Skocz do zawartości

zwola

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zwola

  • Urodziny 20.12.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    londek

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. panowie potrzebuje pomocy z błędem P3201 3202 i/lub2100 vcds pokazuje problem z wygaszaczem ale on działa a to na nim wyskakuje błąd. chodzi o przepustnice przy EGR. może ktoś coś wie. dziekować z góry
  2. zwola

    emission workshop

    błąd p3201 i 3202 emision garage. czy ktoś doradzi podpowie? przepustnica chodzi jak ta lala a błąd wyskakuje i EMISSION GARAGE
  3. w moim przypadku wyskakuje cały czas ten sam błąd , ale silniczek działa. wystarczy zdjąć przewód i zerknąć czy podczas gaszenia przepustnica się zamyka i odcina powietrze. jak odepniesz kostke od tej śmiesznej części to i tak dalej wszystko działa tyle że nieco szarpie silnikiem tylko i wyłącznie przy gaszeniu. żadnych innych złych reakcji.
  4. zwola

    emission workshop

    u mnie jest tak w tym przypadku , a komunikat wyskakuje EMISSION GARAGE. po wykasowaniu kilka rozruchów silnika jest git potem znowu. może ktoś miał z tym problem?
  5. wystarczy tylko postępować zgodnie z instrukcją i cieszyć się http://www.ebay.co.uk/itm/VAG-VCDS-11-11-USB-DIAGNOSTIC-CABLE-SOFTWARE-/251244886666?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3a7f5cba8a
  6. a czy ktos mial problem w B6 kombi. Mianowicie. Startuje motor zapalm swiatla i wszystko git. Gasze motorek krotki postoj , swiatelka zostaja wlaczone. Ponowne uruchomienie silnika i tablica nie oswietlona. Wylaczam swiatla , zapalam ponownie i wraca do normy a blad gasnie. I tak wkolko panie macieju. Dodam ze mam ledy i wczesniej tego nie bylo.
  7. zwola

    Zestaw HID

    http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-55W-CANBUS-SLIM-HID-XENON-CONVERSION-KIT-AC-BALLAST-ALL-BULBS-COLOURS-/370640293554?pt=LH_DefaultDomain_3&var=640034479527&hash=item564be20eb2 ---------- Dodano o 20:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:24 ---------- tak mają szczególnie 35watowe
  8. sławku , wszystko posmarowane , piszczały panewki trzeba stary wałek zobaczyć żeby wiedzieć o czym się mówi! mechanik z dyplomem jestem , ale przebywajac w uk mam auto ale nie mam narzedzi i garazu. a już ci mówię dlaczego nie zauważone. robię po 200mil dziennie od półtora tygodnia takie stuki się pojawiały ale dopier po rozgrzaniu i ponownym uruchomieniu. ponownie uruchomiony motor stukający dostaje na dwójce do 3,5-4rpm i wszystko ustawało aż do dnia następnego i rozgrzania otóż i dlatego dignoza poszła na wieszający się wtrysk a nie na wałek który był oglądany lecz z mniejszą koncentracją bo jak wiadomo uszkodzenie mechanicznie jest i nie ustaje ot tak sobie.
  9. A oto co przytafiło się mojemu autku [video=youtube_share;UQE3KYz_GTQ] po namysłach diagnozą był wtrysk , nistety po wymianie wtrysku (używany bdb stan 54 funciaki) nie poprawiło się. po ponownym zdjęciu górnej pokrywy i dokładnym obejrzeniu wyszło szydło z worka.
  10. jak łatwo można dostrzec , szklanaka (nakładka na zawór) i krzywka wałka wyglądają jak po wojnie. nowy wałek (GSF 125funciaków) komplet szklanek (10,89 sztuka) odmłodziło motorek że ulala. niestety nie dostałem nigdzie panewek a i nie mogłem czekać więc piersze 15minut pracy troszkę popiszczało po rozgrzaniu i wkręceniu na obroty pisk ustał. teraz to jest to!
  11. A oto co przytafiło się mojemu autku [video=youtube_share;UQE3KYz_GTQ] po namysłach diagnozą był wtrysk , nistety po wymianie wtrysku (używany bdb stan 54 funciaki) nie poprawiło się. po ponownym zdjęciu górnej pokrywy i dokładnym obejrzeniu wyszło szydło z worka.
  12. NIKON tylko i wyłącznie. daj cynk ile chcesz wydać to ci polece zestaw. ---------- Dodano o 15:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:50 ---------- panie , masz pan syfa na matrycy. nad białym gołąbkiem dokładniej.
  13. swego czasu na tym robiłem nieco kasiorki. dal lubiących foto polecam zerknąć na moje prace - http://zwola.digart.pl/digarty/
  14. dla wszystkich w uk mających problemy z sprzęgłem. http://www.ebay.co.uk/itm/VW-PASSAT-1-9-TDI-2005-SOLID-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-BKC-BLS-BXE-105BHP-/120775131567?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW%7CModel%3APassat&hash=item1c1ec241af podać numery i powiedzą co mają.
  15. pompa w zbiorniku zanim siądzie na dobre to lubi sobie głośno pobuczeć , jak siądzie to odpali za każdym razem ale trzeba się nakręcić sporo. nie polecam wkładów tylko nową kombinowane potrafią się zawieszać. lać dobry olej , jeszcze lepsze paliwo a filtry wymieniać dwukrotnie częściej niż zaleca to vw. nie wiem czy warto brać pod uwagę fakt , ale w nowych bmw ecu jest tak zaprogramowany że przy przebiegu 200k +k wyskakuje komunikat że skrzynia do serwisu choć jeździ , ale jak jej cofnie o np.30k i wykasuje błędy to już się nie upomina dopóki nie przekroczy 200k. elektronicy się tylko uśmiechają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności