Skocz do zawartości

pierst

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pierst

  • Urodziny 22.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. pierst

    plywajace auto

    Jak dobrze pamiętam Goodyer UG 7 są kierunkowe sprawdź czy na każdym kole zgadza się strzałka z kierunkiem jazdy, czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze, kiedyś coś takiego przeszedłem, nasi kochani fachowcy.
  2. Witam, proszę o podpowiedź do jakiego silnika (modelu) pasuje ten tłumik 3C0 253 211 G
  3. Koledzy, prośba o pomoc. Od jakiegoś czasu podczas uruchamiania samochodu po dłuższym postoju np. po nocy ( aczkolwiek nie zawsze ), po uruchomieniu silnika pracuje on nierówno przez kilka sekund. Wygląda to tak jak by nie mógł ustabilizować obrotów jałowych. Po kilku chwilach wszystko jest OK. Podczas jazdy zachowuję się bez zastrzeżen Świece żarowe się kończą ? 2,0 TDI 8V 140 KM (BMP) 2007 r (model 2008)
  4. Witam, Panowie pytanie za 100 punktów jak w pasku b6 2007 (model 2008) działa fabryczny park-tronik przód i tył z fabrycznym radiem / nawigacją ( wyświetlaczem) MFD2. Czy powinien być tylko sygnał dźwiękowy czy powinno też wyświetlać się na wyświetlaczu?
  5. Witam, jestem posiadaczem passata b6 2007 (model 2008) auto ma fabryczny zestaw głośnomówiący dedykowany pod nokie E50 ( co wywnioskowałem z adaptera zamocowanego w podłokietniku) ma sterowanie zestawem z kierownicy i wyświetla się na MAF, a na podsufitówce w okolicy lampek są 3 przyciski do sterowania telefonem oprócz tego na środku deski koło przycisku świateł awaryjnych znajduje się wysuwany cyferblat . Problem polega na tym że posiadam nokie e 52 i nie mogę połączyć się z zestawem głośnomówiącym. Zestaw odnajduje telefon wyświetla nazwę telefonu na MAF ale jak wpisuję kod (0000) do sparowania wychodzi błąd połączenia. Czy powodem może być adapter (jest nie odpowiedni? Tu link do adaptera jaki posiadam: http://adaptery.top-int.pl/?59,adapter-vw-nokia-e50-bluetooth- Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Owszem, przepraszam zły link podałem chodziło mi dokładnie o ten olej (oryginalny gdyż zalewany na 1 montaż) http://allegro.pl/item1013558156_olej_przekladniowy_fuchs_75w80_75w_80_1_litr.html No cóż z opinią jak z dupą każdy ma własną i pewnie po części każdy ma rację bo i mi powiedzieli że skrzynia się nie zepsuje od Mobil1 ale szzybciej złużyją się synchronizatory co czuć na drążku u niektórych posiadaczy Passatów. Więc nie pozostaje nic innego jak kierować się narzuconymi przez producenta normami. Cóż, wymienię pojeżdżę i podzielę się opinią. Jeśli nastąpi duża różnica odezwę się szybko.
  7. Tak, zakupiłem i zalałem właśnie taki, w j cars nie pytali co prawda do jakiego samochodu więc winię się sam bo gdybym zainteresował się wcześniej to by tego nie było. Polecam w przystępnej cenie ten oryginalny świeży olej ( allegrowicz sprawdzony) http://www.allegro.pl/item1013591428_olej_przekladniowy_vw_oryginal_g060726a2_3_litry.html zresztą profesjonalnie zajmują się skrzyniami. Na Mobila1 w VW czy konkretnie Passacie szkoda wymieniać bo będzie tylko gorzej:zeco
  8. Panowie dziękuję za odpowiedzi jest ich kilka ale trochę się różnią od siebie. Jaki olej i ile wiem ( dodatkowo mogę podpowiedzieć że 75 W 90 to tylko połowa sukcesu, gdyż nie każdy tych parametrach się nadaje. Wymienił mi wcześniej mechanik na 75 W 90 Mobil 1 i nagle z nienacka zaczeły się problemy ze skrzynią: nieprecyzyjne wchodzenie biegów haczenie, opory, itp... Po wizytach w kilku autoryzowanych serwisach i organoleptycznych prezentacjach oleju diagnoza jedna i pewna zły olej. Widziałem olej który mam zalany 75 W 90 Mobil 1 oraz oryginalny lej przekładniowy 75 W 90 VW 505.50 i muszę powiedzieć że to dwa zupełnie inne oleje: zupełnie inna gęstość, kolor, zapach. Mobil 1 przy VW sprawia wrażenie 3 razy gęstrzego co wpływa na złą pracę synchronizatorów). Ale wracając do tematu dalej nie wiem jakie śruby są w skrzyni biegów, a u siebie nie mam jak podejrzeć. Na weekend jestem umuwiony z kolegą na kanał ale chciałbym być przygotowany do wykręcenia tych śrub ( mieć odpowiednie klucze, żeby nie było niespodzianek)w celu wymiany oleju w skrzyni biegów. Więc proszę jeszcze raz jeśli ktoś wie jakie są tam śruby ( typ, rozmiar) (torx czy imbus) itd...Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich PASSATowiczów. ---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 10:40 ---------- Jakie rozmiary śrub -------------------------------------------------------------------------------- Panowie dziękuję za odpowiedzi jest ich kilka ale trochę się różnią od siebie. Jaki olej i ile wiem ( dodatkowo mogę podpowiedzieć że 75 W 90 to tylko połowa sukcesu, gdyż nie każdy tych parametrach się nadaje. Wymienił mi wcześniej mechanik na 75 W 90 Mobil 1 i nagle z nienacka zaczeły się problemy ze skrzynią: nieprecyzyjne wchodzenie biegów haczenie, opory, itp... Po wizytach w kilku autoryzowanych serwisach i organoleptycznych prezentacjach oleju diagnoza jedna i pewna zły olej. Widziałem olej który mam zalany 75 W 90 Mobil 1 oraz oryginalny lej przekładniowy 75 W 90 VW 505.50 i muszę powiedzieć że to dwa zupełnie inne oleje: zupełnie inna gęstość, kolor, zapach. Mobil 1 przy VW sprawia wrażenie 3 razy gęstrzego co wpływa na złą pracę synchronizatorów). Ale wracając do tematu dalej nie wiem jakie śruby są w skrzyni biegów, a u siebie nie mam jak podejrzeć. Na weekend jestem umuwiony z kolegą na kanał ale chciałbym być przygotowany do wykręcenia tych śrub ( mieć odpowiednie klucze, żeby nie było niespodzianek)w celu wymiany oleju w skrzyni biegów. Więc proszę jeszcze raz jeśli ktoś wie jakie są tam śruby ( typ, rozmiar) (torx czy imbus) itd...Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich PASSATowiczów.
  9. To już tak ma być, taka uroda Passata ale nie tylko, skuteczna naprawa to wymiana ale to się nie opłaca. ---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 10:48 ---------- To już tak ma być, taka uroda Passata ale nie tylko, skuteczna naprawa to wymiana ale to się nie opłaca.
  10. Można wymontować i jeździć bez sprężarki, nie radzę jeździć z włączoną klimą bez sprawnego wentylatora. *( wzrośnie ciśnienie i wywali przez zawór bezpieczeństwa czynnik chłodzący, jeśli zawór jest sprawny lub rozsadzi układ)
  11. Dziękuję za podpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie, czy spustowy jest na ten sam klucz co wlewowy czy większy, i czy też klucz sześciokątny?
  12. Witam, czy ktoś posiada zdjęcia gdzie się znajdują korki wlewu i spustowy oleju w skrzyni biegów ( 5 biegowa) VW PASSAT B5 2000r 1.9 TDI. będę wdzięczny.
  13. Ale olej niedawno wymieniałem, zalałem Mobil 1, czyżby był kiepski? W takim razie na jaki zmienić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności