api13 Zgłoś #101 Napisano 29 Sierpnia 2010 Kolego a kiedy wymieniałeś bo tak jak ja zajadę do ASO i powiem że chce napęd zębatkowy to mi chyba nie wymienią?? zainteresuj się akcjami serwisowymi. Łańcuch się kwalifikuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #102 Napisano 30 Sierpnia 2010 @robertkamyk ty masz passata od początku samego i zrobiłeś nim 220tys km bez wymiany zbieraka oleju ??? Tak zrobiłem 220 i coś zaczyna mi chyba głośniej chodzić i dlatego moje obawy. Wymieniłem pompowtrysk jakieś 3K temu a produkcja to sierpień 2005. ---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 13:41 ---------- Dzwoniłem właśnie do ASO w Częstochowie i powiedzieli mi że mój się nie kwalifikuje do wymiany, że niby dobre części mam założone. Czy to prawda, czy wszystkie łańcuchy się kwalifikują do wymiany, mój silnik to BKP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #103 Napisano 30 Sierpnia 2010 W moim też siedzi BKP. Koszt części pokrył VW w ramach "gwarancji dobrej woli". Zapłaciłem jedynie za wymianę, a przy okazji wymienili również rozrząd za symboliczną cenę robocizny, bo i tak musiał być rozebrany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamil-appa Zgłoś #104 Napisano 27 Września 2010 WITAJCIE... POszukiwane jest serce do passata B6 2 litry 140 kników i oczywiscie wersja BMP... Rozsypała sie dolna cześć silnika, czyli wiadomo co i jak. za wszelkie informacje z góry dziekuję. ---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:09 ---------- Jeszcze jedno mam pytanie do was... czy mozna zalozyc inne serce niz podane fabrycznie BMP? pytam z czystej ciekawosci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Araphaell Zgłoś #105 Napisano 9 Grudnia 2010 Mi mechanik wymienił wałek na imbusa bete 6 i jeszcze jeździ. Podobno wytrzymalszy na ścieranie. Faktycznie szlifierką ciężej go zmęczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #106 Napisano 10 Grudnia 2010 tylko to auto w opisie coś mi nie pasuje-raczej tam nie ma zabieraka:) naprawa pompa olejowych 2.0 tdi,gwarancja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #107 Napisano 10 Grudnia 2010 Czy może ktoś na szybko przybliżyć od kiedy wyeliminowano ten przykry problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #108 Napisano 12 Grudnia 2010 (edytowane) Nie wyeliminowano tylko poprawiono.Stosowane są zabieraki o długości 10 cm-czyli gniazdo jest głębsze.Pompy napędzane łańcuchem wycofano w listopadzie 2005r. NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI GWARANCJA 509174141 Edytowane 12 Grudnia 2010 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #109 Napisano 12 Grudnia 2010 To czego mogę spodziewać się po bmp z 09/2007 i 91kkm...?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #110 Napisano 23 Grudnia 2010 Czy walek o dlugosci 10cm podejdzie bez problemu w miejsce po 7,7cm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #111 Napisano 23 Grudnia 2010 takie zabieraki(10cm)umieszczone są w silnikach 2.0 tdi od 2009r.przedłużając gniazdo w swoim wałku wyrównoważającym pod zabierak 10cm masz "nową pompę" NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI.GWARANCJA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mokka Zgłoś #112 Napisano 7 Stycznia 2011 PĘKNIĘTY WAŁ KORBOWY SILNIK BMP - PROSZĘ O RADĘ. Witam, w moim passacie pękł wał korbowy (przebieg 207 tyś, rocznik 2007). W warsztacie za naprawę podali jakąś astronomiczną kwotę, dlatego chciałabym wymienić cały silnik (zakup + wymiana będzie o wiele tańsze). W internecie znalazłam oferty sprzedaży silników (najczęściej bez osprzętu i pompowtrysków), ale nie chciałabym aby okazało się później, że przy wymianie będzie czegoś brakowało. Dlatego mam dwa pytania: 1. Czy muszę kupić silnik kopletny (z pompowtryskami, ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę), czy przy mojej awarii wystarczy goły silnik? 2. Jakie jeszcze elementy powinnam wymienić przy okazji wymiany silnika, przy przebiegu 207 tyś. Kompletnie się na tym nie znam i chciałabym mieć podstawową wiedzę (albo chociaż sprawiać wrażenie, ze wiem o czym mówię) zanim zabiorę się za kupowanie silnika i rozmowy z mechanikami :-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #113 Napisano 7 Stycznia 2011 Na silnikach za bardzo się nie znam, ale kupując inny silnik jaką będziesz miała pewność że nie jest on bardziej zużyty od obecnego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mokka Zgłoś #114 Napisano 7 Stycznia 2011 Pewności nie będę miała, jedynie mogę się sugerować przebiegiem i rocznikiem, reszta to loteria. Zresztą stary nie działa więc innej opcji nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #115 Napisano 7 Stycznia 2011 Pamiętaj, żeby kupić silnik o takim samym oznaczeniu (BMP), bo inaczej czeka zmiana elektryki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #116 Napisano 7 Stycznia 2011 Jeżeli nie uległa uszkodzeniu głowica to wystarczy sam dół silnika. Mokka zadzwoń do mnie jutro koło 11.00 to zapytam się znajomego mechanika, ostatnio miał cały dobry silnik 2.0TDI z passata B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart-trans Zgłoś #117 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam, potrzebuje pomocy a mianowicie jak wyregulować pompowtryski w silniku 2.0 TDI 8V BMP chodzi o wartości????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #118 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) a niby jak chciałbyś to zrobić ? wartości reguluje komputer poprzez czas wtrysku (czyli czas przez który elektromagnes otwiera pompo wtrysk) jeśli wartości są już poza normą (o ile pamiętam -2.8 do 2,8)to albo któraś pompka nie domaga albo ciśnienie na którymś cylindrze spadło wtedy np pompka podaje większa dawkę aby skorygować przyspieszenie walu które bez takiej korekty na słabszym cylindrze było by mniejsze niż na pozostałych co skutkowało by nierówną pracą silnika Aby np wykluczyć pompki możesz np zamienić je miejscami jeśli dawki po zamianie pozostaną niezmienione to zn ze pompki ok Edytowane 10 Stycznia 2011 przez poldeczek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #119 Napisano 12 Stycznia 2011 PĘKNIĘTY WAŁ KORBOWY SILNIK BMP - PROSZĘ O RADĘ. Witam, w moim passacie pękł wał korbowy (przebieg 207 tyś, rocznik 2007). Po przeczytaniu tej wypowiedzi/problemu mam już mieszane uczucia, co do tego silnika; większość twierdzi, że passki po 2006r, czyli 2007 i w górę są już "dobre" ciekawe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lideek Zgłoś #120 Napisano 13 Stycznia 2011 hmmm dziwna sprawa od jakiegoś czasu tez mam takie dziwne stukanie ( tylko na zimnym silniku ) jednak w pracy silnika, mocy i innych sprawach nie mam nic do zarzucenia. pracuje równo, moc piorunująca - wszystko ogólnie gitara...... serwis stwierdził koło dwumasowe..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach