Skocz do zawartości

mikeghost

  • Liczba zawartości

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mikeghost

  • Urodziny 26.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa, ERA ....

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki, ale w pierwszym przypadku nie powinno trzymać pamięci (napięcie pojawia się dopiero przy kluczyku) "winne" jest podtrzymanie, które kiedyś dorabiałem wewnątrz radia (właśnie sobie przypomniałem :kciuki). Drugi sposób jest jak najbardziej prawidłowy.
  2. Otóż chciałbym podłączyć takie radio do Passata, ale prawidłowo. Wcześniej miałem je podłączone tak że grało cały czas z kluczykiem i bez kluczyka - podłączenie takie skutkowało dużą upływnością prądu akumulatora przy wyłączonym silniku. Teraz podłączyłem tak że gra tylko z kluczykiem i to mnie pasuje, ale... Z kostki (patrząc od strony instalacji samochodowej wychodzą m.in. przewód czarny - masa, przewód czerwony - +12V, żółty - +12V po włączeniu zapłonu. Z radia wychodzą: żółty (opis na nim +Battery), czarny (wiadomo), cienki czerwony (opisany ACC). Podłączyłem tak: żółty i czerwony z radia ze sobą i do żółtego z kostki, czerwony z kostki został wolny - radio gra z kluczykiem, ale zastanawia mnie dlaczego (skoro bez kluczyka na żółtym nie ma napięcia) radio trzyma pamięć ustawień? Za drugim razem połączyłem tak: żółty z radia (+Battery) do czerwonego z kostki (tu jest zawsze +12V), a czerwony z radia (ACC) do żółtego z kostki - radio gra jak wcześniej, ale po wyjęciu kluczyka (wyłącza się - OK) i 4 razy zapiszczy. O co chodzi z tym piszczeniem i które połączenie jest poprawne?
  3. Też tak miałem, skończyło się telefonem do firmy, przyjechał facet odgiął jakąś pompką z przyssawką górną część drzwi, włożył zakrzywiony drut i otworzył mi maskę. Później to już kable do aku i otwieramy pilotem, koszt 150 PLN. Ponadto powiedział, nie wiem na ile to jest prawdą, że nie ma szans na inne otwarcie w takim przypadku. Nadmienię, że zamek mam sprawny i kluczykiem nie dało rady otworzyć.
  4. Zacznij od sprawdzenia końcówek drążków kierowniczych. Miałem takie same objawy, obie końcówki do wymiany, a prawa była wręcz tragiczna.
  5. Ja umówiłem się na poniedziałek z cewkami, ale powiedzieli że jestem objęty też inną akcją z lata 2007 roku, nie wiedzieli czego dotyczy (sprawdzą na miejscu).
  6. Mnie też zawiódł, padła cewka. Na szczęście blisko działki, ale musiałem wracać autobusem.
  7. Czy w tym aucie z przodu też jest zawieszenie wielowahaczowe?
  8. U mnie natomiast, przy skręcaniu w czasie jazdy, słychać z prawej strony dźwięk podobny do "brzęku drobnych monet". Wymienione zostały obie końcówki drążków i oba banany (rozpinane było całe zawieszenie celem sprawdzenia co należy wymienić), niestety dźwięk pozostał. Macie jakieś pomysły?
  9. Odświeżę trochę, jak często czyścicie przepustnicę w silnikach 1.8T?
  10. Jak podniesiesz klapę to po lewej i prawej wystają takie końcówki i je się reguluje. Na obrazku zacznij czytać od Modele od X 2000.
  11. Może trzeba wyregulować te dwie gumy wystające z klapy i będzie się lżej zamykać.
  12. Miałem tak z tylnymi prawymi, poradziłem sobie tak, że siedząc w samochodzie zamykałem i otwierałem drzwi przyciskiem w drzwiach kierowcy i w końcu bolec został u góry. Rozpiąłem kostkę i otwieram drzwi od środka bo z zewnątrz nie mogę (ale w Twoim przypadku to nie jest rozwiązanie), latem coś z tym zrobię.
  13. U mnie oryginalnie siedział Banner 44Ah, pojechałem do faceta kupić (miała być Varta, ale miał tylko Centrę), spojrzał w katalog Centry i powiedział, że minimum 64 Ah Centry. Wziąłem w końcu 62Ah, powiedział że gdyby sprzedał mi 44Ah nie dałby mi na niego gwarancji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności