Skocz do zawartości

szneider

  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szneider

  • Urodziny 29.06.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie kiedyś podobny objaw dawały uszkodzone hydrauliczne popychacze.
  2. Mam trzy przepływki i na każdej to wkręcanie sie na wolnych obrotach jest inne. Na Pierbourgu auto na postoju wkręca się momentalnie, ale później już w czasie jazdy nie idzie tak jak trzeba. Ciągnie dopiero powyżej 2000tys obrotów. Przepływka nowa, kupiona jakiś czas temu do Audi i po pół godzinie odstawiona na półkę. Nie ma to jak Bosch. Na Boschu wkręca się wolniej, ale za to idzie od 1800 obrotów do końca. Jedna Boscha wkręca się wolniej od drugiej, ale za to auto ma jakby wiecej siły np. podczas podjazdu pod górkę przyspiesza. Ta pierwsza Boscha wkręca się szybciej, ale za to pod tę samą górkę ma problemy z przyspieszaniem, jakby mniej mocy miała.
  3. Jeździłem autem kolegi Audi 2000 r. 115KM. U niego na postoju po dodaniu gazu wskazówka obrotomierza dużo szybciej osiąga wartość powiedzmy 2,5 tys. obrotów, podczas jazdy też jest inna bajka jak przyspiesza. U mnie to jest jakby tak ospale, powoli. Nie powiem auto wydaje mi się, że w miarę idzie, nie łapie notlaufów, brak błędów. Delikatnie tylko mi przepływka chyba przycina dawkę.
  4. Witam wszystkich. Ma ktoś może nagrany filmik jak się wkręca na obroty silnik AVB na postoju, zakładając sprawną w 100% przepływkę, turbinę itd.? Ewentualnie prosiłbym o nagranie i wrzucenie linku do filmiku. Szukałem ale nigdzie nie mogę znaleźć, są filmiki ale z przyspieszeniem.
  5. Mój znajomy z trybem awaryjnym jeździł prawie 2 lata. Zregenerował turbo, wymienił zaworek i dalej był muł. Doszliśmy, ze ma źle podłączone wężyki podciśnieniowe. Poprawne podłączenie i auto dostało kopa, ale nie na długo ponieważ przy 180km/h silnik stanął na autostradzie. Winnym okazał się lejący wtrysk, dziura w tłoku itd. Wymienił silnik na drugi, mechanik dostał rozpiskę obrazkową jak podłączyć przewody, ale chyba na nią nie spojrzał. Odbiera auto i znowu muł. Patrzymy, a wężyki znów zamienione nie tak jak powinny być. Dostał niezły o*******.
  6. Witam. Chciałbym wymienic przednie sprężyny w swoim pasku. Auto bujało przodem góra, dół dośc mocno. Po diagnostyce wyszło, że jest ponad 20% różnicy pomiędzy przednimi, a tylnymi amorkami. Wymieniłem amorki, a autem dalej buja nawet na autostradzie. Troche mniej, ale nadal za mocno. Sprawnośc amorków przód i tył po 80%. Obecnie mam sprężyny z oznaczeniem jedna kropka żołta i jedna brązowa. Mam do wzięcia od znajomego sprężyny z oznaczeniem jedna kropka biala (siwa) i dwie brązowe. Jakie są kategorie wagowe tych moich sprężyn, a jakie tych drugich? Czy te 1xsiwy i 2xbrazowy bedą pasować? Na wlepce mam oznaczenie 0JH, OYE, 1BA.
  7. Również dołączam się do pytania o ile należy odkręcić pompowtrsyki w silniku AVB 101 KM 180, 225, a może 270 stopni? Czyszcząc kolektor zdjąłem dekiel i sprawdziłem, że mam pompki ustawione na 3/4 obrotu czyli 270 stopni. Ustawiłem na razie na 225 stopni, ale chciałbym się upewnić czy tak będzie OK, czy ewentualnie trzeba to poprawić.
  8. Wyczyszczony EGR i kolektor dolotowy, troche syfku sie tam zebrało.
  9. Witam. Prosiłbym o podanie numerów amortyzatorów przednich pasujących do mojego paska (Sachs, Bielstein lub Kayaba). Sprężyny mam jak dobrze pamiętam jeden pasek biały i trzy brązowe. Nr VIN VWWZZZ3BZ1E233264.
  10. Założone letnie buty, umyty, odkurzony, nowe wężyki podciśnieniowe.
  11. A sprawdzałeś kolego szklanki i wałek?
  12. Potwierdzam. Miałem skrzywioną tarczę na jednym kole, było czuć wibracje na pedale podczas hamowania. Podjechałem do mechanika zapytać odnośnie wymiany tarcz hamulcowych, a on mi od razu że trzeba też klocki hamulcowe wymieniać do nowych tarcz. Klocki akurat nie tak dawno były wymieniane na nowe. Pojechałem do drugiego, wymienił tarcze, założył klocki te co były i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów ładnie się klocuszki dotarły do nowych tarcz. To chyba oczywiste, że klocek jest bardziej miękki niż tarcza.
  13. Bulgotanie miałem przy zapchanej nagrzewnicy. Odpowietrzanie nic nie dawało, z 5 litrow plynu się przelało i nic. Dopiero porzadne płukanie i później to wręcz gorące leciało z nawiewów.
  14. Mogę się mylić, ale pisze to z własnego doświadczenia. U mnie w jednym pasku był problem dużego spalania spowodowany wytartymi szklankami, auto zaczęło kopcić i wzrosło spalanie. Mechanik obstawiał uszkodzone pompowtryski, a okazały się hydrauliczne popychacze. Na VAG-u wartości były kulawe. Regulowaliśmy pompki, kąt synchronizacji, ale to nic nie dawało. Statycznie w logu 04 synchro masz ok, waha się 0 do -0,6, wiec bym nic nie ruszał.
  15. Główny temat dnia "tylna wycieraczka". Wymontowana, oczyszczona, nasmarowana i działa aż miło. Dodatkowo wymieniona żarówka pozycyjna w przedniej lampie i zlutowany załamany przewód od głośnika w tylnych drzwiach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności