawiać wrażenie, ze wiem o czym mówię) zanim zabiorę się za kupowanie silnika i rozmowy z mechanikami :-)
Pozdrawiam