Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, pojawil mi sie taki oto problem, bylem na urlopie tydzien czasu przyjechalem chce otworzyc auto a tu lipa nie da sie, okazalo sie ze akumulator jest rozladowany, zamki w aucie lacznie z tym od bagaznika sa zapchane (jakies niby zabezpieczenie anty kradziezowe klucz wchodzi doslownie na 2mm), dzis z kolega udalo nam sie rozchylic drzwi i zachaczyc drut o cyngiel otwierania drzwi od srodka,rygielek sie podniusl ale drzwi sie nie otwieraja. Czy znacie jakies sposoby jak go otworzyc bez bicia szyby. Passat B5 1998r sedan.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 minuta 50 sekunda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej chyba z ramki z przodu wyrwać kawałek i otworzyć maskę chyba pójdzie jakimś sposobem i do aku będzie dojście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja u siebie w pasku jak zamknę z pilota to od środka nie ma szans otwarcia tak że szkoda się męczyć . Jedyna opcja dostać się pod maskę i odtworzyć . Musisz zdjąć migacz od strony kierowcy włożyć rękę i znaleźć linkę od otwierania maski później mocno ją szarpnąć i maska się podniesie a później nowy akumulator i otwierasz z pilota . A co do zamków to powiem ci jedno . Większość ludzi myśli że to jest zabezpieczenie ale nie myślą o tym że gdy panie bateria jest wielki problem wiec radził bym zrobić chodź by zamek w tylnej klapie w radzi takiego problemu jak teraz .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jest sie wpiac od spodu w przewody dac prad nachwile z jakiegos innego ako.

Najlepiej do tego przewodu co idzie do rozrusznika + a mase - gdzies do auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz zdjąć migacz od strony kierowcy

 

A wytłumacz - jak to zrobić :hmm Bo chyba jedynie połamać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten migacz nie jest czasami wsuwany właśnie od przodu? Nie wiem jak to w pasku (B5), ale w cordobie tak właśnie miałem. Wkurzało mnie to strasznie bo czasami się wysuwał :) Więc może da się go jakoś wyautować bez szkód...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ten migacz nie jest czasami wsuwany właśnie od przodu? Nie wiem jak to w pasku (B5), ale w cordobie tak właśnie miałem. Wkurzało mnie to strasznie bo czasami się wysuwał :) Więc może da się go jakoś wyautować bez szkód...

Wkładany jest od przodu, ale pod maską jest jeszcze mocowany na takiej sprężynce, jak na zdjęciu: http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/92/21/01/1992210115

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za rady, jutro cos pokombinuje, migacz na pewno wyciagany jest od wewnatarz wiem bo ostatnio czyscilem lampy i go wyciagalem, jedyne sensowne rozwiazanie to chyba ten prad pod alternator ale moze ktos dokladnie wie gdzie i jak sie podpiac i jak najlepiej sie do tego zabrac, a zamki mialem juz "zapchane" przy kupnie i tak sie zbieralem zeby je zrobic az sie nie zebralem i mam teraz atrakcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem, skończyło się telefonem do firmy, przyjechał facet odgiął jakąś pompką z przyssawką górną część drzwi, włożył zakrzywiony drut i otworzył mi maskę. Później to już kable do aku i otwieramy pilotem, koszt 150 PLN. Ponadto powiedział, nie wiem na ile to jest prawdą, że nie ma szans na inne otwarcie w takim przypadku. Nadmienię, że zamek mam sprawny i kluczykiem nie dało rady otworzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
facet odgiął jakąś pompką z przyssawką górną część drzwi,

I jak tam nie gwiżdże Ci powietrze przy szybszej jeździe po takim zabiegu??

 

Ponadto powiedział, nie wiem na ile to jest prawdą, że nie ma szans na inne otwarcie w takim przypadku.

Gdyby fachowiec opowiadał klientom o sposobach jego fachu to po pewnym czasie nie miałby klientów.

 

jedyne sensowne rozwiazanie to chyba ten prad pod alternator ale moze ktos dokladnie wie gdzie i jak sie podpiac i jak najlepiej sie do tego zabrac

Alternator jest dość wysoko, może lepiej podpiąć plus pod rozrusznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Alternator jest dość wysoko, może lepiej podpiąć plus pod rozrusznik.

 

Na samym poczatku jemu to proponowalem:mlask

 

A na sile to by mozde doszedl na gore do alternatora tylko do rozrusznika latwiej:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dalej lipa,otoworzylem maske poprzez wyjecie kierunkowskazu (na sile sprezyna go mocujaca lekko sie naciagnela i rozciagnela ale ogolnie strat nie ma) kolega wsadzil reke i jakos udalo mu sie chwycic linke do otwierania maski,ale problemow ciag dalszy po podlaczeniu akumulatora do klem widac ze prad wrocil swieci sie dioda przy ryglu drzwi licznik pokazuje godzine i przebieg ale drzwi dalej niie da sie otowrzyc!!! kurde co moze byc nie tak?dodam ze zakladalem drugi naladowany w 100% aku i nic nawet nie drgnie probowalem otwierac drugim pilotem i zero reakcj,ma ktos jakis pomysl bo normalnie rece opadaja!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł komfortu steruje zamkami i innymi gratami. Może on padł? Otwierasz kluczykiem (mechanicznie), czy masz także pilota w kluczyku? Masz dodatkowy alarm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moge otowrzyc tylko auto pilotem, maske udalo sie otworzyc mechanicznie od zewnatrz jak pisalem prze wyciagniecie kierunku, ale drzwi nie da rady otworzyc nie reaguja wogole a zamki i w drzwiach i w bagarzniku sa zapchane wiec otwarcie grotem scyzoryka nie wchodzi w gre chyba zostaje bicie szyby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moge otowrzyc tylko auto pilotem, maske udalo sie otworzyc mechanicznie od zewnatrz jak pisalem prze wyciagniecie kierunku, ale drzwi nie da rady otworzyc nie reaguja wogole a zamki i w drzwiach i w bagarzniku sa zapchane wiec otwarcie grotem scyzoryka nie wchodzi w gre chyba zostaje bicie szyby

 

Po co od razu bić szybę, w niektórych egzemplarzach z tego modelu prawe drzwi miały normalną wkładkę do otwierania drzwi (w moim poprzednim aucie z '99 była) kluczykiem. Jeżeli masz wkładkę to ją rozwierć (potem założysz zaślepkę), jeżeli jej nie ma to wywierć otwór w zaślepce wkładki - otworzysz drzwi płaskim śrubokrętem mechanicznie. To chyba mniejsze straty niż bicie szyby czy wyginanie drzwi. Najlepiej było by zalać zapchaną wkładkę WD40 i próbować wydłubać syf cienkim sztywnym drucikiem, za którymś razem grot kluczyka powinien wejść, trochę z tym zabawy ale może warto pobawić się - obejdzie się wtedy bez strat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie o to chopdzi ze poprzedni wlasciciel zapchal zamki specjalnie niby zabezpieczenie anty kradziezowe wiec zapchane sa mechanicznie a nie przez brud, a nie wiem czy po rozwierceniu na 100% uda sie otworzyc drzwi bo niby mialo sie dac je otworzyc poprze odgiecie drzwi poduszka i chwycenie za klamke od wewnatrz a jednak okazalo sie inaczej.A co moglo pasc ze drzwi nie otweraja sie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknięte drzwi (uzbrojone) mają dead lock (o ile dobrze piszę) i nie da rady klamką od wewnątrz. Co innego zamknięte od wewnątrz z panela drzwi. Wtedy drzwi otwieramy poprzez dwukrotne pociągnięcie za klamkę. Jeśli zamki zablokowane w pozycji dead lock, to od środka nie da rady. Jak poprzednicy piszą, można przewiercić zaślepki w zamkach lub cokolwiek tam jest, ale mechanicznie i tak to nic nie da. Otwierając kluczykiem nie otwieramy zamka mechanicznie. Zamek otwiera się elektrycznie poprzez wysterowanie z mikrostyków. Mikrostyki sterowane są mechanicznie z krzywki przekręcanej przez płetwę wychodzącą z bloczka. Być może sytuacja jest jeszcze inna, być może udałoby się otworzyć właśnie poprzez tą krzywkę. Piszę być może, bo może twój moduł komfortu nie czyta pilota z kluczyka. Może sytuacja jest podobna jak po wymianie baterii w kluczyku. Wtedy należy nauczyć moduł komfortu tego właśnie kluczyka. Sprawdź może baterię w pilocie i otwarcie drugim pilotem jeśli masz. Ja mam np. tylko jeden, drugi kluczyk jest bez pilota. Może w wyniku rozładowania akumulatora moduł komfortu zgłupiał i nie czyta pilota. Nie należy tego wszystkiego łączyć z immobiliser'em co czasem robią niektóre osoby. Powodzenia, jak coś jeszcze wymyślę, to dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baterie zmienialem w jednym pilocie ale sprubuje je przelozyc do drugiego, ale sytuacja jest bardzo dziwna bo w takim razie zostaje tylko bicie szyby, ot zabepieczyli passata szkoda tylko ze przy okazji przed wlascicielem, a moze ktos mial podobna sytuacje?w pon jak nic nie wypali bije szybe bo tak bawic sie nei bede.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności