Danek75 Zgłoś #821 Napisano 8 Kwietnia 2011 Błąd 318 i miganie na panelu od momentu wymiany chłodnicy (nie klimatyzacji) jakiś miesiąc temu. Jak myślicie czy przy wymianie chłodnicy mogli mi coś uszkodzić albo nie dokręcić, co spowodowało ubytek czynnika?Zastanawiam się czy mogę podjechać z reklamacją do gościa co wymieniał chłodnicę, bo klimę nabijałem latem ubiegłego roku. A działa ci klima? Pewny jestes, ze czynnik uciekł? A moze jest go za dużo? Bo błąd 318 pojawia się też wtedy, gdy zadziała zawór bezpieczeństwa. Tak jest przeważnie po ładowaniu klimy w krótkim okresie czasu, tzn. miesiąc - dwa - zanim wyrówna się poziom czynnika w instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #822 Napisano 8 Kwietnia 2011 Albo jeśli jest ułamany, zatkaniu przewodu, zawór wtedy też działa i po włączeniu kompresora cały czynnik znika. Odwiedziłbym nabijacza, aby sprawdził ciśnienie an wejściu i wyjściu (na zaworach) i ocenisz w ten sposób drożność i jednocześnie kondycję sprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #823 Napisano 8 Kwietnia 2011 A działa ci klima? Pewny jestes, ze czynnik uciekł? A moze jest go za dużo? Bo błąd 318 pojawia się też wtedy, gdy zadziała zawór bezpieczeństwa. Tak jest przeważnie po ładowaniu klimy w krótkim okresie czasu, tzn. miesiąc - dwa - zanim wyrówna się poziom czynnika w instalacji. Trochę za niskie temperatury żeby dobrze sprawdzić klimę. Wczoraj przy 14C na zewnątrz nie wiele dało się zauważyć. Zimą sprawdzałem u kolegi w ogrzewanym garażu i było ok ale to było przed wymianą chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #824 Napisano 8 Kwietnia 2011 Jeśli by było za mało czynnika, to sprężarka by ci nie wystartowała. A skoro zaskakuje, to jest odpowiednia ilośc gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #825 Napisano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) Trochę za niskie temperatury żeby dobrze sprawdzić klimę. Wyjaśnij związek, bo nie rozumiem skoro poniżej 5 stopni ostatnio nie było, więc klima się uruchamia. A skoro zaskakuje, to jest odpowiednia ilośc gazu. Skąd to wiesz, ze po wymianie działa? Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez sipowitz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #826 Napisano 8 Kwietnia 2011 Sipek - coś tu nie halo z twoimi cytatami :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #827 Napisano 8 Kwietnia 2011 Pierwszy cytat przecież nie jest mój. A czy działa to nie wiem - przypuszczam jedynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #828 Napisano 8 Kwietnia 2011 czy to możliwe że czujniki są zabrudzone albo mogą nie stykać ?? Jak jest bardzo gorąco w samochodzie to przy automatycznym nawiewie intensywnie dmucha na nogi a na gore nic. i trzeba włączyć ręcznie. Jak schłodzi się wnętrze to po włączeniu 'auto' działa normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #829 Napisano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Mam prośbę czy może Mi ktoś sprawdzić jak wygląda chwilowe spalanie przy włączonej klimie dodam iż na dworze jest 12C , a przy włączaniu klimy chwilowe spalanie rośnie o 0,1 l/h na wolnych obrotach . Pamiętam że latem spalanie rosło z 0,6 l/h do 1,2l/h . Czy tak powinno być ? Czy ma na to wpływ dość niska temperatura (12C ) ? W klimatroniku błędów brak . Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez miodzik3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #830 Napisano 9 Kwietnia 2011 czy to możliwe że czujniki są zabrudzone albo mogą nie stykać ?? Jak jest bardzo gorąco w samochodzie to przy automatycznym nawiewie intensywnie dmucha na nogi a na gore nic. i trzeba włączyć ręcznie. Jak schłodzi się wnętrze to po włączeniu 'auto' działa normalnie. pewnie klapy się przycinają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #831 Napisano 10 Kwietnia 2011 Mam prośbę czy może Mi ktoś sprawdzić jak wygląda chwilowe spalanie przy włączonej klimie dodam iż na dworze jest 12C , a przy włączaniu klimy chwilowe spalanie rośnie o 0,1 l/h na wolnych obrotach . Pamiętam że latem spalanie rosło z 0,6 l/h do 1,2l/h .Czy tak powinno być ? Czy ma na to wpływ dość niska temperatura (12C ) ? W klimatroniku błędów brak . Mi z 0,7l wskakuje na 1,1-1,2l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #832 Napisano 10 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki kolego Jericho , tak też podejrzewałem że jest coś nie tak . Wczoraj byłem u klimatologa , próbował różnych sztuczek ale chwilowe spalanie przy włączonej klimie niewiele sie zmieniało . Badanie temp. w środkowej kratce dało wynik 5,6C przy temp. zew. 12C , twierdzi że wszystko OK ale Ja sam już nie jestem pewien . Generalnie wszystko będzie jasne jak temp.na zew. osiągnie ponad 20C . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #833 Napisano 10 Kwietnia 2011 apy się przycinają no ale kiedy wlacze recznie to dziala wszytsko, potem dam 'auto' i znowu ze srodka nie leci nic i tak mozna przez pare minut sie bawic:> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #834 Napisano 10 Kwietnia 2011 no ale kiedy wlacze recznie to dziala wszytsko, potem dam 'auto' i znowu ze srodka nie leci nic i tak mozna przez pare minut sie bawic:> no i po paru minutach jest ok tak i działa wszytko bez względu na jaką temp ustawisz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #835 Napisano 11 Kwietnia 2011 tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #836 Napisano 11 Kwietnia 2011 tak zrób samodiagnozę a jeśli masz VAG to nastawy podstawowe klap i powinno być ok oczywiście po wykasowaniu błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #837 Napisano 11 Kwietnia 2011 mam VAGa ale dopiero ucze sie jego obslugi, mozesz mi to jakos przyblizyc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #838 Napisano 11 Kwietnia 2011 mam VAGa ale dopiero ucze sie jego obslugi, mozesz mi to jakos przyblizyc ?? mówisz masz http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=109451&postcount=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #839 Napisano 11 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki kolego Jericho , tak też podejrzewałem że jest coś nie tak . Wczoraj byłem u klimatologa , próbował różnych sztuczek ale chwilowe spalanie przy włączonej klimie niewiele sie zmieniało . Badanie temp. w środkowej kratce dało wynik 5,6C przy temp. zew. 12C , twierdzi że wszystko OK ale Ja sam już nie jestem pewien . Generalnie wszystko będzie jasne jak temp.na zew. osiągnie ponad 20C . Niestety ale musze cie zmartwic, bo wczoraj przy zewn temp 16C jak dalem na LO i wlaczalem klime to spalanie z 0.7l roslo na do 0.8 i czasami pokazywalo 0.7l. Dzisiaj przy 20C zachwowanie podobne. Wynik 1.2l mialem przy temp zewn powyzej 20C (nie pamietam ile bylo dokladnie). Sprezarka sie zalacza u mnie normalnie, bo widze to po obrotach silnika oraz czuc zimne powietrze z kratki. Ostanio schlodzilo mi po kilkunastu minutach do 5-4C, przy zewn, ok 20C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #840 Napisano 15 Kwietnia 2011 Witam. Mam pytanie, u mnie na kanale 45 minimalna temp. płynu chłodzącego wynosi 30 st. czy tak powinno być ? Czy temp. wyświetlana jest na innym kanale ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach