Skocz do zawartości

kalafiorr123

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kalafiorr123

  • Urodziny 26.01.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Irek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam wszystkich. Chciałem dołozyć swoje 3 grosze.Mnie też dopadła zółta kontrolka i przeczytamnie m in tego watku nieco pomogło. Może komuś sie to przyda. Ale od poczatku - Passat B6 19TDI 105 KM BKC - Zółta kontrolka przekreslonego P pojawiła sie w największe mrozy w lutym tego roku -20C). Błąd jaki się pojawił to 16347 Control Module EEPROM Error Defective MIl ON. Samotna walka i kasowanie błędu nic nie dawało zmiana kodowania też nic - u mnie 0000011 dgyż nie mam auto hold'a . Kontrolka świeciła drażniąc oko.Co siekawe hamulec działał bez zarzutu. Odpuszczał przy wrzyceniu biegu i zapietych pasach Ciekawostką może być fakt że w bloku pomiarowym gdzie są pokazana ilości cykli każdego z motorów zacisków mój lewy zacisk pokazywał o jeden cykl mniej niż prawy. Wpadłem na pomysł ze to moze jest powodem owego błędu. Zrzycenie koła odpięcie zasilania na od prawego zacisku właczenie i wyłączenie ręcznego i liczba cykli na obu motorkach taka sama a kontrolka nie daje sie wykasować i świeci Gdzieś na forum któryś z kolegów wspomniał ze sterownik hamulca elektromechanicznego posiada błąd wsadu i stąd miedzy innymi na stronie Ross Techa uwaga żeby przy majstrowaniu przy hamulcach podłączać akumulator pod prostownik celem uniknięcia spadku napiecia gdyż - mulfinction ,damage i takie tam. Tak rzeczywiście jest ponieważ na wielu wątkach z tym błędem Freeze Frame wyskakuje wartość voltage 10,77V tak jak naprzykład u mnie a nawet mniej. Nie mając VAG Commandera poddałem sie i pojechałem do serwisu VW Gajewska w Wawie. Tam nie rowijajać tematu zaproponowali zostawienie swojej złotej karty kredytowej (żebym to ja jeszcze miał) a oni wszystko naprawią. Po objasnieniu na czym polega mój problem zrozumieli że trochę sie orientuje i zmiekli Uzgodniłem ze spróbuja wgrać nowy wsad a potem sie zobaczy Sterownik przyjął nowy EEPROM ale kontrolka dalej świeciła i nie mozna było jej usunąć. Sewis przyznał że jest błąd softu w sterowniku ale nie przeskodziło mu to wykasować mnie na 159 zł Protesty typu że jeśłi błąd to mimo iż auto nie jest na gwarancji powinny być usuwane bezpłatnie na nic sie nie zdały. Podsumowywując zaproponowali wymianę przełącznika hamulca za 109zł i modułu za 1699 zł o robocizne zapomniałem zapytać. Wymina jednego bez drugiego ich zdaniem nie miała sensu. I znów lektura forum i po kolejnym wieczorze spędzonym nad kompem znajduje instrukcje jednego z kolegów na forum http://forum.vw-passat.pl/threads/60145-instrukcja-AUTO-HOLD-POPRAWIONA a do tego uwagę że odpięcie modułu od instalacji może pomóc przy wykasowaniu tego nieszczęsnego błędu. Dzień grzebania z czego wiekszość na przewyśleniach Po dostaniu się do modułu i jego odpięciu efektu nie ma. Kontrolka dalej świeci. Na allegro moduły do dostania w rozsądnych pieniądzach więc decyzja rozbiorę skurczysyna i zajżę mu pod dekiel. NIestety brak wydrążonych kluczy typu torx uwaliło pomysł na samym początku i wtedy olśnienie. Skoro błąd powstał własciwie z uwagi na niskie temperatury i spadek napięcia a ręczny działa to musi byc tylko i wyłącznie błedem softwareowym.Czyli pamięć modułu musi być najprawdopodobniej podtrzymywana osobno wewnątrz modułu jakoś - kondesatory moze? NIech ktoś poprawi jeśłi sie mylę. Pozostawienie odpiętego modułu na noc niczego nie zmieniło. Skoro i tak wymiana to postanowiłem zewrzeć w module grube styki oraz te cienkie piny własnie tym torxem. I ... sukces. Po ponownym podłączeniu modułu do instalacji oraz właczeniu VAG-a bład dał sie wykasować a ta cholerna kontrolka zgasła i do tej pory jej juz nie widziałem.Może to komus pomoże w walce z przkreslonym P. Pozdrawiam
  2. Witam A czy to przeczyszczenie pinów pomogło także na błąd 16347? Mnie wyskoczył taki w lutym w te najwieksze mrozy róznica polega na fault status u mnie jest 11111110 priority u mnie 4 i frequency u mnie 6. Nie mogę go w żaden sposób wykasować ale reczny działa, odpuszcza przy ruszaniu ale żółta kontrolka irytuje.
  3. Tak czytałem ta instrukcje I nie wchodzi próbowałem kilku kodów "security access" i dalej klapa. Ja mam panel o numerze 3C0 907 044 Q wersja z podgrzewaniem siedzeń .Siedzenia sie podgrzewają i nic pozatym. Silnik dmuchawy działa 2 silniki od recyrkulacji i świeżego pow działaja dziś sprawdzone. A pojawiaja sie błędy 01087 01273 i00819.Czyli status quo.Ktoś ma jakis pomysł.
  4. Witam podepnę sie pod temat.JA ma Panel wraz ze sterowaniem podgrzewaniem siedzeń numer panelu 3C0 907 044 Q. Zaden z podanych tu kodów nie zadziałał. Utawienia podstawowe skutkuja komunikatem "mtoren lernen" i nic z tego nie wynika Żaden silnik nawet nie drgnie.Przepraszam załączają sie te 2 na chłodnicy pod maską Klima nie chodzi dmuchawa nie chodzi. Silniki za schowkiem od klap recyrkulacji i swiezego pow sprawdzone dmuchawa tez.Podmieniany regulator/opornica/jeż na inny ale o tym samym numerze i dalej nic.Ktoś moze pdrzucic kodowanie do takiego panelu ewentualnie ma pomysł co z tym dalej zrobić. Na VAgu wyskakuja błedu czujnika wysokiego ciś od klimy 00819 i nieśmiertelny 01273 fresh air blower. Nie mam juz pomysłów . CZy poprzez bloki pomiarowe mozna sprawdzić czy panel zyje czy tylko do wumiany?
  5. Dzięki kolego za lokalizacje czujnika. Aco do ustawien podstawowych własnie klopot w tym ze że nie mam kodowania do tego klimatronika.Widziałem ze jeden z kolegów wrzucił co ocnaczają cyfry w 5 cyfrowym kodzie ale po niemiecku a po wrzuceniu tego do tłumacza ni jak nie moge rozkminić znaczenia poszczegołnych cyfr .Próbowałem 15000 i 17000 i nie wchodzi. Jasne że jest jescze pare kombinacji ale może ktos się z tym już zmagał i mogłby pomóc.Jeśli do ustalenia kodowania potrzeba dodatkowych danych co do klimatronika albo auta chetnie przybliżę. Aha mam wersje z podgrzewanymi siedzeniami - bo moze to jest istotne.
  6. Witam.Podepnę sie pod temat nierównej walki z klimatronikiem w Pasku B6 Przegladam forum szukając rozwiazania ale im dłuzej śleczę tym bardziej rece mi opadają. Zwłaszcza że poprzedni tydzień zszedł mi na walce z blokada kierownicy. Z 10:1 dla blokady ale w końcu ja pokonałem. A poblem z klimatronikiem zaczął sie niespodziewanie.Poprostu dmuchawa przestała działac a z nia klima.VAG pokazuje nastepujące błędy: Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 Q HW: 3C0 907 044 Q Component: ClimatronicPQ46 042 0202 Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 3 Faults Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 01087 - Basic Setting Not Performed 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 Czasami z doskoku pojawia się 0898 i błedy wszystkich silników klapek ale to po self teście VAG -iem i daje sie je wykasować.Dostałem się do silnika dmuchawy za schowkiem.Popodaniu 12V hula bez problemu.Opornica/regulator/jeż sprawdzany przez elektronika coś tam wymienił bo się spaliło ale to nie pomogło.Kupiłem na allegro taką samą z takim samym nr 3C0 907 521 beż zadnej literki na końcu jak u mnie i też kaplica.Zgodnie z instrukcją kodowania która znalazłem na forum kombinowałem zeby móc ustawić nastawy podstawowe ale tylko "motoren lernen" nic sie nie dzieje.Zaden nawet nie drgnie. W desperacji udałem sie do ASO.Wyleczyli mnie raz kwota a dwa tym że wiedza albo tyle co ja albo beda sie dowiadywac eksperymentujac moim kosztem a ja nie mam aż tyle wolnych środków zeby im fundować szkolenie.Reset i auto diagnostyka z poziomu panelu klimatronika wykazały błedy 43f 05h, 479 07h,333 09h. Zdaje sie ze z grubsza pokrywająsie z tym z VAg-a. Jeśłi ktoś ma pojecie co zdechło prosze o pomoc
  7. Wita.Podepnę sie pod temat nierównej walki z klimatronikiem w Pasku B6 Przegladam forum szukając rozwiazania ale im dłuzej śleczę tym bardziej rece mi opadają. Zwłaszcza że poprzedni tydzień zszedł mi na walce z blokada kierownicy. Z 10:1 dla blokady ale w końcu ja pokonałem. A poblem z klimatronikiem zaczął sie niespodziewanie.Poprostu dmuchawa przestała działac a z nia klima.VAG pokazuje nastepujące błędy: Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 Q HW: 3C0 907 044 Q Component: ClimatronicPQ46 042 0202 Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 3 Faults Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 01087 - Basic Setting Not Performed 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 Czasami z doskoku pojawia się 0898 i błedy wszystkich silników klapek ale to po self teście VAG -iem i daje sie je wykasować.Dostałem się do silnika dmuchawy za schowkiem.Popodaniu 12V hula bez problemu.Opornica/regulator/jeż sprawdzany przez elektronika coś tam wymienił bo się spaliło ale to nie pomogło.Kupiłem na allegro taką samą z takim samym nr 3C0 907 521 beż zadnej literki na końcu jak u mnie i też kaplica.Zgodnie z instrukcją kodowania która znalazłem na forum kombinowałem zeby móc ustawić nastawy podstawowe ale tylko "motoren lernen" nic sie nie dzieje.Zaden nawet nie drgnie. W desperacji udałem sie do ASO.Wyleczyli mnie raz kwota a dwa tym że wiedza albo tyle co ja albo beda sie dowiadywac eksperymentujac moim kosztem a ja nie mam aż tyle wolnych środków zeby im fundować szkolenie.Reset i auto diagnostyka z poziomu panelu klimatronika wykazały błedy 43f 05h, 479 07h,333 09h. Zdaje sie ze z grubsza pokrywająsie z tym z VAg-a. Jeśłi ktoś ma pojecie co zdechło prosze o pomoc Tyle opowieści. Jeśli orientujesz sie o co kaman i może pomóc będe zobowiazany Irek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności