czajek19 Zgłoś #41 Napisano 25 Grudnia 2009 Łoj było o tym tyle na forum, że głowa pęka.... wystarczy użyć wyszukiwarki. Sprawdźcie sobie wszystkie węże gumowe i łączniki ich czy nie macie w nich żadnych dziur... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #42 Napisano 25 Grudnia 2009 przesledz ten temat a wszystko sie wyjasni : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14058 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel-VW Zgłoś #43 Napisano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Wężyk założony nowy, pytanie czy trzeba kasować błędy vagiem ? po założeniu nowego węża bo na pewno jakiś błąd jest Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Daniel-VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #44 Napisano 8 Stycznia 2010 Błąd będzie w kompie, ale w jeździe nie odczujesz żadnej różnicy przed skasowaniem i po skasowaniu błędu. Jeżeli auto jedzie dobrze - wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwola Zgłoś #45 Napisano 8 Stycznia 2010 ciekawie rozwiązane przez volkswagena. jakoś tam czujniczek sobie wystaje i podczas pracy diesla sobie przeciera ów przewód. trochę kleju gumy i opaski metalowe rozwiązują problem. a najlepiej zabrać się od spodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedy_tczew Zgłoś #46 Napisano 24 Stycznia 2010 u mnie powodem "syku" był dziurawy wąż i pęknięty intrcooler teraz jest cacy i nic błędów nie musiałem kasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #47 Napisano 1 Kwietnia 2010 Jak pisałem wcześniej u mnie też było słychać dźwięk zasysanego powietrza w kabinie, byłem przekonany że winny jest wąż pomiędzy turbiną a metalową rurą za zderzakiem, tym bardziej że wąż przy turbinie był trochę "spocony" - a wcześniej tak nie było. Ostatnio dołączyło do tego syczenie powietrza słyszalne w okolicach zbiorniczka płynu chłodniczego, a tydzień temu zapalił się "check" i VAG pokazał błąd 17544-system zbyt ubogi. Co się okazało, uszkodzony był przewód gumowy wychodzący z kolektora ssącego o nr 06B 133 783 BC (koszt w ASO 40PLN), miał trzy podłużne pęknięcia o dł. ok. 2 cm każde. Reasumując, syczenie nie zawsze musi być spowodowane wężami od turbiny czy intercoolera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #48 Napisano 19 Lipca 2010 Witam, mam problem podobny do opisywanego w poprzednich postach. Otóż niedawno Passek zaczął niesamowicie kopcić na czarno, towarzyszył temu syk zasysanego powietrza po prawej stronie auta oraz nastąpił nieznaczny spadek mocy. Po sprawdzeniu, VAG pokazał brak doładowania turbiny, tak jakby auto było bez turbo. Przyczyną był pęknięty wąż łączący intercooler z turbiną, tzw. "s-ka" (8D0145828L). Po wymianie automatycznie syk powietrza ustąpił, kopcenie prawie zanikło, dawna moc wróciła jednak czarny dym pojawia się jeszcze tylko na wysokich obrotach po znacznym dodawaniu gazu. Nie jest on tak duży jak było to wcześniej. Tutaj moje pytanie dlaczego kopcenie nie ustąpiło całkowicie a może coś jeszcze sprawdzić. Może ktoś z forumowiczów miał podobny problem. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #49 Napisano 21 Lipca 2010 witam mam tez problem z dymieniem na czarno, rury od turbiny od filtra powietrza do turbo oraz rura od turbo do tej plastikowej pod pasem przednim w kształcie litery S wygladają na cale gdzie szukac dalej ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #50 Napisano 22 Lipca 2010 Zobacz jak wygląda IC czy nie jest uszkodzony Gdyby się okazało że jest coś trafiony to nowy na allegro 200zł Ostatnio sam wymieniałem bo mój się rozsadził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #51 Napisano 22 Lipca 2010 czarny dym pojawia się jeszcze tylko na wysokich obrotach po znacznym dodawaniu gazu. Nie jest on tak duży jak było to wcześniej. Czarny dym to bogata mieszanka. Podejrzyj co MAP i MAF odczytuje a jak na kompie parametry są ok to wtryski daj do sprawdzenia/regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #52 Napisano 22 Lipca 2010 (edytowane) Zobacz jak wygląda IC czy nie jest uszkodzony a jak go najlepiej jest sprawdzic ? a mozliwe jest ze wezyki podcisnienia sa np pekniete ?? lub spruchniale ?? Edytowane 22 Lipca 2010 przez Buniek85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sla1971 Zgłoś #53 Napisano 27 Lipca 2010 Panowie u mnie to samo tylko nie widac pekniec na zadnym wezu.Kolega podlaczal WAG-a i pokazuje takie bledy: 19561. 17564. 17552. 17569. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #54 Napisano 28 Lipca 2010 a jak go najlepiej jest sprawdzic ? a mozliwe jest ze wezyki podcisnienia sa np pekniete ?? lub spruchniale ?? Buniek niech ktoś dodaje gazu i słuchaj czy nie syczy właśnie tam powietrze jeśli z tych okolic syczy tzn ze IC do wywalenia Jeśli chodzi o wężyki to jest też takie prawdopodobieństwo ale wtedy syk nie był by zbyt duży... Panowie u mnie to samo tylko nie widac pekniec na zadnym wezu.Kolega podlaczal WAG-a i pokazuje takie bledy: 19561. 17564. 17552. 17569. Sławek POLSKI VAG prawdę Ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #55 Napisano 29 Lipca 2010 Buniek niech ktoś dodaje gazu i słuchaj czy nie syczy właśnie tam powietrze jeśli z tych okolic syczy tzn ze IC do wywalenia Jeśli chodzi o wężyki to jest też takie prawdopodobieństwo ale wtedy syk nie był by zbyt duży... dzis sprawdzalem niby nic nie slychac,przy dodawaniu gazu waz od ic robi sie twardy czyli niby okej ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wirob Zgłoś #56 Napisano 29 Lipca 2010 witam trzeba sprawdzić ten ostatni krótki przewód gumowy ja tak miałem (temperatura i olej zrobiły swoje) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #57 Napisano 30 Lipca 2010 dzis sprawdzalem niby nic nie slychac,przy dodawaniu gazu waz od ic robi sie twardy czyli niby okej ?? No tak.. powinny się robić twarde tzn ze jeśli powietrze gdzieś ucieka to w nie wielkim stopniu gdyż ciśnienie nadal jest... Powiedz mi czy nie zrobiłeś tak że osłonę silnika mocowałeś na dodatkowe wkręty z przodu?? Używałeś tylko oryginalnych miejsc do wkręcania?? gdzie słychać to uciekające powietrze ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #58 Napisano 30 Lipca 2010 gdzie słychać to uciekające powietrze ?? syczenie słychać po prawej stronie siedząc w auciePowiedz mi czy nie zrobiłeś tak że osłonę silnika mocowałeś na dodatkowe wkręty z przodu?? Używałeś tylko oryginalnych miejsc do wkręcania??niestety nie mam dolnej osłony silnika, kupiłem auto już bez niej ale myślę o założeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #59 Napisano 30 Lipca 2010 Looknij na gruszkę od turbo w jakim jest stanie ;D Możliwe że to ona jest uwalona... Jeśli chodzi o osłonę jak będziesz ją mocował to z przodu w oryginalnych miejscach a nie dodatkowo na wkręty Ja chciałem zrobić zbyt dobrze i wkręciłem się w rurę od IC :debil:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #60 Napisano 30 Lipca 2010 eśli chodzi o osłonę jak będziesz ją mocował to z przodu w oryginalnych miejscach a nie dodatkowo na wkręty Ja chciałem zrobić zbyt dobrze i wkręciłem się w rurę od IC hehhehe no pojechałeś Looknij na gruszkę od turbo w jakim jest stanie a jak ja sprawdzic ?? a moze zawor egr syczeć ?? może go wyczyscić i sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach