kobus Zgłoś #181 Napisano 18 Kwietnia 2014 Muszę się zabrać za wymiane tego oleju FUCHS'a zaleję i będzie dobrze chyba? znacznie tańszy niż ori a właściwości te same. Zobaczymy czy będzie cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilek2409 Zgłoś #182 Napisano 9 Maja 2014 Witam wszystkich po wymianie oleju w skrzyni biegów rzeczywiście buczenie ucichło, wszystko jest OK! Dzięki za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #183 Napisano 9 Maja 2014 Ponownie jestem. Mam na liczniku 95tyś. i buczy. Który to raz? trzeci czy czwarty... Trzeba znowy zakupić olej i wymienić. Ciekawy jestem jak długo skrzynia to jeszcze wytrzyma.... Widzę na moim przykładzie, że wymiana oleju w skrzyni co 2 lata, a w silniku co rok. Średnie przebiegi roczne to ok 17-19 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilek2409 Zgłoś #184 Napisano 9 Maja 2014 Ponownie jestem.Mam na liczniku 95tyś. i buczy. Który to raz? trzeci czy czwarty... Trzeba znowy zakupić olej i wymienić. Ciekawy jestem jak długo skrzynia to jeszcze wytrzyma.... Widzę na moim przykładzie, że wymiana oleju w skrzyni co 2 lata, a w silniku co rok. Średnie przebiegi roczne to ok 17-19 tyś. Sprawdź poduszki pod silnikiem, ja gdy wymieniałem olej to też powiedziałem mechanikowi aby sprawdził poduszki, co się okazało że jedna byłą kompletnie do d*****. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.90 Zgłoś #185 Napisano 17 Maja 2014 (edytowane) Witam, mam podobne objawy, czyli: 1. buczenie tylko w prawym kole, 2. tylko przy skręcie w lewo, 3. buczenie występuje przy skręcie o kącie około 90 stopni (na łagodniejszych łukach cisza) 4. na postoju brak uciążliwego dźwięku jednak... 5. na zimnym silniku dźwięki są również i co najciekawsze... 6. przy skręcie w lewo bez obciążenia (na biegu jałowym) jest buczenie, i stąd moje pytanie czy pomimo tego, iż na rozłączonej skrzyni dźwięki są nadal, obstawiacie olej w skrzyni? 7. niedawno zauważyłem, że przy podjedzie np. pod niewysoki krawężnik jest również niepokojący dźwięk z prawej strony... podobna sytuacja jest w przypadku najechaniu na dziurę. czyli ruch koła góra - dół oraz skręt powodują dziwny odgłos z prawej strony... zakładam również, że w moim przypadku mogą się "nakładać" na siebie dwie awarie, ponieważ z tego co widzę to takich objawów jak ja opisuję w pkt. 7. jeszcze nikt nie miał... Proszę o opinię w szczególności osoby, którym pomogła wymiana oleju, gdyż zastanawia mnie czy też mieli objawy z punktu 6. Edytowane 17 Maja 2014 przez tomek.90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #186 Napisano 17 Maja 2014 A przegub sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.90 Zgłoś #187 Napisano 17 Maja 2014 Przegub dawałby o sobie znać nawet na postoju, u mnie buczy tylko podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #188 Napisano 17 Maja 2014 Przegub dawałby o sobie znać nawet na postoju Wyjaśnij proszę jak przegub daje się we znaki na postoju? U mnie był taki objaw i tylko podczas ruchu skręconych kół dawał znać o sobie. Po zmianie cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.90 Zgłoś #189 Napisano 17 Maja 2014 Tak mi się wydawało, ale każdy może się mylić. W takim razie bardzo prawdopodobne, że może być to przegub, tym bardziej, iż na biegu jałowym buczenie występuje, więc raczej problem skrzyni wyeliminowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość majkel1234 Zgłoś #190 Napisano 18 Maja 2014 (edytowane) Witam, w moim samochodzie również tak buczy przy skrętach w lewo i w prawo przy niskich prędkościach. Mechanicy VW powiedzieli ze to tak jest, taki urok Passata nic nie da się z tym zrobic. Co o tym sądzicie? Dodam jeszcze że auto ma przejechane tylko 60tys Edytowane 18 Maja 2014 przez majkel1234 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #191 Napisano 26 Maja 2014 witam, wymienilem olej w skrzyni tak jak radziliscie. buczenie ustalo zalalem Fuchs'a Dzięki! Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #192 Napisano 27 Maja 2014 witam,wymienilem olej w skrzyni tak jak radziliscie. buczenie ustalo zalalem Fuchs'a Dzięki! Pzdr U mnie również wymiana oleju w skrzyni i buczenie ustało... :brawo za podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #193 Napisano 27 Maja 2014 Muszę się zabrać za wymiane tego oleju FUCHS'a zaleję i będzie dobrze chyba? znacznie tańszy niż ori a właściwości te same. Zobaczymy czy będzie cisza Filip, podeślij mi na PW, albo napisz w wątku dane tego oleju FUCHS, bo ja też już od dawna się za wymianę biorę i mi tak schodzi, a jak taniej można niż na oryginale i co najważniejsze działa, to po co przepłacać. Aha i jeszcze jedno. Potwierdźcie mi lub wyprowadźcie z błędu. Oleju do skrzyni wchodzi 2,5 litra podobno, tak??? Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #194 Napisano 27 Maja 2014 Łukasz PW poszło wchodzi chyba 2,3L także 3L trzeba kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #195 Napisano 30 Maja 2014 (edytowane) U mnie buczy już od dawna, więc nie ma na co dłużej czekać. Zamówione 3 litry Fuchs'a do przekładni (dzięki Filip ) i jak tylko dotrze, to wymieniam i napiszę czy u mnie też pomogło, tak jak u innych. Pozdrawiam. EDIT: Olej wymieniony i... cisza przy skręcie Zalałem polecanym przez was FUCHS'em TITAN SINTOFLUID SAE 75W. Trzy litrowe butelki (weszło 2,3 l.) + robocizna = 140 zł. Dzięki i pozdrawiam Edytowane 12 Czerwca 2014 przez Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majlando33 Zgłoś #196 Napisano 21 Lipca 2014 Witam serdecznie, mam Passata Variant 2,0 TDI 140 km ze skrzynia DSG - przepieg teraz 225 t.km. Od jakiegos tygodnia pojawilo sie z przodu jednostajne buczenie (nie chrobotanie). Buczenie pojawia sie od mniej wiecej 40-50 km/h i stopniowo sie nasila - jest coraz bardziej basowe i glosniejsze. OK 100 km/h robi sie troche ciszej, ale powyzej 120-130 km/h jest znowu glone. Buczenie jest jednostajne, bez wibracji i zmienia sie jedynie delikatnie podczas odciazania jednego czy drugiego kola (jazda slalomem). Skrzynia pracuje bez zarzutu - plynnie zmienia biegi i nie wariuje w zaden sposob. Probowalem "toczyc" auto z wylaczonym silnikiem i pozycja N - buczenie nie ustaje. Olej w skrzyni byl wymieniany w ASO jakies 40 t.km temu, czyli do wymiany jest jeszcze ok 20 t.km. Czy moze ktos przypuszcza w czym moze byc problem: 1. Zbyt mala ilosc oleju w skrzyni 2. Lozyska kol (piasty) 3. ... ?? Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #197 Napisano 21 Lipca 2014 Z opisu stawiałbym na łożysko koła, ale tak naprawdę ciężko czasem trafić z diagnozą przez internet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #198 Napisano 21 Lipca 2014 piasta po stronie przeciwnej od kierunku skrętu, gdy buczy głośniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #199 Napisano 21 Lipca 2014 U mnie powod był banalny, miałem straszna rozbieżność przednich kół, po ustawieniu cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majlando33 Zgłoś #200 Napisano 21 Lipca 2014 Zmienilem lozysko - zero efektu - jutro zmienie drugie. Bylem w servisie VW - pojezdzili autem...: albo lozysko, albo poloski (przeguby) albo lozyska wewnetrzne od polosiek, albo dyferencjal w skrzyni. sugerowali zostawienie auta w serwisie na dokladne sprawdzenie (koszt ok 200-250 eur) ale bez gwarancji ze znajda usterke. wW najgorszym wypadku musialbym wymieniac wszystko po kolei. Usterke "samej" skrzyni wykluczyli. Wymienial ktos z Was te wewnetrzne lozyska od polosiek (sa chyba w skrzyni) albo dyferencjal (mechanizm roznicowy) ?? Jest to w ogole oplacalne, albo lepiej kupic gdzies uzywana cala skrzynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach