Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość uchotar

wyskoczyły mi 3 bledy sprezarka sie nie zalacz i nie wiem co sie dzieje

25b , 4fa ,318 prosze o pomoc , czy te błedy sa ze soba powiązane

Edytowane przez uchotar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim coś napiszesz to najpierw pomyśl i poczytaj :kwasny: Masz już te błedy wcześniej opisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A przegladałeś w ogóle ten wątek w całości? Zacznij od sprawdzenia szczelności układu bo masz pusty a potem zajmij się drugą usterką.

tak sledze ten post od poczatku i sprawdzałem klime jest nabita ale i tak niedziała umowilem sie na poniedzialek i maja mi wszystko posprawdzac a tu jak narazie nikt nic kakretnego mi niepodpowiedział co mam ,posprawdzac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie.

 

Kombinowałem aby sobie włączyć na Climatroniku faktyczna temp silnika i obroty RPM. Na forum znalazłem 3 sposoby jak uruchomić ta funkcje ale żadna nie działa .Mam najstarsza wersje o oznaczeniu na koncu A.

Auto jak w moim podpisie.

 

Ma ktoś na to rade ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Drodzy koledzy mam pytanko bo ostatnio zaobserwowałem u siebie takie zjawisko jak wyhamowuję przed światłami i czekam to słyszę dziwne trzaskanie z okolicy climatronika takie dziwne pykanie po pewnym czasie ustaje jak jade tego nie ma po za tym wszystko działa ładnie bez problemu ale co to za pykanie trzaskanie z okolicy tak jak by umiejscowieni climatronika i schowka ( wiem że jest pod schowkiem wentylatr) może coś tam ale to taki dzik jak by klampki jakieś się zamykały i otwierały coś w tym stylu. Zrobiłam autotest zgodnie z opisem takim jak na forum i pokazało się: 444 02 na wyświetlaczu, te czwóreczki to że nie ma błędów w pamięci a 02 to że są dwa jakieś błędy bo już zgłupiałem próbowałem temp+ temp- przeskoczyć ale nie przechodzi do innych błędów. Jak przytrzymam econ to wykasuje to i zostaje tylko 444 00 ale jak zrobie ponowny test to znów 444 02

Pisał o tym wcześcniej sławek_wrz ale sam już nie wiem

Nie wiem czy ja coś źle robie czy co pomóżcie mi.

Pozdrawiam!

Edytowane przez Arczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam passka z 2000r 1,9 tdi 115 km robiąc autotest climatronika wyświetlil się błąd 4b6 02 podpowiedzcie co to może znaczyć? Klima chodzi bez zarzutu. ?????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd 4b6 wyskakiwał, gdy rozpadło się sprzęgło sprężarki (wypadła tarcza z wnętrza koła pasowego). Ale skoro u Ciebie klima działa, to powód jest inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Arczi mi też pokazuje to samo ale w tym wątku ktoś napisał coś takiego:

 

"Robisz test klimy i na koniec wyświetla ci 444_02? No to wszystko jest w porządku. "

 

Więc rozumiem że wszystko jest ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem z błędem 4FA (czyli błędem klapy obiegu zamkniętego jeśli dobrze pamiętam). Klapa się nie otwierała w 100% tylko poruszała się w obie strony w zakresie od 20% do 80% otwarcia.

Reset za pomocą odłączenia AKU na noc, nie zadziałał.

Pomogło za to podłączenie VAG i funkcja "przywróć ustawienia fabryczne". Po kliknięciu przywracania, zrobiła się konkretna wichura, wszystkie klapy przełączały się w skrajne położenia (chyba żeby sobie komputer ustalił zakresy działania) i błąd klapy nie powrócił. A objawem błędu wewnątrz były zaparowane szyby i "falujący" odgłos wiatraka.

Miałem też błąd 318 opisany na forum jako błąd zaworu ciśnieniowego. Ten błąd z kolei był spowodowany znacznym ubytkiem czynnika R134a i sprężarka się nie załączała. Po napełnieniu klimy okazało się, że w obiegu mam dziurę (konkret dziura bo po jednym dniu wszystko z klimy wypłynęło/wysyczało).

Dziura powstała na wężu łączącym spręzarkę ze skraplaczem (chłodnicą). Oryginalnie była tak zamontowana, że opierała się o dolny brzeg (rant) filtra/osuszacza. Od drgań przetały się i wąż i filtr. Wymiana (zarobienie nowego węża tym razem dłuższego, żeby omijał filtr, sam filtr + rozmontowanie i zamontowanie) kosztowało niecale 500 pln. Napełnienie było w ramach naprawy. Teraz "lodówa" działa jak trzeba. Robiłem to w Warszawie przy ul. Puławskiej 470. Super warsztat. Wiedzą o klimatyzacjach więcej niż producenci :) Nadal nie wiem jednak co oznacza tajemniczy błąd 513. Jak klima działa normalnie to błędu nie ma. Ale jak nawiew działa w trybie ECON to ten błąd się pojawia i nie daje się skasować. Kasuje się tylko w w trybie AUTO, ale dopiero po jakimś czasie działania klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziura powstała na wężu łączącym spręzarkę ze skraplaczem (chłodnicą). Oryginalnie była tak zamontowana, że opierała się o dolny brzeg (rant) filtra/osuszacza. Od drgań przetały się i wąż i filtr. Wymiana (zarobienie nowego węża tym razem dłuższego, żeby omijał filtr,
Ja tez miałem taki przypadek, tylko dziura u mnie była w obudowie filtra. Jest jeszcze jeden sposób aby nie było tej awarii w przyszłości sam filtr podnosi się wyzej i jest on wtedy nad przewodami gumowymi, nie ocierając wtedy o filtr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój problem z klimą polega na tym,że rano gdy odpalam auto temperatura zewnętrzna na klimatronicu pokazuje np 10 stopni.Jeżdżę pół dnia i nie zmienia się.Dopiero po jakimś czasie podniesie się od razu do np 23 stopni.Wymieniłem dzisiaj zew. czujnik temperatury - ten przed chłodnicą i dalej to samo.Co jest?Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. dzisiaj zrobiłem diag climatronic'a i pokazał się błąd 313, czego dotyczy??

I czy ten błąd może wpływać, że jak załączę klimę to nie wieje mi tak zimnym powietrzem, jak to było przed zimą... Przed zimą nabiłem klime i ładnie chlodziła, a teraz jak się ociepliło prawie nie chłodzi, a jak patrzałem pod maskę to ta rurka od klimy to aż biała(szron)( to na pewno dobrze). Tylko czemu nie chłodzi?

Z góry dzięki

 

PS; jak włączę klimę sprężarka się załącza, więc powinno być ok.

Edytowane przez Jarhead

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. dzisiaj zrobiłem diag climatronic'a i pokazał się błąd 313, czego dotyczy??

Czujnik temperatury kanału świeżego powietrza. Więcej na ten temat ->Tutaj<-.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość holek22282

Witam wszystkich.

Ja mam passata b5 110 KM i mam problem z klimatronikiem.Sprawdzałem błedy i mam tylko bład 318 nie moge go wykasować a po drugie wydaje mi sie ze klimatronic wogóle nie chłodzi najnizsza temperatura jaką moge ustawić to 17 stopni.Co mam zrobić prosze o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi sie ze niekoniecznie. U mnie sprezarka sie zalacza a gowno chlodzi Przestalo chlodzic nagle w okolicach pazdziernik/listopad. U siebie tez odkrecalem zaworek i tez syczy, a mimo to nie chlodzi. Zrobi sie pare stopni cieplej to podjade do jakiegos mechanJora.

Wczoraj bylem w serwisie. Brakowalo 220 jednostek czynnika. Po nabiciu klima zaczela schladzac do ponizej 8C :). Problem z zagoracym powietrzem od 18C i w zwyz pozostal. :(.

Silniczek od wersji przedliftowej nie pasuje. Podobno mozna podmienic z innym bo sa 3 zamontowane. Sprobuje i tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam passata B4 z klimatronikiem. Po sprawdzeniu kodów błędów wyświetla mi błąd 031 mała cyferka 8 i 00. Nie wiem do czego to przykleić i co to oznacza. Proszę o pomoc. Klima napełniona sprężarka sprawdzona działa a klima nie chłodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem z zagoracym powietrzem od 18C i w zwyz pozostal. .

Pojezdzilem pare dni po nabiciu klimy i silniczek chyba sie naprawil. Na poczatku poprawnie zaczal dzialac tylko w ustawieniu AUTO, a dzisiaj juz na ECON :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorąca prośba koledzy,klimatonik nie chłodzi:( . Zrobiłem mu diagnozę,wyskoczył błąd 513(gateway). Po wykasowaniu błędu i ponownej diagnozie znowu to samo:mad:513. Generalnie nie słychać żeby kompresor starował przy włączaniu klimy,powinien delikatnie z obrotów spaść i powinno być charakterystyczne "pyknięcie" a u mnie cisza:(,ten dodatkowy wiatrak się uruchamia ale nic więcej. Kolega kupił ostatnio "magiczny" hamerykańsky sprzęt do dobijania klimy którym mozna zmierzyć ilość środka chłodniczego w układzie i wyszło,że u mnie jest go nawet za dużo,nie wiem co robić,pomocy bo ciepełko żyć nie daje:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do spreżarki idzie tylko jeden przewód - więc odłacz kostkę i podaj napięcie z AKU bezpośrednio. Jak zaskoczy to szukaj wtedy przekaźnika w gnieździe bezpieczników - może to jego wina. Albo gdzieś po drodze ucieka ci napięcie. No a jesli przy podłączeniu "na krótko" plusa do sprężarki - ona nie "zaszczeka" to szykuj 500 na używkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanko: czy sprężarka pracuje nawet wtedy gdy nie ma w układzie środka chłodniczego? Pytam bo może to jest przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności