weak_michael Zgłoś #801 Napisano 17 Marca 2011 Jakiego parametru dotyczy wartość podana w stopniach,może nieprecyzyjnie ująłem;-)U mnie zauważyłem 82 stopnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #802 Napisano 17 Marca 2011 A tego to za cholerę sam nie wiem Ale sadząc po temperaturze, to raczej o płyn chłodniczy chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #803 Napisano 17 Marca 2011 Również odniosłem takie wrażenie,lecz raz mam wartość 82 stopnie przy ciepłym silniku,raz 67 stopni.Czyżby znowu czujnik temp.cieczy podziękował za wspólpracę czy termostat?Z tego co wiem są rozbieżności pomiędzy tym wskazaniem na panelu,a VAG-iem.Naturalnie w moim przypadku róznica jest zbyt wielka.Trza VAG-a i tyle:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #804 Napisano 17 Marca 2011 Zacznij od termostatu, najczęstsza przyczyna ze wskazaniami temperatury. Następnie interfejs i odczyt temperatur w bloku 011 silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #805 Napisano 18 Marca 2011 Nie jestem pewien co do wskazań temperatury w kanale 24,rano przed odpaleniem po całonocnym postoju wartość wskazana 82 stopnie,po przejechaniu 25 km-67 stopni.Poza tym tę wartość można regulować przyciskami nawiewu.Czy to na pewno temperatura cieczy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #806 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) Witam. Mam problem z moim paskiem. Tzn chciałem wejść w kody klimatronika żeby porównać temperaturę silnika z tym co mi się wyświetla na desce. Niestety kombinacja klawiszy obieg zamkniety i nawiew na górę nie działa. Próbowałem różnych kombinacji i jedyne co mi się udało to zmienić stopnie na farenhajty wciskając jednocześnie AUTO+ECON. Opis kombinacji klawiszy z pierwszej strony nie pasuje do mojego klimatronika. Wie ktoś jak mam wejść w te kody żebym mógł odczytć temp silnika i który to będzie kanał? Edytowane 19 Marca 2011 przez szneider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #807 Napisano 31 Marca 2011 użyj kodu z drugiego (lub trzeciego) postu - [ECON] + [temperatura-] + [nawiew-] wtedy pokaże Ci się menu diagnostyczne. Za to ja chciałem jeszcze swój problem opisać. Mianowicie czasami nie otwiera mi się nawiew na środek a intensywnie dmucha na nogi. Być może źle pracuje V71(chyba) lub coś z temperaturami bo pokazuje mi na termometrze na dole aż 24 stopie, podczas gdzie wszystkie inne pokazują 16 stopni i tyle jest na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalafiorr123 Zgłoś #808 Napisano 1 Kwietnia 2011 Witam.Podepnę sie pod temat nierównej walki z klimatronikiem w Pasku B6 Przegladam forum szukając rozwiazania ale im dłuzej śleczę tym bardziej rece mi opadają. Zwłaszcza że poprzedni tydzień zszedł mi na walce z blokada kierownicy. Z 10:1 dla blokady ale w końcu ja pokonałem. A poblem z klimatronikiem zaczął sie niespodziewanie.Poprostu dmuchawa przestała działac a z nia klima.VAG pokazuje nastepujące błędy: Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 Q HW: 3C0 907 044 Q Component: ClimatronicPQ46 042 0202 Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 3 Faults Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 01087 - Basic Setting Not Performed 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 Czasami z doskoku pojawia się 0898 i błedy wszystkich silników klapek ale to po self teście VAG -iem i daje sie je wykasować.Dostałem się do silnika dmuchawy za schowkiem.Popodaniu 12V hula bez problemu.Opornica/regulator/jeż sprawdzany przez elektronika coś tam wymienił bo się spaliło ale to nie pomogło.Kupiłem na allegro taką samą z takim samym nr 3C0 907 521 beż zadnej literki na końcu jak u mnie i też kaplica.Zgodnie z instrukcją kodowania która znalazłem na forum kombinowałem zeby móc ustawić nastawy podstawowe ale tylko "motoren lernen" nic sie nie dzieje.Zaden nawet nie drgnie. W desperacji udałem sie do ASO.Wyleczyli mnie raz kwota a dwa tym że wiedza albo tyle co ja albo beda sie dowiadywac eksperymentujac moim kosztem a ja nie mam aż tyle wolnych środków zeby im fundować szkolenie.Reset i auto diagnostyka z poziomu panelu klimatronika wykazały błedy 43f 05h, 479 07h,333 09h. Zdaje sie ze z grubsza pokrywająsie z tym z VAg-a. Jeśłi ktoś ma pojecie co zdechło prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #809 Napisano 1 Kwietnia 2011 kolego 01087 z tego co widzę na necie to błąd ustawień(?), chyba na początku tematu było opisane jak przywrócić VAGiem ustawienia domyślne więc może zacznij od tego. A co do drugiego błędu to 00819 Błąd zaworu ciśnienia G65, może potrzebna jest jego wymiana. W Touranie 2.0 TDI jest on na rurce pod filtrem paliwa. Wydaje mi się że po wymianie tego zaworu ucieknie Ci gaz więc konieczne będzie napełnienie klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalafiorr123 Zgłoś #810 Napisano 2 Kwietnia 2011 Dzięki kolego za lokalizacje czujnika. Aco do ustawien podstawowych własnie klopot w tym ze że nie mam kodowania do tego klimatronika.Widziałem ze jeden z kolegów wrzucił co ocnaczają cyfry w 5 cyfrowym kodzie ale po niemiecku a po wrzuceniu tego do tłumacza ni jak nie moge rozkminić znaczenia poszczegołnych cyfr .Próbowałem 15000 i 17000 i nie wchodzi. Jasne że jest jescze pare kombinacji ale może ktos się z tym już zmagał i mogłby pomóc.Jeśli do ustalenia kodowania potrzeba dodatkowych danych co do klimatronika albo auta chetnie przybliżę. Aha mam wersje z podgrzewanymi siedzeniami - bo moze to jest istotne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #811 Napisano 2 Kwietnia 2011 chodziło mi o tę wypowiedź : Kiedy mamy już wszystko zrobione dobrze jest Vag'iem zrobic (wręcz należałoby) tzw. nastawy podstawowe.Czyli w Vag'u wybieramy (będąc juz w sterowniku klimy) Basic seting 04, następnie wybrac kanał 01- poczekac az wszystkie wartosci w okienkach zejdą do zera, --- wrócic do strony klimy--- skasowac błędy,jeśli są--- wejśc do adaptacji 10 --- wybrac kanał 000 i zatwierdzic (safe). z tematu o naprawie v68 w b5 Byc moze u Ciebie robi sie to tak samo jedynie co moze byc inaczej to kanał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalafiorr123 Zgłoś #812 Napisano 2 Kwietnia 2011 Tak czytałem ta instrukcje I nie wchodzi próbowałem kilku kodów "security access" i dalej klapa. Ja mam panel o numerze 3C0 907 044 Q wersja z podgrzewaniem siedzeń .Siedzenia sie podgrzewają i nic pozatym. Silnik dmuchawy działa 2 silniki od recyrkulacji i świeżego pow działaja dziś sprawdzone. A pojawiaja sie błędy 01087 01273 i00819.Czyli status quo.Ktoś ma jakis pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #813 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam. Panowie mam Passata od tygodnia. I mam pytanko jak odpalę Passata to klima robi Diagnostic czy tak powinno być?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #814 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam.Panowie mam Passata od tygodnia. I mam pytanko jak odpalę Passata to klima robi Diagnostic czy tak powinno być?. co znaczy "robi Diagnostic" mruga wszystko na wyświetlaczu klimy ?? Jesli tak to podepnij VAG i sprawdź czy są błędy lub na panelu możesz zrobić diagnostykę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #815 Napisano 3 Kwietnia 2011 jak odpalę Passata to klima robi Diagnostic czy tak powinno być?. Po czym wnosisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #816 Napisano 3 Kwietnia 2011 Panowie powoli. tak mruga wszystko i robi diagnostic.Co to jest VAG. jak na panelu mam zrobic diagnostyke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #817 Napisano 3 Kwietnia 2011 Panowie powoli. Ja się nie spieszę, chyba, że przedmówca. tak mruga wszystko i robi diagnostic. Poziom czynnika w klimie jest ok? Jeśli nie, będzie migać panel. Co to jest VAG. Volkswagen Audi Group, a potocznie nazywa się interfejs diagnostyczny do odczytu ewentualnych kodów usterek w samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #818 Napisano 3 Kwietnia 2011 Panowie powoli. tak mruga wszystko i robi diagnostic.Co to jest VAG. jak na panelu mam zrobic diagnostyke że zacytuję kolegę JEDRUŚia Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica. VAG to kabel i program do diagnostyki aut gr VAG czyli seat/skoda/audi/vw/ porsche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #819 Napisano 8 Kwietnia 2011 Błąd 318 i miganie na panelu od momentu wymiany chłodnicy (nie klimatyzacji) jakiś miesiąc temu. Jak myślicie czy przy wymianie chłodnicy mogli mi coś uszkodzić albo nie dokręcić, co spowodowało ubytek czynnika? Zastanawiam się czy mogę podjechać z reklamacją do gościa co wymieniał chłodnicę, bo klimę nabijałem latem ubiegłego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #820 Napisano 8 Kwietnia 2011 Obie chłodnice są blisko siebie, przy nieumiejętnej wymianie bardzo łatwo o uszkodzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach